تعمیرات تخصصی یخچال فریزر وستینگ هاوس

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش
یخچال فریزر Westinghouse

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش
یخچال فریزر Westinghouse

ویژگی های‌ما

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

underline

ارسال فوری

امکان ارسال فوری کالا برای اصفهان و سایر شهرهای کشور ظرف ۴۸ ساعت

بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

امکان ارسال فوری کالا برای اصفهان و سایر شهرهای کشور ظرف ۴۸ ساعت

پرداخت درب منزل

امکان پرداخت درب منزل

امکان ارسال فوری کالا برای اصفهان و سایر شهرهای کشور ظرف ۴۸ ساعت

پاسخگویی سریع

پاسخگویی سریع

امکان ارسال فوری کالا برای اصفهان و سایر شهرهای کشور ظرف ۴۸ ساعت

تعمیرات و فروش قطعات یخچال فریزر وستنیگهاوس 

برند Westinghouse یک برند با کیفیت وابسته به کمپانی مابه وابسته به شرکت جنرال الکتریک آمریکا می باشد که در زمینه محصولات برودتی از جمله لوازم خانگی آشپزخانه و یخچال فریزر تولید می گردد. خط تولید محصولات این برند در کشور مکزیک قرار دارد. از ویژگی های بارز یخچال فریزرهای ساید بای ساید Westinghouse می توان به ریلی بودن طبقات فریزر و جادار بودن کشوهای آن اشاره کرد که گزینه مطلوبی برای این محصولات به شمار می رود. این برند نیز مانند سایر برندهای تولید کننده یخچال فریزر، ممکن است دچار خرابی و عیوب احتمالی شود که در ادامه و در حین بررسی این دسته از لوازم خانگی، به آنها اشاره می کنیم و به خدمات پس از فروش Westinghouse در ایران نیز می پردازیم.

تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال فریزر White House

ویژگی های یخچال فریزر Westinghouse

یخچال فریزرهای Westinghouse در دو نوع ساید بای ساید، دوقلو و یچال فریزر بالا – پایین، نوع فریرز تک و تک درب در کشور وجود دارند که از تکنولوژی نوفراست (یخدان ضد انجماد) در مقابل برفک بهره مند هستند و نمودار مصرف انرژی آنها از نوع A می باشد. نمونه فریزر توکار این برند فعلا در بازار ایران موجود نمی باشد.  همچنین، دستگیره های آنها از نوع آسان بازشو بوده و دارای آب سرد کن با فیلتر قوی می باشد. به علاوه، یخساز این نوع یخچال فریزر از نوع سریع با محور فلزی ضد زنگ است و عمر مفید لوازم خانگی Westinghouse نیز بالا می باشد. همچنین، کیفیت قطعات آن بسیار بالاست اما به دلیل وارداتی بودن آنها، بعضا گران هستند. لذا، در زمان تهیه این یخچال فریزر از فروشگاه Westinghouse در مورد نحوه تهیه برخی از لوازم جانبی آنها در بازار نیز اطلاعات لازم را بدست آورید.

ویژگی های یخچال فریزر White House

خدمات اصلی Westinghouse

معمولا خدمات پس از فروش Westinghouse در تهران،اصفهان و دیگر استان ها ، شامل مواردی همچون  نصب، راه اندازی، سرویس، عیب یابی و تعمیر در محل انواع لوازم خانگی از جمله یچال فریزر می شود. یک تعمیرکار متخصص در نمایندگی تعمیر یخچال Westinghouse با توجه به آموزش های تخصصی، دارای تجربه بالایی بوده و به راحتی می تواند عیب احتمالی یخچال فریزر شما را تشخیص داده و در بسیاری موارد بدون ارجاع لوارم خانگی به تعمیرگاه، مشکل پیش آمده را رفع نماید. لذا، در صورتی که با مشکلی در یخچال فریزر خود مواجه شدید، بدون اینکه خود به تعمیر آن بپردازید، سریعا با یک مرکز تعمیرات Westinghouse تماس گرفته و مشکل را شرح دهید. برای مشاهده شماره نمایندگی Westinghouse می توانید به سایت رسمیWestinghouse در ایران مراجعه نمائید. از جمله مزیت های رجوع به خدمات پس از فروش Westinghouse در تهران،اصفهان و دیگر استان ها می توان به امکان استفاده از قطعات یدکی یخچال Westinghouse ، ضمانت شش ماهه خدمات پس از فروش و بهره گیری از تکنیسین های متخصص و مجرب اشاره کرد.

عیوب احتمالی یخچال فریزر White House

عیوب احتمالی یخچال فریزر Westinghouse

این دسته از یخچال فریزرها نیز مانند سایر مدل ها، ممکن است دچار خرابی یا خطاهای احتمالی شود که رفع آنها نیازمند بررسی دقیق توسط متخصصین نمایندگی یخچال Westinghouse در تهران،اصفهان و دیگر استان ها می باشد. البته آشنایی با این خطاها می تواند در شرح موضوع در هنگام تماس تلفنی به تکنیسین مربوطه کمک بسیاری کند. لذا، در ادامه برخی از این خطاها را بررسی می کنیم:

نداشتن سرما

چنانچه یخچال شما کار می کند اما به خوبی سرد نمی کند، باید موارد زیر را بررسی کنید:

  1. حتما مطمئن شوید که درب یخچال فریزر کاملا آب ‌بندی و به خوبی بسته می شود.
  2. از احتمال نشتی گاز مطمئن شوید.
  3. بررسی کنید که کندانسور یخچال تمیز است.
  4. از سلامت اواپراتور یخچال اطمینان حاصل کنید
  5. دقت کنید که بیش از حجم مجاز، در فریزر یخچال، مواد لازم را نگهداری نکنید
  6. بررسی کنید که دمای طبیعی و پیرامون یخچال  غیر طبیعی نباشد.

