تعمیرات تخصصی ویرپول- رادسرویس

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال فریزر ویرپول Whirlpool

تعمیرات تخصصی و خدمات پس از فروش یخچال فریزر ویرپول

نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال فریزر ویرپول Whirlpool

ویژگی های‌ما

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

بردر زرد

ارسال فوری

امکان ارسال فوری کالا برای اصفهان و سایر شهرهای کشور ظرف ۴۸ ساعت

بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

امکان ارسال فوری کالا برای اصفهان و سایر شهرهای کشور ظرف ۴۸ ساعت

پرداخت درب منزل

امکان پرداخت درب منزل

امکان ارسال فوری کالا برای اصفهان و سایر شهرهای کشور ظرف ۴۸ ساعت

پاسخگویی سریع

پاسخگویی سریع

امکان ارسال فوری کالا برای اصفهان و سایر شهرهای کشور ظرف ۴۸ ساعت

تعمیرات و فروش قطعات یخچال فریزر Whirlpool​

خراب شدن و تمام شدن طول عمر قطعات هر نوع وسیله برقی مثل یخچال، انکار ناپذیر است و حتی بهترین برندهای یخچال فریزر هم ممکن است مدتی پس از استفاده دچار مشکلاتی شوند. ویرپول، برندی مطرح و نام آشنا در زمینه تولید لوازم خانگی همچون یخچال فریزر می باشد که به دلیل تکنولوژی ساخت بالا و تناسب زیادی که با سلیقه خانواده های ایرانی دارد، تبدیل به یکی از پرفروش ترین یخچال های بازار شده است. امکان خراب شدن یخچال فریزر ویرپول کم است اما همانطور که گفته شد، ممکن است این وسیله برقی هم دچار نقص فنی و ایراداتی شود و نیاز به تعمیرات پیدا کند. در این مطلب می خواهیم نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش ویرپول را به شما معرفی کنیم و علاوه بر آن، به بررسی مشکلات رایج این وسیله برقی از برند ویرپول خواهیم پرداخت. لطفا همراه ما باشید.

ارور های یخچال ویرپول

پیدا کردن مشکلات یخچال سایدبای ساید، دوقلو یا فیریزر تک درب ویرپول به سادگی است و می توان بسیاری از این مشکلات را بدون نیاز به حضور تعمیرکار تشخیص داد و با تعمیر به موقع دستگاه، آن را از مشکلات بزرگ تر در امان نگه داشت. برخی از مشکلات رایج یخچال ویرپول عبارتند از :

یکسره کار کردن یخچال ویرپول

یکسره کار کردن یخچال ویرپول می تواند دلایل زیادی داشته باشد از جمله خرابی موتور یا کمپرسور یخچال، نشتی گاز و کمبود گاز یخچال، وجود مشکل در کندانسور یخچال، آسیب دیدگی لاستیک دور درب یخچال، خرابی هیتر یا المنت دیفراست و … همچنین احتمال دارد برد الکترونیکی یخچال نیز آسیب دیده باشد. مشکل یخچال هر چه که باشد باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار بگیرد.هنگام تعمیر برد یخچال ویرپول اگر مشکل آن گسترده باشد، احتمال دارد که برد جدید در یخچال جایگزین شود که در این صورت باید برای خرید برد جدید هزینه کنید.

تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال ویرپول

نشتی گاز یخچال

اگر فریزر ویرپول سرمای خوبی دارد اما یخچال گرم است و یا اینکه موتور یکسره کار می کند اما نمی تواند سرمای یخچال را تامین نماید، احتمالا مشکل از نشتی گاز یخچال است و باید از یک اوپراتور کمک بگیرید. هزینه شارژ گاز یخچال ویرپول نیز با توجه به نوع گاز تعیین می شود.

آسیب دیدگی کندانسور یخچال

لوله های پشت یخچال، کندانسور نامیده می شوند. این لوله ها اگر خیلی کثیف باشند و گرد و غبار زیادی روی آنها را گرفته باشد، گاز نمی تواند گرمای خود را به محیط دهد و در نتیجه این گاز وارد یخچال می شود. آسیب دیدگی کندانسور یخچال فقط توسط تعمیرکار قابل برطرف شدن است.

خرابی هیتر یا المنت دیفراست

هیتر یا المنت دیفراست یخچال ویرپول اگر خراب شود، یخ ها بر روی سطح اواپراتور جمع می شوند و هر چقدر که میزان یخ بیشتری جمع شود، سرمای یخچال کمتر خواهد شد یعنی سرما نمی تواند وارد یخچال شود. در شرایطی که یخچال در حالت دیفراست یا یخ زدایی است، هیتر یا المنت داغ شده و باعث آب شدن یخ های اواپراتور می شود.

ارور های یخچال ویرپول

خرابی لاستیک دور درب یخچال

خرابی لاستیک دور درب یخچال ویرپول ممکن است باعث مشکلاتی مثل برفک زدن فریزر، اختلال در باز و بسته شدن درب یخچال و … شود، در این وضعیت باید لاستیک درب را عوض کرد.
در کل، مشکل یخچال ویرپول شما هر چه که باشد قابل رفع است که نحوه رفع مشکل هم یا تعمیر قطعات آسیب دیده می باشد و یا اینکه قطعات آسیب دیده باید تعویض شوند.

معرفی نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال ویرپول در تهران و سایر شهرها

با وجود تعداد بسیاری از مراکز غیر مجاز که خود را تحت عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی معرفی می کنند، پیدا کردن نمایندگی مجاز و معتبر برای کسانی که به دنبال خدمات پس از فروش، تعمیرات و راه اندازی لوازم برقی هستند، تبدیل به یک چالش شده است اما می توان با در نظر گرفتن برخی موارد، یک نمایندگی مجاز را پیدا کرد. نمایندگی و فروشگاه ویرپول مجاز، از تکنسین های متخصص و مجرب تشکیل شده اند و خدمات خود را همراه با گارانتی و تضمین شده ارائه می دهند. همچنین مراکز مجاز، هزینه بیش از نرخ مصوب اتحادیه دریافت نمی کنند. نمایندگی های معتبر تعمیر یخچال ویرپول در تهران و سایر شهرها، به قطعات اصل این برند یخچال دسترسی دارند و اگر یخچال شما نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، از قطعه اصل استفاده خواهد شد.

با در نظر گرفتن این ویژگی ها، نمایندگی تعمیر یخچال ویرپول (نام شرکت) را به شما معرفی می کنیم این نمایندگی، خدمات پس از فروش یخچال ویرپول را در تهران، اصفهان و دیگر شهرها ارائه می کند و شما می توانید به کمک تعمیرکاران آن، کارهایی مثل نصب یخچال، سرویس های دوره ای یخچال یا تعمیرات یخچال ویرپول خود را انجام دهید.

نصب یخچال ویرپول

نصب یخچال ویرپول

بعد از خرید یخچال ویرپول برای نصب آن باید از خدمات پس از فروش نمایندگی های مجاز بهره مند شوید. نصب غیراصولی و غیراستاندارد یخچال می تواند باعث آسیب هایی در دستگاه شود به همین دلیل توصیه می کنیم نصب یخچال خود را به تکنسین های متخصص و با تجربه بسپارید. نمایندگی ما با داشتن تیم نصاب یخچال و تکنسین های مجرب، می تواند نصب یخچال آشپزخانه شما را به صورت حرفه ای و تخصصی انجام دهد.

سرویس های دوره یخچال ویرپول

سرویس های دوره ای، شامل لوازم خانگی برقی مثل یخچال است و با استفاده از این خدمات اصلی ویرپول می توان مشکلات جزئی دستگاه را پیش از آنکه گسترده تر شوند، شناسایی کرد. با پیگیری کردن سرویس های دوره ای یخچال ویرپول خود در هزینه هایتان نیز صرفه جویی خواهید کرد زیرا ایرادات جزئی با هزینه کم رفع می شوند و هزینه زیاد برای تعمیرات گسترده یخچال متحمل نخواهید شد.

خدمات سرویس یخچال توسط نمایندگی ویرپول تهران، نمایندگی یخچال ویرپول در اصفهان و نمایندگی سایر شهرها، شامل موارد زیر است :

    • تعویض فیلتر آب
    • بررسی فشار آب یخچال
    • چک کردن نمایشگر و تنظیم دمای یخچال
    • چک کردن چراغ و یا LED داخل یخچال
    • شستشوی کندانسور یخچال
    • تمیز کردن خاک داخل محفظه موتورخانه
    • چک کردن بوگیر از نظر سلامت
    • بررسی سلامت لاستیک دور درب یخچال
    • بررسی درب یخچال
    • بررسی تراز یخچال
    • تمیز کردن کویل های کندانسور
    • چک کردن میزان سرمایش یخچال و تنظیم دما
    • بررسی نمایشگر و ارور ها
    • بررسی الکتروموتور یخچال
    • چک کردن آب سرد کن، یخدان و یخساز یخچال
    • و …
سرویس های دوره یخچال ویرپول

خدمات در محل نمایندگی تعمیر ویرپول در تهران و سایرشهرها

اگر امکان مراجعه حضوری به مرکز تعمیرات ویرپول را ندارید، می توانید از خدمات تعمیر در محل نمایندگی ما بهره مند شوید. نصب، عیب یابی و تعمیرات ویرپول به صورت در محل هم ارائه می شود و تعمیرکار به منزل شما اعزام می گردد. در خدمات تعمیر در محل، شما نظارت کامل به کار تکنسین دارید و علاوه بر آن، کار تعمیرات یخچال شما در زمان سریع تری هم انجام خواهد شد زیرا منتظر رسیدن نوبت تعمیرات یخچال خود در تعمیرگاه نخواهید بود.برای دریافت خدمات تعمیر درمحل با کیفیت از دفتر مرکزی ویرپول، می توانید با شماره نمایندگی ویرپول تماس حاصل بفرمایید و درباره زمان مراجعه تعمیرکار به منزل یا محل کار خود، هماهنگی های لازم را انجام دهید.

نام و نام خانوادگی
استان و شهرستان(ضروری)

فرم تماس

ارسال درخواست تعمیر ویرپول

سوالات متداول

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

بردر زرد

پیشنهاد ویژه

تجهیزات و لوازم ویرپول

ارتباط با کارشناس فروش 09137397330

ارتباط با کارشناس فروش 09137397330

ارتباط با کارشناس فروش 09137397330

ارتباط با کارشناس فروش 09137397330

نظرات مشتریان

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *