نمایندگی رسمی تعمیر و خدمات پس‌از فروش
قهوه‌ساز (اسپرسوساز)
بوش Bosch در اصفهان

راد سرویس نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات بوش
سامانه جامع تعمیرات راد حمل‌و‌نقل، تعمیرات تخصصی، خدمات آنلاین، هزینه شفاف و مشاوره رایگان

تم صورتی بوش
تصویر خاکستری
سرویس‌های انجام شده
0 +
نمایندگی‌ها
0
استان‌های تحت پوشش
0
رضایت مشتریان (476 رای)
4.6/5
تعمیرات قهوه ساز بوش

ویژگی های ما

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

بردر قرمز

حمل و نقل درمکان

زمان‌بندی دقیق

سال‌ها تجربه

تعمیر در محل

کمترین قیمت

کارگاه مجهز

دارای واحد سیار

امکان پیمانکاری

عیب یابی و تعمیر دستگاه قهوه ساز بوش در اصفهان توسط تعمیرکار متخصص نمایندگی بوش

  • تعمیر قهوه ساز بوش  نیاز به مهارت و دانش خاصی دارد و باید توسط تعمیرکار لوازم خانگی انجام شود.   تعمیر قهوه ساز بوش باید در نمایندگی بوش اصفهان انجام شود. در غیر اینصورت ممکن است قهوه ساز شما پس از مدت کوتاهی دوباره دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر مجدد داشته باشد.
  • تعمیر مجدد هزینه های اضافی برای شما دارد و عمر قهوه ساز شما نیز کمتر می شود. پس در انتخاب تعمیرگاه برای تعمیر قهوه ساز بوش در اصفهان بسیار دقت کنید.
  • همچنین برای تعمیر قهوه ساز بوش، استفاده از قطعات اورجینال بسیار اهمیت دارد. بنابراین  در صورت خرابی قهوه ساز خود، حتما با نمایندگی مجاز این شرکت تماس بگیرید.
  • برند بوش در سایر شهرها نمایندگی مجاز دارد. نمایندگی بوش خدمات مختلفی مثل فروش، آموزش تعمیرکار، خدمات پس از فروش، نصب و راه اندازی،  فروش قطعات و تعمیر لوازم خانگی بوش را به خریداران خود ارائه می دهد. 
  • در نمایندگی های مجاز بوش، تعمیرکاران متخصص و با تجربه تعمیر قهوه ساز بوش شما را انجام می دهند و هم چنین قطعات فابریک مورد نیاز را برای شما فراهم کنند.

برند Bosch در شهرها مختلف نمایندگی دارد. یکی از نمایندگی های معتبر آن در اصفهان، شرکت خدمات راد می باشد و تعمیر قهوه ساز بوش را در سریع ترین زمان ممکن و توسط متخصصین ماهر انجام می دهد.

تعمیرکاران درشرکت خدمات راد دانش فنی بالا دارند و همواره تلاش می کنند تا بهترین خدمات را به مشتریان  و مصرف کنندگان برند بوش ارائه دهند.

خدمات راد دارای پرسنل مجرب و تامین کننده لوازم یدکی و جانبی انواع مختلف محصولات بوش است.

خدمات راد برای تعمیر قهوه ساز بوش در اصفهان شما از قطعات فابریک قهوه ساز بوش استفاده می کند. هم چنین  می توانید از خدمات تعمیر قهوه ساز در محل بهره مند شوید. خدمات راد آماده ارائه خدمات به مشتریان خود در هر ساعتی از شبانه روز است.

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از خدمات راد دریافت ضمانتنامه برای تعمیر قهوه ساز بوش است. خدمات راد  تعمیر قهوه ساز بوش را طبق تعرفه ی اتحادیه لوازم خانگی برای مشتریان خود انجام می دهد که برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه است.

نمایندگی تعمیر قهوه ساز بوش در اصفهان

بوش، نامی آشنا در میان بهترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی است که قدمتی طولانی در این زمینه دارد. این برند معروف، در طول سال ها فعالیت خود و با تولید محصولات با کیفیت از جمله قهوه ساز، توانسته است رضایت حداکثری مشتریان خود را به دست آورد. شما با خرید قهوه ساز بوش، تا سال ها نیاز به خرید هیچ مدل قهوه ساز دیگری نخواهید داشت اما در بعضی موارد محدود ممکن است این دستگاه دچار مشکلاتی شود که جای نگرانی هم وجود دارد. اکثر ایرادات و ارورهای قهوه ساز بوش، قابل تعمیر هستند و می توانید با کمک گرفتن از یک سرویس کار متخصص و با تجربه، قهوه ساز خود را تعمیر نمایید. برای سرویس انواع قهوه سازهای بوش و راهنمایی شدن درباره نحوه رفع ایرادات این دستگاه، لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

ارورهای رایج دستگاه قهوه ساز بوش

برخی از ارورهای رایج دستگاه قهوه ساز بوش، عبارتند از :

  • جوشیدن قهوه حین آماده شدن : اگر قهوه در حین آماده شدن داخل قهوه ساز می جوشد، ممکن است ایراد در ترموستات باشد و با تعویض یا تعمیر این قطعه، مشکل به راحتی رفع خواهد شد.
  • گرم نشدن قهوه ساز بوش : اگر قهوه ساز بوش شما گرم نمی شود، ممکن است المنت دستگاه آسیب دیده باشد زیرا وظیفه گرم کردن و به جوش آوردن آب با این قطعه است.
  • کندی جریان آب در قهوه ساز بوش : کندی جریان آب در قهوه ساز بوش، می تواند به دلایلی همچون آسیب دیدگی تایمر یا برد الکترونیکی باشد و یا اینکه ترموستات قهوه ساز خراب شده باشد.
  • خارج نشدن قهوه از لوله قهوه ساز بوش : اگر قهوه از لوله قهوه ساز بوش خارج نمی شود، علت آن می تواند از آسیب دیدگی پمپ دستگاه باشد و یا اینکه جمع شدن رسوبات در لوله قهوه ساز، باعث این نوع خرابی شده است.
  • روشن نشدن قهوه ساز بوش : مشکل روشن نشدن، یک ارور قهوه ساز بوش است و علت آن می تواند در اتصالات و سیم های دستگاه باشد. البته ممکن است المنت قهوه ساز نیز خراب شده باشد.
  • صدا دادن قهوه ساز بوش : اگر دستگاه قهوه ساز بوش شما صدا می دهد، علت سر و صدا می تواند ناشی از اشکال در پمپ آب باشد.
هزینه عیب یابی و تعمیر قهوه ساز بوش 

چند وقت یک بار قهوه ساز بوش را تمیز کنیم؟ 

رسوب زدایی دستگاه قهوه ساز باید به صورت منظم انجام شود زیرا رسوبات باعث خراب شدن دستگاه می شوند همچنین رسوبات بر روی طعم قهوه نیز تاثیر می گذارند. بر اساس اینکه چند بار در طول روز از دستگاه قهوه ساز استفاده می کنید، لازم است حداقل هر 3 ماه یکبار و حداکثر هر 6 ماه یکبار، آن را رسوب زدایی کنید. اگر هم در منطقه ای با آب سخت زندگی می کنید، باید دستگاه قهوه ساز خود را زود به زود رسوب زدایی کنید.

بهترین روش جرمگیری اسپرسوساز و قهوه ساز بوش

برای تمیز کردن قهوه ساز از چه موادی استفاده کنیم؟ برای تمیز کردن و جرم گیری قهوه ساز می توانید از مواد مختلفی استفاده کنید مثل آبلیمو، سرکه و جوش شیرین. جهت رسوب زدایی دستگاه قهوه ساز خود با استفاده از این مواد، لازم است پارچ قهوه ساز را با آب خالی پر کنید و سپس یک عدد لیمو ترش یا چند قاشق سرکه و یا مقداری جوش شیرین را داخل آن بریزید.

محلول را داخل پارچ قهوه ساز ریخته و اجازه دهید برای مدت 15 دقیقه داخل آن بماند. حالا باید فیلتر تمیزی را داخل دستگاه قرار دهید و قهوه ساز را روشن کنید. بعد از چند دقیقه، دستگاه را خاموش کنید و با استفاده از یک اسفنج، توری و پارچ قهوه ساز را به خوبی بشویید.

معرفی نمایندگی تعمیر قهوه ساز بوش

احتمالا شما هم از انواع دستگاه های قهوه ساز بوش استفاده می کنید که به دنبال نمایندگی تعمیرات و سرویس این برند هستید. شرکت ها و مراکز مختلفی تحت عنوان نمایندگی، خدمات تعمیر قهوه ساز را ارائه می دهند اما توصیه می کنیم برای تعمیر دستگاه قهوه ساز خود حتما به مراکز معتبر و دارای مجوز مراجعه نمایید. مرکز معتبر تعمیرات و سرویس انواع قهوه سازهای بوش، خدمات خود را با نرخ مصوب اتحادیه ارائه می کند همچنین خدمات خود را گارانتی هم می کند تا مشتریان از کیفیت تعمیرات انجام شده، اطمینان خاطر داشته باشند.

عیب یابی و تعمیر دستگاه قهوه ساز بوش توسط تعمیرکار متخصص نمایندگی بوش

هزینه عیب یابی و تعمیر قهوه ساز بوش 

هزینه مشخصی برای سرویس انواع قهوه سازهای بوش وجود ندارد زیرا بستگی به این دارد که مدل دستگاه قهوه ساز شما چیست، میزان آسیب دیدگی آن چقدر است، چه قطعاتی خراب شده اند، آیا قطعات نیاز به تعویض دارند یا تعمیر و … اگر مشکل دستگاه قهوه ساز بوش شما با یک تعمیر جزئی رفع شود و نیازی به تعویض قطعات نداشته باشد، هزینه تعمیرات آن مناسب تر خواهد بود اما در شرایطی که قطعه مهمی از دستگاه آسیب دیده است و حتما باید تعویض شود، هزینه تعمیرات بالاتر خواهد بود. تکنسین بعد از بررسی دستگاه قهوه ساز شما، هزینه تعمیر آن را به شما خواهد گفت و اگر موافق بودید، کار تعمیرات را آغاز می کند

دایره قرمز

درخواست تعمیر قهوه‌ساز

نام و نام خانوادگی
استان و شهرستان(ضروری)
ارسال درخواست تعمیرات قهوه ساز بوش

9 خرابی متداول در قهوه‌ساز بوش

بررسی و ارائه راه حل جهت رفع خرابی

بردر قرمز

در زمان آماده شدن در قهوه ساز بوش می تواند نشان دهنده مشکل در ترموستات است. با تعویض و یا تعمیر ترموستات قهوه ساز به راحتی می توان این مشکل را رفع کرد

اگر قهوه ای که درست کرده اید بیش از حد رقیق است ممکن است به دلیل کم بودن میزان قهوه باشد، برای رفع مشکل کمی بیشتر در دستگاه قهوه بریزید.

راه کار مهم دیگر برای داشتن یک قهوه غلیظ و گوارا استفاده از آب سرد درون مخزن آب دستگاه است زیرا استفاده از آب جوش قهوه را رقیق می کند.

اگر قهوه در قهوه ساز بوش بیش از حد معمول تلخ شده است، موارد زیر را رعایت کنید:

  • میزان قهوه ای که استفاده می کنید را کم کنید.
  • میزان تلخی قهوه بستگی به نوع قهوه هم دارد. نوع قهوه مصرفی را عوض کنید.

عیب یابی و تعمیر قهوه ساز بوش زمانی که صدا میدهد
در بعضی از مواقع نبود میزان آب کافی در مخزن آب قهوه ساز می تواند باعث بروز سر و صدا در قهوه ساز شود.
هنگامی که دستگاه را روشن می کنید، چک کنید که مخزن قهوه ساز آب کافی داشته باشد. البته، یکی دیگر از دلایل سر و صدا در قهوه ساز بوش می تواند ایجاد مشکل در پمپ آب باشد.

در زمانی که قهوه ساز گرم نمی شود، جهت تعمیر قهوه ساز بوش موارد زیر را بررسی کنید

المنت قهوه ساز وظیفه گرم کردن و به جوش آوردن آب در قهوه ساز را بر عهده دارد. ابتدا با استفاده از اهم متر چک کنید که به المنت برق می رسد. در مرحله بعد المنت را بررسی کنید زیرا ممکن است المنت سوخته باشد.

تعمیر قهوه ساز بوش زمانی که آب به کندی از قهوه ساز خارج می شود
برای رفع این مشکل، موارد زیر را انجام دهید:

1- ابتدا تایمر یا برد الکترونیکی قهوه ساز را چک کنید.
2- در صورتی که تایمرمشکل ندارد، ترموستات را بررسی کنید.
3- بهتر است از تکنسین متخصص برای تعمیر ترموستات خود کمک بگیرید.

عیب یابی و تعمیر قهوه ساز بوش زمانی که آب از لوله قهوه ساز بوش خارج نمی شود

اگر آب از قهوه ساز بوش خارج نمی شود، جهت عیب یابی موارد زیر را چک کنید:
1- بررسی کنید که آب داخل قهوه ساز نباشد. مطمئن شوید به حد کافی در قهوه ساز وجود دارد.
2- بررسی کنید که پمپ دستگاه خراب نباشد. از یک تعمیرکار متخصص بخواهد پمپ دستگاه را بررسی کند و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید.
3- دلیل دیگری که باعث خارج نشدن آب از لوله قهوه ساز می شود، جمع شدن رسوبات در لوله قهوه ساز است. در این شرایط، با استفاده از محلول رسوب گیر مخصوص قهوه سازمی توانید رسوبات داخل لوله قهوه ساز بوش را برطرف نمایید. اگر مشکل حل نشد، از یک تکنسین متخصص تعمیر قهوه ساز بوش کمک بخواهید.

تعمیر قهوه ساز بوش زمانی که تفاله قهوه در قهوه ساز باقی می ماند جهت رفع مشکل موارد زیر را بررسی نمایید:

صافی یا همان فیلتر اولین قطعه ای است که موجب باقی ماندن تفاله در قهوه ساز بوش می شود. اگر این قطعه خراب شود، تفاله در قهوه ساز باقی می ماند. با تعویض فیلتر به راحتی می توانید این مشکل را حل کنید تا قهوه ای صاف و گوارا داشته باشید.

تعمیر قهوه ساز بوش زمانی که دستگاه روشن نمی شود
نبود برق در پریز، اولین دلیل روشن نشدن قهوه ساز بوش است. قبل از هر چیز پریز برق را چک کنید. هم چنین اتصالات و سیم های قهوه ساز بوش را بررسی کنید و در صورت نبود مشکل در اتصالات و پریز، المنت را بررسی کنید.

علامت سوال
سوال کاربر

تجهیزات و لوازم بوش

نظرات مشتریان

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

بردر قرمز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *