راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

ارورE01 ظرفشویی بوش

ارورE01 ظرفشویی بوش

درخواست سریع خدمات

آشنایی با ارورE01 ظرفشویی بوش

می دانید که اصلی ترین علائم مربوط به ارورE01 ظرفشویی بوش کدامند؟
شما هم به دنبال دریافت بهترین خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی های بوش هستید؟

کاربران و مصرف کنندگان ماشین های ظرفشویی بوش می توانند از نزدیک با علل و علائم مربوط به ارورهای تجهیزات یاد شده، آشنا شوند تا بتوانند در صورت بروز هرگونه ایرادی در دستگاه نامبرده، سریعا مشکل را شناسایی و آن را رفع نمایند.

یکی از رایج ترین ارورها و خطاهای مربوط به ماشین ظرفشویی های برند بوش را، ارور e01 شکل داده است که ارور مذکور یک مشکل اساسی و مهمی را به اطلاع کاربران می رساند و نبایستی از ارور یاد شده، چشم پوشی نمود. تمام ارورهای نمایان شده بر روی صفحه نمایشی ماشین های ظرفشویی، ترکیبی از حروف انگلیسی و اعداد می باشند و هر یک از ارورهای مشاهده شده در ماشین ظرفشویی های برند بوش، بیانگر یک مشکل اساسی در این تجهیزات می باشد.

 کدe01  بر روی نمایشگر ال سی دی ماشین ظرفشویی بوش نمایان شده و معمولا به همراه یک صدای هشدار گونه، مشکلی را برای کاربران بیان می کند. توجه داشته باشید که ارور یاد شده در همه ماشین ظرفشویی های برند بوش قابل مشاهده بوده و بهتر است که از نزدیک با علل بروز ارورE01 ظرفشویی بوش، آشنا شوید.

 در ادامه مقاله سعی داریم تا در خصوص هزینه های مربوط به رفع و عیب یابی ارورE01 ظرفشویی بوش، اطلاعات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.

علت بروز ارورE01  در ماشین ظرفشویی های برند بوش

همانطور که در قسمت قبلی مقاله نیز به این موضوع اشاره شد، بسیاری از کاربران در حین استفاده از ماشین ظرفشویی خود، ممکن است با ارورE01 ظرفشویی بوش مواجه شوند که در این صورت نبایستی دست و پای خود را گم کرده و سریعا دستگاه را از برق جدا نموده و با سرویسکاران شرکت خدمات راد در تماس باشند تا بتوانید باکیفیت ترین خدمات ممکن را از سوی دوستان ما، دریافت نمایید.

یکی از مهمترین آیتم هایی که سبب بروز ارورE01 ظرفشویی های برند بوش می شود، خرابی در قسمت تغذیه برد و یا قسمت درایور موتور برد (آی سی FSB50500  / FSB50450 ) رخ داده است. توجه داشته باشید که زیاد یا کم شدن میزان ولتاژ برق ورودی به دستگاه، سبب خرابی برد فرمان ماشین ظرفشویی نامبرده می شود و این امر نیز ارور e01 را به دنبال خواهد داشت.

به عبارتی اصلی ترین علل بروز ارور E01 در ماشین ظرفشویی های برند بوش، خرابی های مربوط به سیستم الکترونیک تجهیزات یاد شده می باشد.

لازم به یادآوری می باشد که برد به یک قطعه بسیار کوچک اطلاق می شود که از کارایی فوق العاده بالایی برخوردار بوده و مانند مغز ماشین ظرفشویی عمل می کند. دستگاه الکترونیکی نامبرده می تواند تمام فعالیت مربوط به دستگاه را، کنترل و مدیریت نماید. هرگونه خرابی در برد ماشین ظرفشویی، می تواند مشکلات بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد. بنابراین اصلی ترین و مهمترین علل بروز ارورE01 در ماشین ظرفشویی های برند بوش را، خرابی دستگاه الکترونیکی مذکور شکل داده است

بهترین زمان جهت عیب یابی ارور E01 ظرفشویی بوش

ارور E01 در ماشین ظرفشویی های برند بوش، معمولا قبل از شروع کار دستگاه یا در دقیقه های پایانی فعالیت ماشین ظرفشویی، بر روی صفحه نمایشی دستگاه نمایان می شود. خرابی برد در ماشین های ظرفشویی، می توانند یکسری از مهمترین علائم را نیز به دنبال داشته باشند. مهمترین علائم مربوط به خرابی برد، عبارتند از:

–        نمایان شدن ارور E01 ظرفشویی بوش در صفحه نمایشگر دستگاه

–        قطع ناگهانی ماشین ظرفشویی بوش در حین کار کردن

–        قطع و وصل شدن ماشین ظرفشویی بوش در حین کار کردن

–        ماشین ظرفشویی بوش روشن نمی شود

–        عملیات مربوط به آبگیری در دستگاه به کندی صورت می گیرد.

ماشین ظرفشویی بوش-ارور

نیم سوز شدن فیوزها و خازن ها، می تواند از اصلی ترین دلایل مربوط به خرابی برد ماشین ظرفشویی بوش باشد. به همین دلیل در حین مشاهده ارور E01 در ماشین ظرفشویی های برند بوش، حتما فیوزها و خازن های مربوط به منبع تغذیه دستگاه را، مورد بررسی قرار دهید. همچنین توصیه می شود که نوسانات برق منزل تان را نیز بعد از مشاهده ی ارور E01 در ماشین ظرفشویی های برند بوش، چک کنید.

 بهترین و ایده آل ترین زمان جهت رفع و عیب یابی ارور E01 در ماشین ظرفشویی های برند بوش، بلافاصله بعد از مشاهده ی ارور مذکور می باشد. توجه داشته باشید که با نمایان شدن ارور E01 بر روی صفحه دیجیتال ماشین ظرفشویی بوش، دستگاه قادر به شستشوی ظروف نخواهد بود.

هزینه های مربوط به رفع ارور E01 ظرفشویی بوش

یکی از مهمترین نگرانی های بسیاری از کاربران را، هزینه های مربوط به رفع و عیب یابی ارور E01 ظرفشویی بوششکل داده است. توجه داشته باشید که در صورت سوختن برد ماشین ظرفشویی بوش، مجبور خواهید بود تا قطعه ی جدیدی را تهیه و خریداری نمایید که این امر، هزینه های مربوط به رفع ارور E01 در ماشین ظرفشویی های برند بوش را، افزایش می دهد. اما اگر بتوانید برد مربوط به ماشین ظرفشویی بوش را مورد تعمیر ظرفشویی بوش قرار دهید، در این صورت هزینه های رفع ارور مذکور، کمتر خواهد بود.

سرویسکاران ما، تعمیر برد الکترونیکی ماشین های ظرفشویی بوش را در اولویت کارشان قرار می دهند تا هزینه های رفع ارور E01 در ماشین ظرفشویی های برند بوش، کمتر باشد.

شما همچنین می توانید جهت آشنایی بیشتر با علل بروز و چگونگی رفع  ارور E01 در ماشین ظرفشویی های برند بوش، دفترچه راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی تان را، با دقت مورد بررسی قرار دهید. هزینه های ایاب و ذهاب سرویسکاران شرکت خدمات راد، به شکل جداگانه محاسبه خواهد شد. همچنین همکاران ما برای خدمات پس از فروش خود، گارانتی ارائه می دهند. 

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
براساس گزارش‌های ارجاع شده توسط شما عزیزان، متاسفانه متوجه سواستفاده از نام تجاری "راد سرویس" جهت دریافت هزینه‌های گزاف از مشتریان عزیز شده ایم.
راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با نام برند "راد سرویس" با ما در ارتباط باشید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
8 آیتم محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.