در صورت برطرف نشدن مشکل پس از گذشت 24 ساعت، حتما با یک نمایندگی Westinghouse تهران،اصفهان و دیگر استان ها تماس بگیرید.

کار کردن مداوم

یخچال‌ فریزرهای جدید دارای حالت اتوماتیک هستند. به این معنا که پس از رسیدن به دمای تعیین شده، کمپرسور یخچال خاموش می‌شود. این موضوع هر چند دقیقه یک بار اتفاق میفتد و پس از مدتی، صدای موتور یخچال قطع می شود که در صورت قطع نشدن این صدا، به احتمال زیاد یخچال دچار کارکرد مداوم شده و باید به سرعت با یک متخصص تعمیر یخچال Westinghouse تماس بگیرید.

نکات ضروری برای نگهداری یخچال فریزر White House

خرابی یا کار نکردن موتور

خرابی یا کار نکردن موتور یخچال ممکن است به دلیل بروز علت هایی همچون خرابی رله استارت، اتصال ناقص به برق و یا خرابی برد الکترونیکی رخ دهد. در هر صورت، بدون آنکه دستپاچه شوید از یک متخخص تعمیر فریزر Westinghouse در تهران،اصفهان و دیگر استان ها کمک بگیرید.

خطای HSR

این خطا یکی از متداول ترین ارور های یخچال Westinghouse به شمار می رود که نشان دهنده خرابی برد الکترونیکی یخچال است و موجب خاموش شدن یخچال می شود. ممکن است الکتروموتور یخچال دچار مشکلی شده باشد و یا علت فنی دیگری داشته باشد. در هر صورت، باید بدون آنکه خودتان مستقیما وارد عمل شوید، به یک مرکز تعمیر Westinghouse در تهران،اصفهان و دیگر استان ها مراجعه کنید.

خرابی درب یخچال

این مشکل ممکن است به علت خرابی لاستیک دور درب یخچال یا تراز نبودن آن باشد. در این حالت ممکن است با تراز کردن جای یخچال و یا بررسی وضعیت بسته شدن طبقه های فریزر بتوانید این مشکل را حل کنید.

نکات مهم برای نگهداری یخچال فریزر وایت هاوس

برفک زدن یخچال فریزر

قرار دادن یخچال در محیط مرطوب، خرابی ترموستات، لاستیک دور درب یخچال، خرابی سنسور فراست یا خرابی المنت آن می تواند از عوامل برفک زدن یخچال فریزر شما شود. ضمن بررسی سطحی این عوامل، با یکی از مراکز مجاز تعمیر و خدمات پس از فروش Westinghouse تماس بگیرید تا به بررسی و رفع مشکل پیش آمده بپردازند.

نکات ضروری برای نگهداری یخچال فریزر Westinghouse

برای حفظ سلامت یخچال فریزر خود، دقت در انجام چند نکته زیر می تواند شما را از درگیر شدن با عیوب متداول و احتمالی نجارت دهد:

  • حفظ فاصله مناسب هوایی یخچال،
  • اطمینان از بسته شدن چراغ داخل یخچال هنگام بستن درب آن؛
  • جلوگیری از نگهداری مواد غیر ضروری در یخچال (مانند پیاز، سیر، هندوانه، عسل، ریحان، قهوه و ..)
یخچال white house قیمت

خدمات نصب، عیب یابی و تعمیرات Westinghouse از جمله خدماتی است که در هنگام خرید این دسته از لوازم خانگی مشمول شما می شود. بهتر است با رعایت نکات گفته شده در بالا و مشاوره با تکنیسین های مجرب، عمر و دوام لوارم خانگی خود را طولانی کنید اما در صورت بروز عب یا مشکل احتمالی، ضمن حفظ خونسردی خود، با یک مرکز مجاز تعمیرات، نگهداریو خدمات پس از فروش یخچال فریزرهای Westinghouse تماس گرفته و مشکل پیش آمده را با کارشناسان مربوطه مطرح نمائید. در صورت نیاز به حضور این کارشناسان در محل شما، ضمن بررسی مشکل، به رفع ایرادات احتمالی پرداخته و یخچال فریزر شما را در حالت سالم و عادی، به شما تحویل خواهند داد.

نام و نام خانوادگی
استان و شهرستان(ضروری)

فرم تماس

ارسال درخواست تعمیرات وستینگ هاوس

سوالات متداول

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

underline

پیشنهاد ویژه

تجهیزات و لوازم ویرپول

ارتباط با کارشناس فروش 09137397330

نظرات مشتریان

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *