راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

ارور E09 هیت پمپ در ظرفشویی بوش زیمنس| راه‌حل و عیب‌یابی + ویدئو

ارور E9 هیت پمپ ظرفشویی بوش-رادسرویس

درخواست سریع خدمات

ارورE09 ظرفشویی بوش زیمنس

ارور E09 که در ظرفشویی های بوش زیمنس مشاهده می شود، مربوط به خرابی هیت پمپ ظرفشویی بوش می باشد. این ارور به شما نشان می دهد که دستگاه قادر به گرم کردن آب نیست. به همین دلیل ظروف با کیفیت بالا شستشو داده نمی شوند. در برخی از موارد المنت یا همان هیت پمپ روی ماشین ظرفشویی، قابلیت تعمیر دارد. در برخی از موارد نیز هیت پمپ را نمی توانید تعمیر کنید و باید آن را تعویض نمایید. دلایل زیادی در مورد خرابی المنت هیت پمپ وجود دارد که باید آنها را بشناسید. در صورتی که این دلایل را بشناسید می توانید مانع خرابی المنت شوید و طول عمر آن را افزایش دهید.

در صورتی که هیت پمپ ظرفشویی بوش به طور کلی کارایی خود را از دست بدهد، دیگر نمی تواند کار کند و باید آن را تعویض نمایید. جهت تعویض کردن هیت پمپ تنها باید از متخصصان نمایندگی که در این زمینه فعالیت می کنند، درخواست تعویض هیت پمپ را داشته باشید. کافی است با آنها تماس بگیرید تا برای تعویض هیت پمپ روی ظرفشویی اقدام کنند. خرابی هیت پمپ بیشتر به دلیل رسوب داخلی می باشد که درون آن شکل می گیرد. البته باید بدانید استفاده پشت سر هم از دستگاه و اتمام طول عمر هیت پمپ، از دیگر دلایل خرابی آن است.

دلایل خرابی هیت پمپ ظرفشویی بوش

برخی از مهمترین و اصلی ترین دلایلی که مربوط به خرابی هیت پمپ ظرفشویی بوش می باشد و شما باید به خوبی آنها را بشناسید تا مانع آنها شوید عبارت است از :

  • عدم جرم گیری در زمان مناسب

یکی از مهمترین دلایل خرابی هیت پمپ عدم جرم گیری به موقع است. در صورتی که شما ماشین ظرفشویی را در زمان مشخص شده جرم گیری نکنید امکان دارد که خراب شود. وظیفه المنت دستگاه، گرم کردن آب درون ماشین ظرفشویی است تا ظروف به خوبی شستشو داده شود. با قرار گرفتن جرم آب روی هر یک از قطعات ماشین ظرفشویی، به خصوص روی المنت دیگر توانایی کار کردن ندارد و مجبور می گردد آمپر بیشتری از برق را بکشد.

زمانی که المنت به آمپر بیشتری نیاز داشته باشد احتمال سوختگی هیت پمپ افزایش پیدا می‌ کند. به همین دلیل بعد از چندین بار استفاده نادرست امکان دارد که هیت پمپ بسوزد. در مدت زمانی که شما از ماشین ظرفشویی استفاده می کنید باید به جرم گیری آن در تاریخ و زمان مشخص شده دقت نمایید. با جرم گیری ماشین ظرفشویی در زمان مشخص شده می توانید از زیان های جبران ناپذیری که امکان دارد بعدا برای ماشین ظرفشویی به وجود بیاید جلوگیری کنید.

  • عدم استفاده از ماشین و استفاده بیش از اندازه از ماشین

برخی از افراد تنها بر این باور هستند که با استفاده بیش از اندازه از ماشین ظرفشویی دستگاه را خراب می کنند. شما باید بدانید که برعکس این ماجرا نیز روی خرابی هیت پمپ ظرفشویی بوش تاثیر می ‌گذارد. اگر شما استفاده زیادی از ماشین ظرفشویی خود نداشته باشید به آن آسیب وارد می کنید. استفاده متعدد و همچنین پشت سر هم به هیت پمپ ماشین ظرفشویی آسیب وارد می رساند. همچنین عدم استفاده از ماشین ظرفشویی به مدت طولانی موجب خرابی آن می گردد.

 با ثابت ماندن آب در هر یک از قسمت های ماشین ظرفشویی مانند المنت، جرم آب وارد المنت می شود. اگر شما می خواهید برای مدت زمان طولانی از ماشین ظرفشویی خود استفاده نکنید، باید نمک و آبی که درون پمپ و مخزن ماشین ظرفشویی قرار گرفته است را تخلیه نمایید تا به دستگاه آسیبی وارد نسازید.

. تمام شدن طول عمر هیت پمپ

یکی دیگر از دلایل خرابی هیت پمپ ماشین ظرفشویی بوش تمام شدن طول عمر هیت پمپ می باشد. در واقع شما باید به خوبی بدانید که هیت پمپ یکی از قطعات مهم ماشین ظرفشویی است که طول عمر مشخص شده‌ ای دارد. بعد از استفاده طولانی مدت از ماشین ظرفشویی، دستگاه کارایی اولیه خود را از دست می دهد و باید تعویض شود. جهت تعویض هیت پمپ و وصل کردن نمونه اصلی هیت پمپ روی ماشین ظرفشویی تنها باید به نمایندگی مراجعه کنید.

  • وجود نوسانات برقی

یکی از مهمترین دلایل خراب شدن المنت هیت پمپ ماشین ظرفشویی نوسانات برق می باشد. منظور از نوسانات برق در ماشین ظرفشویی این است که مقدار برق وارد شده و همچنین ولتاژ درون ماشین ظرفشویی کم و یا زیاد گردد. این حالت به ماشین ظرفشویی آسیب جدی وارد می ‌کند. جهت جلوگیری کردن از این نوسانات پیشنهاد می دهیم که از محافظ مناسب مخصوص ماشین ظرفشویی استفاده نمایید.

برای اینکه نتیجه بهتر و مناسب تری را دریافت کنید باید از ترانس استابلایزر استفاده نمایید. این نمونه ترانس از ماشین ظرفشویی و همچنین دیگر وسایل برقی شما نگهداری می‌ کند. این ترانس دارای ویژگی‌ ها و استانداردهای مشخص شده ای است که تمامی وسیله های برقی را سالم نگه می دارد.

  • خراب بودن سوکت ها

زمانی که شما ارور هیت پمپ ظرفشویی بوش را روی ال سی دی دستگاه مشاهده می کنید باید بدانید که علت آن تنها از کار افتادن هیت المنت نمی باشد. در برخی از مواقع سوکت های وصل شده امکان دارد محکم نباشند. شل بودن سوکت ها به خصوص در قسمت هیت، امکان دارد که برق را دچار نوسان سازد. همچنین در برخی مواقع قطعی برق شکل بگیرد.

 قبل از هر چیزی باید سوکت های ماشین ظرفشویی را بررسی کنید و در جای خود آنها را محکم نمایید. اگر نتوانستید به تنهایی این مشکل را برطرف نمایید باید از تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی بوش در خواست کمک نمایید. متخصصین با استفاده از ابزارهای مخصوص می ‌توانند این مشکل را در کمترین بازه زمانی رفع کنند.

هیت پمپ ظرفشویی بوش

  • نشتی آب

زمانی که آب در قسمت کف ماشین ظرفشویی از محیط دستگاه نشتی پیدا کند، موجب خرابی المنت هیت پمپ می ‌شود. در برخی از قسمت ‌های المنت اگر اثراتی از زنگ زدگی مشاهده کردید باید نشتی آب را بررسی کنید. بدنه ماشین را باز کرده و سپس باید بگذارید دستگاه کار کند، زمان کار مشاهده کنید که نشتی از کدام قسمت رخ می ‌دهد تا قادر باشید راه نشتی را مسدود نمایید. این کار به تخصص و تجربه زیادی نیاز دارد که شما قادر به انجام آن نخواهید بود، به همین دلیل  با ما تماس بگیرید.

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
براساس گزارش‌های ارجاع شده توسط شما عزیزان، متاسفانه متوجه سواستفاده از نام تجاری "راد سرویس" جهت دریافت هزینه‌های گزاف از مشتریان عزیز شده ایم.
راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با نام برند "راد سرویس" با ما در ارتباط باشید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
3 آیتم محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.