راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

ارور E15 ماشین ظرفشویی بوش

ارور E15 ماشین ظرفشویی بوش-راد سرویس

درخواست سریع خدمات

ارورE15 ظرفشویی بوش

یکی از کدهای ارور ظرفشویی بوش، ارورE15 می باشد. ارورE15 ظرفشویی بوش ، مربوط به نشتی آب  است. زمانی که به هر دلیلی، آب ماشین ظرفشویی روی قطعات اصلی ماشین ریخته شود، کد E15 روی ال سی دی ماشین ظرفشویی نشان داده می شود. آب در قسمت پایین ماشین ظرفشویی جمع می گردد. در این زمان شناور Styrofoam فعال می گردد. با فعال شدن میکروسوئیچ و بستن درب ورودی، ارور E15 نشان داده خواهد شد. در صورتی که ماشین ظرفشویی نشتی داشته باشد، شما به هیچ عنوان نباید خودتان برای تعمیر آن اقدام کنید. با مشاهده ارور E15 باید با تعمیرکارانی که تخصص دارند تماس بگیرید تا جهت تعمیر ظرفشویی بوش مشکل از ابزار خاصی استفاده کنند.

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که ارورE15 ظرفشویی بوش نشانه ایجاد آب در قسمت کف دستگاه می باشد. این آب می تواند ناشی از نشتی آب باشد که نشتی دلایل متنوع دارد. نشتی آب درون ماشین ظرفشویی می تواند به دلیل سوراخ شدن کابین دستگاه و سوراخ شدن سامپ و همان حوضچه دستگاه باشد. المنت هیت پمپ درون دستگاه اگر دچار ایراد شود، آب نشتی پیدا می کند. در این صورت پمپ تخلیه به صورت یکسره کار می کند تا آب درون کابین را خالی کند. در این زمان هیچ برنامه دیگری را قبول نخواهد کرد.

5

ارور E15 راد سرویس

دلایل اصلی به وجود آمدن ارورE15 ظرفشویی بوش

شما به خوبی متوجه شدید که ارورE15 ظرفشویی بوش روی ال سی دی ماشین نشان دهنده نشتی می باشد. برخی از مهمترین و اصلی ترین دلایل نشتی آب درون دستگاه عبارت است از :

  1. سوراخ شدن کابین ماشین ظرفشویی

سوراخ شدن کابین ماشین ظرفشویی یکی از مهم‌ترین دلایل نشتی آب می باشد. البته که باید بدانید منظور از سوراخ شدن کابین سوراخ های میکرونی است که به دلیل ترکیب مایع جلادهنده و نمک تقلبی ایجاد می ‌شود. اگر نمک بیش از اندازه درون مخزن بماند موجب اکسید شدن فضای ماشین می گردد. به همین دلیل بدنه ماشین دارای سوراخ های میکرونی می ‌شود. اگر دستگاه در حال کار کردن است و آب درون کابین از منافذ بیرون می‌ زند، ارور E15 نشان داده می شود. در این صورت باید به خوبی بدنه ماشین را بررسی کنید.

  1. سوراخی هیپ پمپ و دریچه کف ماشین ظرفشویی

دریچه فیلتر کف ماشین ظرفشویی و یا قسمت خروجی و ورودی ماشین ظرفشویی اگر دچار ایراد شود دستگاه نشتی پیدا می ‌کند. البته که باید بدانید این مورد بسیار نادر است، اما برخی از افراد هستند که با این مشکل در ماشین ظرفشویی خود مواجه می شوند. در این گونه موارد تنها تکنسین ‌های حرفه ‌ای هستند که می‌ توانند اقدام به رفع نشتی موجود درون ماشین ظرفشویی نمایند.

  1. خرابی برد ماشین ظرفشویی

در بسیاری از موارد مشاهده شده است که برد ماشین ظرفشویی با فرمان اشتباه موجب افزایش آبگیری می گردد. همین مسئله باعث خارج شدن آب از مخزن به قسمت کف کابین خواهد شد. در ماشین ظرفشویی، برد اگر فرمان اشتباه داشته باشد سطح آبگیری را افزایش می دهد.  به طور معمول برد ماشین ظرفشویی در این موارد با مشکل فراموش کردن برنامه امکان دارد که مواجه شود و ارورE15 ظرفشویی بوش روی ال سی دی ماشین نشان داده می شود.

  1. معیوب بودن سنسور نشت یاب ماشین ظرفشویی

 معیوب سنسور نشت یاب یکی دیگر از دلایل نشتی آب درون ماشین ظرفشویی می باشد. البته که باید بدانید این مورد به نسبت بسیاری از دیگر موارد نادر است. اگر سیستم نشتی آب ماشین ظرفشویی دچار نقص شود، حتی در صورت نبودن آب درون سینی امکان دارد که ماشین ظرفشویی کار کند. در این گونه موارد بروز خرابی سنسور شناور ممکن است که رخ دهد. البته باید بدانید این خرابی تنها دو درصد امکان دارد که به وجود آید و به نوعی می ‌توانیم آن را عیب نادر بنامیم.

  1. خراب شدن آب پاش ظرفشویی

 معیوب بودن آب پاش ظرفشویی در دیگر از جمله دیگر دلایلی است که مربوط به نشتی آب می باشد. در برخی از موارد به دلیل بالا بودن فشار آب که وارد مخزن ماشین ظرفشویی می شود، موجب شکستن آب پاش خواهد شد. آبپاش ترک خورده به درستی گردش آب را درون ماشین انجام نمی دهد. به همین دلیل امکان دارد که نشتی آب درون ماشین به وجود بیاید.

  1. پاره شدن شلنگ و اتصالات ماشین ظرفشویی

پارگی شلنگ و اتصالات از دیگر مواردی است که مربوط به ارورE15 ظرفشویی بوش می‌ باشد. شلنگ تخلیه و شلنگ مربوط به اتصال آب را زمان به وجود آمدن این ارور باید به خوبی بررسی کنید. البته در برخی از موارد باید بدانید که ایراد از شلنگ نیست بلکه امکان دارد که واشر اتصالات به خوبی بسته نشده باشد. در این صورت باید یکبار دیگر عملیات بستن شلنگ را انجام دهید.

  1. استفاده از دوز نامناسب مواد شوینده

در برخی از موارد مصرف بیش از اندازه مواد شوینده در ماشین ظرفشویی منجر می گردد که نشتی آب در قسمت پایین دستگاه به وجود بیاید و ارور E15 روی ال سی دی ماشین نمایش داده شود. بنابراین شما باید همیشه به دوز مواد شوینده که برای شستشوی ظرف ‌ها در ماشین ظرفشویی مورد استفاده قرار می دهید دقت داشته باشید.

روش های برطرف کردن ارورE15 ظرفشویی بوش

روش های زیادی برای برطرف کردن ارورE15 ظرفشویی بوش وجود دارد. برخی از این روش ها ساده هستند و شما خودتان به راحتی می توانید آنها را انجام دهید. اما برخی از دیگر روش ها تا حدودی دشواری دارند و تنها باید تعمیرکاران برای برطرف کردن ارور e15 اقدام کنند. یکی از مهمترین اقداماتی که می توانید انجام دهید این است که فیلتر ماشین ظرفشویی را به خوبی تمیز کنید. شاید در پمپ گرفتگی به وجود آمده باشد، به همین دلیل آب درون ماشین نشتی کند.

 اگر در صورت تمیز کردن فیلتر، باز هم مشکل را درون ماشین مشاهده کردید باید دستگاه را ابتدا از برق جدا کنید. سپس روبروی دستگاه بیاستید و ماشین را به قسمت راست با زاویه 45 درجه کج کنید. به مدت یک دقیقه باید دستگاه را در همین حالت نگه دارید تا آب درون ماشین به آرامی تخلیه شود. در صورتی که یک بار دیگر مشکل را در ماشین مشاهده کردید باید برای تعمیر آن  ما تماس بگیرید.

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
براساس گزارش‌های ارجاع شده توسط شما عزیزان، متاسفانه متوجه سواستفاده از نام تجاری "راد سرویس" جهت دریافت هزینه‌های گزاف از مشتریان عزیز شده ایم.
راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با نام برند "راد سرویس" با ما در ارتباط باشید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.