نمایندگی رسمی تعمیر و خدمات پس از
فروش ماشین لباسشویی نف NEEF در اصفهان

راد سرویس نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات بوش سامانه جامع تعمیرات راد حمل‌و‌نقل، تعمیرات تخصصی، خدمات آنلاین، هزینه شفاف و مشاوره رایگان

سرویس‌های انجام شده
0 +
نمایندگی‌ها
0
استان‌های تحت پوشش
0
رضایت مشتریان (102 رای)
4.8/5
تعمیرات ماشین لباسشویی نف در اصفهان
مربع صورتی

ویژگی های ما

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

حمل و نقل در مکان

زمان بندی دقیق

سال‌ها تجربه

تعمیر در محل

کمترین قیمت

کارگاه مجهز

دارای واحد سیار

امکان پیمانکاری

حمل و نقل درمکان

زمان‌بندی دقیق

سال‌ها تجربه

تعمیر در محل

کمترین قیمت

کارگاه مجهز

دارای واحد سیار

امکان پیمانکاری

تعمیرات و فروش قطعات ماشین لباسشویی نف

نف یک برند تولید کننده لوازم خانگی آلمانی است که در سال  1877 میلادی تاسیس شد. برند نف در این سال‌ها اقدام به تولید انواع لوازم برقی خانگی مانند اجاق گاز، ماکروفر، هود، قهوه ساز، یخچال، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و غیره کرده است. ماشین لباسشویی‌های نف یکی از باکیفیت‌ترین ماشین لباسشویی‌های تولید شده در جهان هستند که در اقصی نقاط دنیا طرفداران زیادی نیز دارند. مدل‌های پیشرفته‌تر ماشین لباسشویی‌ نف قابلیت‎‌هایی مانند گزینه‌ شستشوی انعطاف‌پذیر، بهره‌وری انرژی و جلوگیری از نشت و همچنین توانایی کنترل ماشین لباسشویی از راه دور به وسیله‌ی ویژگی Home Connect را دارند. ما در این مقاله به مبحث عیب یابی و تعمیر و خدمات پس از فروش لباسشویی نف می‌پردازیم.

معمول‌ترین کدهای خطا در ماشین‌های لباسشویی

بهتر است بدانید که این کدهای خطا بر اساس استانداردهای مورد تایید تمامی شرکت‌های سازنده‌ی ماشین لباسشویی ایجاد می‌شوند و مختص یک برند خاص نیستند. در ادامه به بیان معمول‌ترین و پرتکرارترین خطاها می‌پردازیم.

  • ارور F04

در لباسشویی بخاطر مشکل در هیدروستات است و لازم است برای تعمیر آن از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید.

  • خطای F2

در لباسشویی‌ها بخاطر مشکل در تخیله آب نمایش داده می‌شود و در این حالت نیاز به تعویض پمپ تخلیه وجود دارد و این کار نیز باید توسط تعمیرکار انجام شود.

  • خطای E01

مرتبط با درب ماشین لباسشویی است.

تعمیر و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی نف

تعمیر ماشین لباسشویی نف به علت مشکل لرزش

در صورتی که مشکل لباسشویی، لرزش زیاد و تکان‌های شدید است، لازم است در اولین قدم برای تعمیر لباسشویی نف، پیچ‌های نقل و انتقال که در پشت دستگاه تعبیه شده است را چک کنید. در ادامه موارد اشاره شده در زیر را مورد بررسی قرار دهید.

  1. بررسی کنید که ماشین لباسشویی شما تراز باشد.
  2. وزنه بتنی که بر روی لباسشویی تعبیه شده است، وظیفه تعادل بخشیدن در حین شستشو را بر عهده دارد. در صورت تَرَک خوردن و یا شکستن این وزنه، ماشین لباسشویی نف در حین کار تکان خواهد خورد.
  3. ماشین لباسشویی دارای چندین کمک فنر است، این کمک فنرها باغث می‌شوند تا ماشین در حین شستشو تکان نخورد، اگر هر کدام از این کمک فنرها آسیب دیده باشند، ماشین لباسشویی در حین کار به شدت تکان می‌خورد.

