تعمیرات تخصصی و خدمات پس از فروش یخچال فریزر مابه

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش و
تعمیر یخچال فریزر مابه mabe

تعمیرات تخصصی یخچال فریزر مابه- رادسرویس

نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش و
تعمیر یخچال فریزر مابه mabe

ویژگی های‌ما

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

underline

ارسال فوری

امکان ارسال فوری کالا برای اصفهان و سایر شهرهای کشور ظرف ۴۸ ساعت

بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

امکان ارسال فوری کالا برای اصفهان و سایر شهرهای کشور ظرف ۴۸ ساعت

پرداخت درب منزل

امکان پرداخت درب منزل

امکان ارسال فوری کالا برای اصفهان و سایر شهرهای کشور ظرف ۴۸ ساعت

پاسخگویی سریع

پاسخگویی سریع

امکان ارسال فوری کالا برای اصفهان و سایر شهرهای کشور ظرف ۴۸ ساعت

تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال فریزر مابه

برند مابه که از سال 1946 تولیدات خود را در زمینه مبلمان آشپزخانه شروع کرده است، یکی از برندهای مطرح دنیا در زمینه لوازم خانگی به شمار می رود. خط تولید این برند در کشور مکزیک قرار دارد و هم اکنون جزو شرکای برند جنرال الکتریک آمریکا به شمار می رود. فروش محصولات این برند در اوخر دهه 90 میلادی، در ایالات متحده بالغ بر 70 درصد سهم بازار آمریکا شد و جزو بزرگترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در جهان محسوب می شود. به دلیل کیفیت بالای محصولات این برند، برندهایی همچون بوش آلمان و جنرال الکتریک آمریکا جزو رقبای تجاری این برند هستند.

تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال فریزر مابه

ویژگی های یخچال فریزر مابه

یخچال فریزرهای مابه در انواع مختلفی از جمله ساید بای ساید، یخچال فریزر بالا پایین، درب فرانسوی و دوقلو تولید شده اند که ویژگی های بارز و با کیفیتی را به خریداران خود هدیه می دهند. اگرچه نوع یخچال تک درب، فریزر تک و فریزر توکار آنها چندان متداول نیست. از جمله ویژگی های این برند، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مصرف انرژی گرید A
  • یخساز پیشرفته
  • مجهز به آب سرد کن
  • تکنولوژی نو فراست (یخدان ضد برفک)
  • موتور اینورتر دیجیتال
  • طراحی لوکس و دقیق
  • ظرفیت اسمی بالا
  • روشنایی از نوع LED
  • سیستم صوتی اخطار هوشمند
  • فیلتر آب
  • سنسور اندازه گیری دما
  • امکان تنظیم دمای داخلی یخچال
  • قفل کودک

در پایان باید اشاره کنیم که عمر مفید لوازم خانگی مابه بالا بوده و در صورت استفاده مناسب، سالها در منزل به شما خدمت خواهند کرد.

در هنگام خرید این دسته از یخچال فریزرها، خدمات پس از فروش شامل سرویس نصب و راه اندازی یخچال در محل توسط فروشگاه مابه در داخل صورت می گیرد. اما خدمات پس از فروش این لوازم به همینجا ختم نمی شود. درواقع باید گفت که اگرچه کیفیت یخچال فریزرهای مابه در حد بالایی است، اما این وسایل نیز به علل مختلف اعم از مشکلات حین ساخت یا عدم کاربری مناسب دچار خرابی می شوند که خریداران را وادار به استفاده از خدمات پس از فروش یخچال مابه می کند. از جمله این خدمات می توان به اعزام تعمیرکار، عیب یابی لوازم معیوب، تعویض قطعات معیوب، ارسال وسیله به تعمیرگاه مجاز و تعمیر قطعات در صورت نیاز اشاره کرد. برای استفاده از خدمات نصب، عیب یابی و تعمیرات مابه نیاز به ارتباط با تکنیسین های مجرب دارید. به این منظور می توانید برای بدست آوردن شماره نمایندگی مابه از طریق سایت رسمی مابه اقدام نمائید.

ویژگی های یخچال فریزر مابه

خدمات اصلی مابه

در هر نمایندگی فروش لوازم خانگی مابه خدمات پس از فروش به خرداران تعلق می گیرد که از جمله آنها به خدمات نصب و راه اندازی می توان اشاره کرد. با مراجعه به مراکز نمایندگی مابه تهران و اصفهان و دیگر استان ها می توانید علاوه بر اطلاع از لیست قیمت یخچال مابه، از جزئیات خدمات پس از فروش آن مراکز نیز مطلع شوید. توجه داشته باشید که در صورت انتخاب صحیح مرکز ارائه دهنده خدمات پس از فروش مابه، دستگاه شما دارای گارانتی و پشتیبانی معینی بوده و در صورت بروز اشکالات خاص، می توانید به نمایندگی یخچال مابه در تهران و اصفهان و دیگر استان ها یا سایر شهرها مراجعه نموده و از خدمات مربوطه استفاده کنید.

خدمات اصلی مابه

عیوب احتمالی یخچال فریزر مابه

داشتن آگاهی از عیوب احتمالی یخچال فریزر، حال از هر برندی که باشد، به شما کمک می کند در هنگام شرح مشکل برای مرکز تعمیرات مابه، اطلاعات درستی را به کارشناسان مربوطه منتقل نمائید. در این صورت، زمان رسیدگی و رفع مشکل پیش آمده بسیار کوتاه شده و در هزینه و وقت شما نیز صرفه جویی خواهد شد. در ادامه، برخی از ارورهای یخچال مابه و همچنین، عیوب رایج و خطاهای متداول این دسته از یخچال فریزرها را نام میبریم.

عدم خنک سازی صحیح

اگر  دمای یخچال به درستی تنظیم شده است، ممکن است به علت وجود نقص در المنت ترمودیسک یخچال فریزر، عیب کمپرسور، عدم کارکرد صحیح فن اواپراتور، گرم شدن بیش از اندازه الکتروموتور کمپرسور، آسیب دیدن لاستیک دور درب و نشتی گاز یخچال عملیات خنک سازی به درستی انجام نشود. در این صورت، حتما با یک نمایندگی تعمیر یخچال مابه تماس گرفته و درخواست راهنمایی و کمک کنید.

عیوب احتمالی یخچال فریزر مابه

یخ زدن مواد داخل یخچال

این مشکل عموما به دلیل جرم گرفتگی کویل های کندانسور یخچال یا عدم تنظیم مناسب دمای یخچال اتفاق میفتد. در این حالت، از یک کارشناس تعمیر فریزر مابه در تهران و اصفهان و دیگر استان ها برای رفع مشکل کمک بخواهید.

نشت آب از زیر یخچال

علل اصلی بروز این مشکل می تواند مسدود شدن لوله خروجی آب، خرابی یخساز یخچال و یا شل بودن لوله پشت یخچال است. در این صورت، به منظور آب بندی صحیح یخچال، شاید لازم باشدچند مورد از قطعات یدکی یخچال مابه را از نمایندگی های مجاز تعمیر مابه در تهران و اصفهان و دیگر استان ها یا سایر شهرها تهیه نمائید.

خرابی صفحه نمایشگر یخچال

برد الکترونیکی نمایشگر، عملیات انتقال داده ها و دستورات شما را با استفاده از صفحه کلید موجود بر روی درب یخچال بر عهده دارد. همچنین، اطلاعات دریافت شدهاز طریق صفحه کلید و خطاهای دستگاه را نیز به شما نشان می دهد. اگر برق دستگاه به درستی کار می کند، در اینصورت، ممکن است برد الکترونیکی دستگاه آسیب دیده باشد که تعمیر برد یخچال مابه در این شرایط الزامی است.

تعمیر یخساز یخچال مابه

وجود بوی بد در یخچال

این مشکل عمدتا به دلیل وجود غذای فاسد در یخچال، نشتی نوشیدنی یا سایر مایعات در یخچال و یا تمیز نکردن یخچال اتفاق میفتد. لذا، مواد  غذایی موجود در یخچال را بررسی کنید و در صورت یافتن منشا بوی بد، آن را رفع کنید.

عدم تثبیت دمای یخچال

چنانچه پس از گذشت 24 ساعت از تنظیم دما، درجه یخچال بر روی عدد مورد نظر شما ثابت نگردید، ابتدا درب یخچال را بررسی کنید که باز نباشد. همچنین، سنسور دمای یخچال ممکن است دچار آسیب شده باشد. در اینصورت، باید از خدمات تعمیر یخچال فریزر مابه استفاده کنید.

تنظیم دما یخچال مابه

چنانچه در یخچال فریزر خریداری شده از برند مابه، عیب و ایرادی را مشاهده نمودید، در وهله اول دقت داشته باشید که عموم محصولات برند مابه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و لذا، عیب دیده شده به معنای عدم کیفیت محصول نمی باشد. در وهله دوم، از طریق نمایندگی های تعمیر یخچال مابه در تهران و اصفهان و دیگر استان ها یا سایر شهرها،  به رفع خطا یا مشکل احتمالی پیش آمده بپردازید. اطمنینان داشته باشید که اگر از طریق نمایندگی های مجاز برند مابه اقدام نمائید، در کمترین زمان و با هزینه مناسب، مشکل پیش آمده برای یخچال فریزر شما حل خواهد شد. حتی اگر وسیله شما به خوبی کار می کند، بهتر است از طریق مراکز فروش، با خدمات پس از فروش محصولات مابه بیشتر آشنا شوید تا در صورت لزوم و بروز اشکالات احتمالی، بتوانید خدمات مناسبی دریافت کنید.

نام و نام خانوادگی
استان و شهرستان(ضروری)

فرم تماس

تعمیرات یخچال مابه در اصفهان

سوالات متداول

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

underline

پیشنهاد ویژه

تجهیزات و لوازم مابه

ارتباط با کارشناس فروش 09137397330

نظرات مشتریان

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *