راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

ارور E17 ظرفشویی بوش

ارور ظرفشویی زیمنس

درخواست سریع خدمات

ارور E17 ظرفشویی بوش

یکی از مهمترین ارورهایی که روی ماشین ظرفشویی مشاهده می کنید، ارور E17 ظرفشویی بوش . ارور E17  به معنی کاهش و همچنین افزایش فشار آب ورودی در ظرفشویی می باشد. در صورتی که فشار آب وارد شده به ماشین ظرفشویی بیش از اندازه زیاد باشد و فشار آن کم باشد، این ارور روی ال سی دی ماشین ظرفشویی مشاهده می گردد. در برخی از مواقع که این ارور به طور مرتب نشان داده شود، یعنی آبشمار ماشین ظرفشویی خراب شده است. به همین دلیل باید برای تعویض آبشمار اقدام نمایید.

تعویض آبشمار در صورت مشاهده ارور E17 ظرفشویی بوش باید تنها توسط افراد حرفه ای انجام شود. آبشمار یکی از مهمترین قطعات ماشین ظرفشویی می باشد که مقدار آب وارد شده به ماشین ظرفشویی را می سنجد. زمان آبگیری دستگاه، آبشمار پالس های مخصوصی را به برد فرمان ارسال می کند. در این صورت مقدار آب گیری در حد نیاز انجام می شود. با مشاهده ارور E17 ظرفشویی بوش، باید بدانید که آبشمار به خوبی کار نمی کند و مقدار آب گیری در حد نیاز انجام نمی شود. در این صورت باید برای تعویض آبشمار اقدام نمایید.

دلایل مربوط به ارور E17 ظرفشویی بوش

به جز خرابی آبشمار که موجب نشان دادن ارور E17 ظرفشویی بوش می شود، باید بدانید دلایل دیگری هستند که مربوط به ارور E17 می باشند. دلیل اصلی نشان داده شدن ارور E17، خرابی آبشمار است. ولی برخی از دیگر دلایل مربوط به ارور E17 عبارت است از :

1. خراب شدن شیر برقی ماشین ظرفشویی

خراب شدن شیر برقی ماشین ظرفشویی یکی از دلایلی می باشد که ارور E17 روی صفحه ال سی دی مشاهده می گردد. شما باید به خوبی بدانید که اگر شیر ماشین ظرفشویی خراب شد، فشار آب درون ماشین کاهش یا افزایش پیدا می کند. به همین دلیل باید پس از مشاهده ارور E17 روی صفحه، سالم بودن شیر ماشین ظرفشویی را مورد بررسی قرار دهید. برای بررسی کردن کارکرد شیر ماشین ظرفشویی بهتر است از افراد حرفه ای که در این زمینه تخصص بیشتری دارند درخواست نمایید تا شما را راهنمایی کنند.

2.  قطعی اتصالات برد و قطعات درون ماشین ظرفشویی

یکی دیگر از دلایی ارور E17 ظرفشویی بوش، خرابی و قطع شدن اتصالات برد و قطعات درونی ماشین ظرفشویی می باشد. به طور معمول شما باید به خوبی بدانید که فرسودگی و قطع شدن سیم ها می تواند موجب اختلال در عملکرد ماشین ظرفشویی شود. به عنوان مثال باید بدانید که امکان دارد، سیم وصل شده به سیستم آبشمار، در جای خودش به درستی قرار نگرفته باشد. همچنین ممکن است به دلیلی جابجایی سیم، کارکرد ماشین ظرفشویی با مشکل مواجه شود. همین مسئله موجب می گردد که مخزن آب ماشین ظرفشویی بیش از اندازه پر شود و ارور E17 نشان داده شود.

3. خرابی برد فرمان ماشین ظرفشویی

خراب شدن برد ماشین ظرفشویی یکی از دیگر دلایل مربوط به ارور E17 در ماشین ظرفشویی بوش می باشد. به طور معمول هر یک از نوسانات برقی که درون ماشین ظرفشویی به وجود می آید، عمر مفید دستگاه را کاهش می دهند. زمانی که کیفیت برد ماشین ظرفشویی کاهش پیدا می کند، خراب می شود. در صورتی که برد ماشین ظرفشویی خراب شود، مشکلات زیادی درون ماشین ظرفشویی به وجود می آید. بنابراین با خراب شدن برد ظرفشویی باید سریعا برای تعمیر و تعویض آن اقدام کنید. تعمیرکارانی که حرفه ای هستند تنها افرادی می باشند که می توانند برد ماشین ظرفشویی را تعمیر ظرفشویی بوش نمایند و تعویض کنند.

ارور E17 ظرفشویی بوش و خرابی آبشمار دستگاه

سنسور آبشمار که روی ماشین ظرفشویی بوش نصب می شود، یکی از مهمترین قطعاتی است که فشار آب را تنظیم می کند. میزان جریان آب وارد شده به ماشین ظرفشویی توسط این سنسور، به خوبی ارزیابی می شود. در صورتی که ارزیابی دقیق این سنسور انجام شود، آب به میزان لازم وارد دستگاه می گردد. کارکرد سنسور آبشمار به این صورت می باشد که تعداد پالس های برد را مورد بررسی قرار می دهد.

میزان آب درون مخزن، طبق بررسی های این سنسور گزارش داده می شود. در صورتی که این سنسور خراب شود، تعداد پالس های آن کاهش پیدا می کند. به همین دلیل مخزن ماشین ظرفشویی بیش از اندازه پر می شود یا کاهش پیدا می کند. این مورد به تخصص و دانش زیادی نیاز دارد، به همین دلیل باید از تعمیرکاران حرفه ای درخواست تعویض و بررسی آبشمار را داشته باشید. از این مورد به سادگی نباید بگذرید و سریعا برای تعویض و تعمیر آبشمار اقدام کنید.

جمع بندی

تمامی مواردی که مربوط به ارور E17 ظرفشویی بوش بود را برای شما توضیح دادیم. طبق هر یک از موارد و دلایل بیان شده باید به خوبی بدانید که خودتان نمی توانید جهت برطرف کردن ارور E17 اقدام کنید. بنابراین برای تعمیر و تعویض هر یک از قطعاتی که موجب کاهش و افزایش فشار آب درون ماشین ظرفشویی می باشد، باید از تعمیرکاران درخواست نمایید. تعمیرکاران راد سرویس به خوبی با نحوه تعمیر و تعویض هر یک از قطعات ماشین ظرفشویی بوش آشنا هستند. آنها می توانند در صورت خرابی آبشمار نصب شده روی ماشین ظرفشویی برای تعمیر و تعویض آن در کمترین زمان اقدام نمایند.

جهت تعمیر ویا تامین قطعات اورجینال ماشین ظرفشویی بوش
با ما تماس بگیرید

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
براساس گزارش‌های ارجاع شده توسط شما عزیزان، متاسفانه متوجه سواستفاده از نام تجاری "راد سرویس" جهت دریافت هزینه‌های گزاف از مشتریان عزیز شده ایم.
راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با نام برند "راد سرویس" با ما در ارتباط باشید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.