نچرخیدن دیگ لباسشویی

در مبحث تعمیر و خدمات پس از فروش لباسشویی نف، نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی یکی از پرتکرارترین مشکلات است. داخل دیگ لباسشویی یک آبکش قرار دارد که با سرعت بالا می‌چرخد و به این ترتیب منجر به آبکشی لباس‌ها می‌شود. علت نچرخیدن آبکش به احتمال بسیار قوی مربوط به قطعات زیر است که در صورت لزوم می‌توان این قطعات را تعویض کرد. بهتر است به منظور تعویض و خرید قطعات جدید برای لباسشویی برند نف حتماً به نمایندگی لباسشویی نف مراجعه کنید.

  1. موتور و اجزای مرتبط با آن
  2. تسمه
  3. کاسه نمد، بلبرینگ و سه نظام لباسشویی نف
کدهای خطا در ماشین‌های لباسشویی

تعمیر مشکل نشتی آب از لباسشویی نف

نشتی لباسشویی یکی از مواردی است که با خرابی‌های زیادی همراه است. توجه داشته باشید برای رفع و حل مشکل نشتی اگر ساکن اصفهان هستید از تعمیرکاران حرفه‌ای این برند که در نمایندگی نف در اصفهان مشغول به کار هستند کمک بگیرید. اما بهتر است قبل از مراجعه به تعمیر کار و سرویس لباسشویی موارد زیر را برای رفع نشتی لباسشویی چک کنید.

  1. بررسی کنید که شیلنگ متصل به ماشین لباسشویی سوراخ نباشد.
  2. علاوه بر این چک کنید شیر ورودی آب به لباسشویی چکه نکند یا شیربرقی خراب نشده باشد.

تعمیر و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی نف

ماشین لباسشویی به عنوان یکی از پرمصرف‌ترین و البته گران‌ترین لوازم خانگی به شمار می‌آید و در نتیجه احتمال خرابی و ایجاد مشکل در آن نیز نسبت به سایر لوازم خانگی بیشتر است. همچنین در صورت سوختن لباسشویی فرد هزینه زیادی را متحمل خواهد شد. از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم، برای تعمیر و خدمات پس از فروش لباسشویی نف، به نمایندگی‌ این برند مراجعه کنید. توجه داشته باشید نمایندگی‌های این برند تنها در حوزه فروش قطعات لباسشویی نف فعالیت ندارند، بلکه به عنوان نمایندگی تعمیرات این برند نیز فعالیت می‌کنند. این نمایندگی‌ها با دریافت هزینه بسیار اندک به منزل شما مراجعه کرده و مشکل ماشین لباسشویی شما را به طورکامل رفع و حل می‌کنند.

درخواست تعمیر لباسشویی

نام و نام خانوادگی
استان و شهرستان(ضروری)
خواست تعمیرات ماشین لباسشویی نف

سوالات متداول

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

برای فهمیدن این موضوع می‌توانید در زیر ماشین لباسشویی یک روزنامه خشک قرار دهید و دستگاه را روشن کنید تا متوجه شوید که کدام قسمت از روزنامه خیس شده است

اگر درب لباسشویی نف باز یا بسته نمی‌شود، دستگیره درب، ضامن‌ درب، مجموعه قفل‌ها و میکروسوئیچ تعبیه شده بر روی درب را بررسی کنید.

توجه داشته باشید که اگر ماشین لباسشویی نف مشکل آبگیری داشته باشد، لباس‌ها تمیز شسته نمی‌شوند.

اگر ماشین لباسشویی نف روشن نمی‌شود، لازم است در ابتدا برق ساختمان و وصل بودن آن را بررسی کنید. سپس قطعات پارازیت گیر، برد الکترونیکی و موتور لباسشویی نف را حتماً چک کنید.

علامت سوال
سوال کاربر

تجهیزات و لوازم نف

ارتباط با کارشناس فروش 09137397330

نظرات مشتریان

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *