نمایندگی رسمی تعمیر و خدمات پس‌از فروش
ماشین لباسشویی
بوش Bosch در اصفهان

بهترین خدمات و سرویس در راد سرویس موجود می‌باشد و جهت انجام تعمیرات با ما تماس بگیرید.

تم صورتی بوش
تصویر خاکستری
سرویس‌های انجام شده
0 +
نمایندگی‌ها
0
رضایت مشتریان (735 رای)
4.5/5
تعمیرات ماشین لباسشویی بوش

ویژگی های ما

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

بردر قرمز

حمل و نقل درمکان

زمان‌بندی دقیق

سال‌ها تجربه

تعمیر در محل

کمترین قیمت

کارگاه مجهز

دارای واحد سیار

امکان پیمانکاری

نگاهی اجمالی به لوازم خانگی بوش

شرکت بوش یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین برند های لوازم خانگی است که در سال 1886 در کشور آلمان اقدام به تولید انواع لوازم برقی خانگی نمود. یکی از با کیفیت ترین محصولات تولید شده توسط این کمپانی، لباسشویی بوش است که توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

دلایل خوبی برای انتخاب بوش وجود دارد. از زمانی که این شرکت در سال 1886 تاسیس شد، بوش با قدرت نوآورانه و تعهد اجتماعی مشخص شد. این بدان معنی است که آنها به طور مداوم محصولات خود را بهبود می بخشند تا نه تنها رقبای خود را شکست دهند، بلکه مرزهای فناوری لوازم خانگی را نیز پشت سر بگذارند. به عنوان برند شماره یک لوازم خانگی اروپا، این برند همیشه بهترین عملکرد را ارائه می دهد تا زندگی روزمره مشتریان را آسان تر کنند. لوازم خانگی آنها نشان دهنده کیفیت بی نظیر، کمال فنی و قابلیت اطمینان مطلق است. این به مشتریان این اطمینان را می دهد که بوش در وقت آنها صرفه جویی می کند و کیفیت زندگی آنها را بهبود می بخشد.

ماشین لباسشویی یکی از لوازم بسیار مهم در خانه است. این دستگاه ممکن است به دلایلی آسیب دیده و دچار مشکل شود. در این زمان است که شما نیاز به تعمیر آن دارید. در این مطلب می خواهیم انواع مشکلات و آسیب های لباسشویی بوش را معرفی کرده و در نهایت به شما کمک کنیم تا برای تعمیر لباسشویی بوش اقدام کنید.

لباسشویی در خانه نقش بسیار مهمی دارد؛ به همین دلیل مشتریان همواره به دنبال خرید یک لباسشویی با امکانات کامل و کیفیت بالا هستند. لباسشویی Bosch با ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته به خوبی رضایت مشتریان را جلب کند.

با توجه به قیمت بالای لوازم خانگی، مراقبت اصولی از این نوع وسایل امری ضرروی به حساب می آید تا جلوی هزینه های اضافی گرفته شود. ماشین لباسشویی هم به عنوان یکی از پر کاربرترین لوازم برقی که امروزه هر در هر آشپزخانه ای وجود دارد، نیازمند مراقبت هایی است تا طول عمر بیشتری داشته باشد. از جمله این مراقبت ها، پیگیری سرویس های دوره ای دستگاه و نصب و راه اندازی آن توسط تعمیرکار است. هر یک از برندهای تولید کننده ماشین لباسشویی، دارای نمایندگی تعمیرات هم هستند و شرکت های مختلفی در ایران این خدمات را ارائه می دهند. اگر ماشین لباسشویی شما از برند بوش است و به دنبال مرکز تعمیر و خدمات پس از فروش بوش در تهران و دیگر شهرها هستید، لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید تا یک شرکت نمایندگی معتبر را به شما معرفی کنیم.

ایرادات متداول ماشین لباسشویی بوش

ایرادات متداول ماشین لباسشویی بوش

قبل از آنکه بخواهیم نمایندگی تعمیرات را معرفی کنیم، ابتدا می خواهیم برخی ارور های رایج لباسشویی بوش را بررسی نماییم تا خیال شما از قابل تعمیر بودن اکثر مشکلات این دستگاه آسوده باشد. برای ماشین لباسشویی بوش شما هر مشکلی که پیش آمده باشد می توانید با کمک تکنسین های حرفه ای و مجرب، مشکل آن را رفع کنید و دستگاه را مثل روز اول، سالم تحویل بگیرید. از جمله این اختلالات عبارتند از :

تخلیه نشدن کامل آب در ماشین لباسشویی بوش

اگر کار ماشین لباسشویی بوش تمام شده است اما آب آن خالی نمی شود، احتمالا به پمپ تخلیه آسیب وارد شده است مخصوصا اگر صدای ناهنجار هم تولید می شود.

ثابت ماندن ماشین لباسشویی بوش بعد از آب گیری

اگر ماشین رخت شویی بوش شما بعد از تخلیه کامل آب به درستی کار نمی کند، ممکن است المنت دستگاه آسیب دیده باشد. 

باز و بسته نشدن درب ماشین لباسشویی Bosch 

باز و بسته نشدن درب ماشین لباسشویی بوش هم از ارورهای رایج است که عمدتا به دلیل خرابی میکروسوئیچ این اتفاق می افتد همچنین از بین رفتن تراز دستگاه، عدم کارکرد درست قفل و یا آسیب دیدگی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی، باعث این مشکل می شود.

خروج کف از درب ماشین لباسشویی هنگام کار

خروج کف از درب ماشین لباسشویی در زمانی که روشن است، نشان از مشکلی در دستگاه است. این مشکل می تواند از فرسودگی عایق درب های دستگاه باشد. اگر هم در جا پودری دستگاه به جای پودر ماشینی از پودر دستی استفاده کرده باشید، این مشکل اتفاق می افتد.

 گرم شدن و داغ شدن بیش از حد ماشین لباسشویی بوش

گرم شدن بیش از حد ماشین لباسشویی بوش، احتمالا به دلیل مشکلی در بخش هیدرواستات دستگاه است. این مشکل باید توسط تکنسین بررسی شود و بعد از تشخیص قطعه معیوب، تعمیرات لازم انجام گیرد.

از دیگر دلایل خرابی ماشین لباسشویی بوش می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم : 

  • بوی بد و سوختگی در لباسشویی Bosch
  • نشتی آب در لباسشویی بوش
  • سرو صدای غیرعادی ماشین لباسشویی حین کار کردن
  • روشن نشدن ماشین لباسشویی بوش
  • و…
تعمیر و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بوش

خدمات نصب ماشین لباسشویی بوش

حتما می دانید که نصب ماشین لباسشویی مثل نصب یخچال، نصب ماشین ظرفشویی و … کار ساده ای نیست و حتما باید توسط تکنسین تعمیرگاه با رعایت موارد ایمنی و تکنیکی خاص انجام گیرد. با وجود تحریم ها و سخت بودن خرید محصولات و قطعات با کیفیت برندهایی مثل بوش، بهتر است که کار نصب دستگاه را خودتان انجام ندهید تا باعث مشکلی در آن نشوید.

بهترین راهکار این است که با شرکت یا نمایندگی رسمی بوش در شهر خود تماس بگیرید و درخواست خدمات پس از فروش و نصب دستگاه را داشته باشید. تکنسین پس از حضور درمحل شما، مراحل زیر را برای نصب ماشین لباسشویی انجام می دهد :

  • انتخاب مکان : برای نصب ماشین رخت شویی ابتدا باید مکان مناسبی که دارای منبع برق و اتصال به شبکه آب و فاضلاب است، انتخاب شود.
  • آماده ‌سازی اتصالات : در مرحله بعد، باید اتصالات آماده سازی شوند و مطمئن شد که اتصالات به درستی وصل شده اند.
  • آماده‌سازی اتصال برق: سپس تعمیرکار بررسی می کند که ماشین ظرفشویی به منبع برق وصل شده است.
  • اتصال لوله فاضلاب : در مرحله بعد، لوله فاضلاب به درستی به ماشین ظرفشویی متصل می شود.
  • تنظیم کنترل ‌ها : پس از نصب اتصالات، باید تنظیم کنترل ‌ها مانند دمای آب، برنامه شستشو و تأخیر در شروع انجام شود.
  • تست عملکرد : قبل از شروع استفاده از دستگاه هم باید یک تست توسط تکنسین انجام گیرد تا از صحیح بودن نصب اطمینان حاصل کند.

سرویس های دوره ای ماشین لباسشویی بوش

بعد از خرید ماشین لباسشویی بوش باید هر چند ماه یکبار یا حداقل سالی یکبار، سرویس های دوره ای آن را انجام دهید. هدف از سرویس دوره ای دستگاه های برقی همچون یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … بررسی دقیق و جزئی وضعیت تمام قطعات آنهاست تا اگر مشکلات جزئی داشتند، این مشکلات برطرف شده و از هزینه های بالای تعمیرات جلوگیری شود.
در واقع، با انجام سرویس ماشین لباسشویی بوش به صورت دوره ای و هر چند مدت یکبار، می توان از سلامت و عملکرد صحیح دستگاه اطمینان حاصل کرد و افزون بر آن، طول عمر دستگاه هم به میزان چشم گیری افزایش پیدا می کند.

تعمیر مشین لباسشویی بوش در محل

از جمله قطعات ماشین لباسشویی بوش که در سرویس کردن توسط تکنسین مورد بررسی قرار می گیرند، عبارتند از:

معرفی نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بوش

اگر به دنبال نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در تهران، نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در اصفهان و یا در دیگر شهرها هستید، ما به شما نمایندگی (نام شرکت) را به شما معرفی می کنیم. این نمایندگی، دارای خدمات تعمیر درمحل است و تکنسین ها در محل شما حاضر می شوند. برای دریافت خدمات پس از فروش، نصب، تعمیر، راه اندازی و عیب یابی ماشین لباسشویی بوش خود می توانید با نمایندگی تماس بگیرید تا تعمیرکار را به محل شما اعزام نماید.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش چقدر زمان می برد؟

در پاسخ به این سوال که تعمیر ماشین لباسشویی بوش چقدر زمان می برد باید بگوییم که بستگی به مشکل دستگاه دارد. عیب یابی و تعمیر لباسشویی بوش توسط تعمیرکاران نمایندگی ما در سریع ترین زمان انجام می گیرد زیرا تخصص و تجربه چندین ساله در این امر دارند و با توجه به ارائه شدن خدمات تعمیر در محل، مشکل دستگاه شما خیلی سریع رفع خواهد شد.

هزینه تعمیر لباسشویی بوش در محل

هزینه تعمیر لباسشویی بوش در محل

هزینه تعمیر لباسشویی بوش در محل بر اساس اینکه مشکل آن چیست، تعیین می شود. اگر تعمیر دستگاه نیاز به تعویض قطعه پیدا نکند، هزینه آن مناسب تر خواهد بود اما در صورت تعویض شدن قطعات دستگاه، باید برای خرید قطعه اصل این دستگاه هزینه بپردازید.

دایره قرمز

درخواست تعمیر لباسشویی

نام و نام خانوادگی
استان و شهرستان(ضروری)
تعمیر لباسشویی بوش

سوالات متداول

12 سوال متداول در خرابی ماشین لباسشویی بوش

بردر قرمز

گاهی ممکن است لباسشویی بوش روشن نشده و کار نکند. در این زمان ابتدا پریز برق را چک کنید؛ با کمک یک فازمتر و یا باد سشوار از وجود جریان برق در سیم کشی ها مطمئن شوید. اگر از سلامت آنها مطمئن شدید ولی باز هم لباسشویی روشن نشد، به احتمال زیاد برد لباسشویی بوش دچار مشکل شده است.

شما می توانید در این زمان برای تعمیر لباسشویی بوش از خدمات راد کمک بگیرید. در صفحه ” برد لباسشویی بوش ” می توانید برای سفارش آن اقدام کنید.

کار نکردن برنامه های لباسشویی بوش می تواند به دلایل زیر باشد:

  • فعال بودن قفل کودک
  • بسته نبودن صحیح درب
  • فشار ندادن صحیح دکمه استارت

در صورتی که مشکل از فعال بودن قفل کودک بوده باشد، با استفاده از دفترچه راهنمای لباسشویی آن را غیر فعال کنید.

البته گاهی به سبب گیر کردن لباس یا هر شی دیگری در لاستیک دور درب لباسشویی، ممکن است درب آن به خوبی بسته نشود. در این زمان نیز بهتر است از سلامت درب آن اطمینان حاصل کنید.

در صورتی که موارد بالا را چک کردید و مشکلی وجود نداشت باید از یک تعمیر کار با تجربه برای تعمیر لباسشویی بوش کمک بگیرید.

تشخیص سنسور ها

سنسور های لباسشویی با توجه به میزان وزن لباس هایی که در مخزن قرار دارند، میزان چرخش لباسشویی را تعیین می کنند. اگر وزن لباس ها زیاد یا نا متعادل باشد، مخزن نمی چرخد یا آهسته حرکت می کند.

برنامه شستشو انتخاب شده

گاهی عدم چرخش مخزن لباسشویی به علت برنامه ای است که برای شستشو انتخاب می کنید. گاهی در زمان شستشو لباس های پشمی، لباسشویی بوش میزان کف را بیش از حد تشخیص می دهد که این مورد، مشکل خاصی نیست.

یکی دیگر از دلایل خرابی ماشین لباسشویی بوش می تواند عدم تخلیه شدن آب مخزن لباسشویی باشد:

  • خم شدن یا آسیب دیدن شلنگ تخلیه
  • مسدود شدن شلنگ تخلیه آب
  • انسداد فیلتر
  • انسداد پمپ لباسشویی

نشتی در لباسشویی بوش

نشتی در لباسشویی بوش می تواند به چند صورت دیده شود:

نشتی از پشت لباسشویی

پوسیدگی یا مسدود شدن شلنگ های ورودی و خروجی به دستگاه و فاضلاب

نشتی لباسشویی از جلو

نشتی آب از قسمت جلوی ماشین لباسشویی می تواند به دلایل زیر باشد. اما قبل از بررسی آنها، از بسته بودن کامل درب لباسشویی بوش اطمینان حاصل کنید:

  • خراب شدن جاپودری لباسشویی بوش
  • آسیب دیدن فیلتر ماشین لباسشویی
  • آسیب دیدگی لاستیک درب یا قفل درب لباسشویی
  • مسدود شدن جنت لباسشویی بوش

زمانی که لباسشویی روی دور تند و تخلیه است، اندکی صدا تولید می کند که کاملا طبیعی است. اما اگر این صداها افزایش داشته باشد، باید برای تعمیر لباسشویی بوش اقدام کنید.

برای بررسی ایراد ابتدا از نوع لباس ها مطمئن شوید؛ اگر زیپ، سکه یا شی فلزی در لباسشویی باشد، می تواند صدای زیادی را تولید کند.

عدم تراز بودن دستگاه نیز می تواند سبب تولید شدن صداهای زیاد شود. در صورتی که دلایل گفته شده سبب تولید صدا نبود، یاتاقان، سه نظام و بلبرینگ لباسشویی را بررسی کنید. در صورت نیاز جهت تعمیر لباسشویی بوش خود اقدام نمایید.

از دیگر مشکلات لباسشویی بوش، می توان به آبگیری بیش از حد آن اشاره کرد. در این صورت بهتر است موارد زیر را بررسی کنید:

خرابی شیر برقی لباسشویی بوش

در صورتی که لباسشویی شما آبگیری را به صورت کند انجام می دهد یا اصلا آبگیری نمی کند، شیر برقی آن دچار مشکل شده است. شیر برقی لباسشویی بوش وظیفه انتقال آب به مخزن را دارد. شیر برقی لباسشویی قطعه بسیار مهمی است که در صورت آسیب دیدن آن باید هر چه سریعتر برای تعمیر لباسشویی بوش اقدام کنید.

خرابی سوئیچ لباسشویی بوش

سوئیچ فشاری یا سوئیچ تنظیم سطح آب، با توجه به برنامه ای که تعیین می کنید، میزان ورود آب سرد و گرم به مخزن را مشخص می کند. در صورت خراب شدن این سوئیچ، آبگیری دچار مشکل شده یا آب سرریز می شود.

خرابی محفظه فشار زمانی

 محفظه فشار ابتدا به صورت دائمی از آب پر میشود، پس از آن نیز با هوا پر خواهد شد. این هوا در نهایت شلنگ فشار را به عقب هول می دهد تا سوئیچ فشار فعال شود. پس از آن دستور شستشو آغاز می شود. در صورتی که ایرادی در این محفظه وجود داشته باشد، فرایند آبگیری دچار مشکل خواهد شد. خرابی محفظه فشار مانع از آبگیری مخزن و شستشو خواهد شد. در صورت مشاهده این مشکل باید از یک تعمیرکار برای تعمیر لباسشویی بوش کمک بگیرید.

گاهی تسمه لباسشویی در اثر اصطکاک یا ساییدگی دچار مشکل می شود. در این زمان مخزن لباسشویی را یکبار با دست بچرخانید؛ اگر بدون مقاومتی چرخید یا مقاومت کمی در چرخش داشت، تسمه لباسشویی بوش دچار مشکل شده است. در صورت بروز این مشکل سریعا برای تعویض تسمه اقدام کنید. پینشهاد می کنیم برای تعویض تسمه و تعمیر لباسشویی بوش، از تکنسین های با تجربه کمک بگیرید.

زغال موتور وظیفه انتقال برق به آرمیچر موتور را دارد. اگر پس از آبگیری یا حین دور تند، دیگر دیگ نچرخید، زغال موتور تمام شده است.

در صورت مشاهده کردن هر یک از این مشکلات، می توانید با تکنسین های خدمات راد واقع در اصفهان تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز جهت تعمیر لباسشویی بوش اقدام نمایید.

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی بوش، عدم آبگیری آن است. در این صورت ممکن است مشکل در مسیر شلنگ ورودی آب باشد؛ شلنگ می تواند خم شده، مسدود شده باشد یا دچار آسیب شده باشد.

ابتدا فشار آب را بررسی کنید؛ فشار آب شلنگ باید به اندازه ای باشد که یک سطل آب 10 لیتری را در مدت 1 دقیقه پر کند. اگر غیر از این باشد، لباسشویی آبگیری نمی کند.

گاهی عدم آبگیری ماشین لباسشویی به دلیل خراب شدن شیر برقی است. در این صورت باید برای تعویض شیر برقی لباسشویی اقدام کنید. شما می توانید شیر برقی لباسشویی بوش را از خدمات راد حتی به صورت آنلاین خریداری کنید. برای تعویض شیر برقی و تعمیر لباسشویی بوش از یک تعمیرکار کمک بگیرید.

دلایل زیر می تواند سبب بسته یا باز نشدن درب ماشین لباسشویی بوش شود:

  • قفل کودک
  • گیر کردن شی در لاستیک دور لباسشویی بوش
  • پر کردن لباسشویی بیشتر از ظرفیت دستگاه
  • خراب شدن قفل درب لباسشویی

در صورت توقف ناگهانی لباسشویی در حین شستشو، ارور نشان داده شده روی نمایشگر لباسشویی را بخوانید. سپس آن را از راهنمایی دفترچه لباسشویی بررسی کرده تا مشکل را پیدا کنید.

اما به طور کلی دلایل زیر می تواند سبب ایستادن ناگهانی لباسشویی شود:

  • عدم آبگیری کامل
  • عدم توانایی در تخلیه کامل
  • خرابی هیتر یا المنت لباسشویی ( این در صورتی است که لباسشویی پس از 30 دقیقه ناگهان متوقف شود)
  • نشتی آب که لباسشویی بوش به صورت هوشمند آن را تشخیص می دهد و برای حفظ ایمنی متوقف می شود
یکی دیگر از مشکلات رایج در لباسشویی بوش، تکان و لرزه های شدید است. برای بررسی مشکل ابتدا محل قرار گیری لباسشویی را بررسی کنید. گاهی تراز نبودن لباسشویی یا مناسب نبودن زیر آن می تواند سبب این مشکل شود.
علامت سوال
سوال کاربر

تجهیزات و لوازم بوش

ارتباط با کارشناس فروش 09137397330

آشنایی با انواع اروررها (Error)

15 خطای رایج در میان ماشین‌های لباسشویی بوش

بردر قرمز

این ارور نشان دهنده خراب شدن برد ماشین لباسشویی است. در این صورت باید برای تعمیر یا تعویض برد اقدام کنید.

این ارور نشانه باز بودن درب لباسشویی است که مشکل از خراب شدن میکروسوئیچ است. جهت تعمیر لباسشویی بوش خود اقدام نمایید.

مسدود بودن پمپ تخلیه در لباسشویی

طولانی شدن مدت گرم شدن آب یا خراب شدن المنت.

 خراب شدن المنت یا حسگر NTC می تواند این ارور را روی نمایشگر لباسشویی نشان دهد.

باز نبودن شیر آب یا خراب شدن آکوااستاپ لباسشویی بوش.

در صورت دیدن این ارور، قفل درب لباسشویی را چک کرده و دستگاه را روش و خاموش کنید.

 ارور E57 لباسشویی بوش نشان دهنده عدم کارکرد برد اینورتر و موتور است.

این ارور نشان دهنده مشکلاتی در سنسور مخزن است.

این ارور می تواند نشان دهنده مشکل در هیدروستات باشد که باید ولتاژی بین 0.5  تا 3.5 داشته باشد.

این ارور پا گرفتگی شیلنگ هیدروستات را نشان میدهد که می بایست جهت تعمیر لباسشویی بوش خود اقدام نمایید.

عدم آبگیری دستگاه به دلیل بسته بودن شیر آب، خرابی حسگر کف یا خرابی آکوااستاپ ارور 29 را در نمایشگر لباسشویی نشان می دهد.

خرابی پمپ تخلیه، مسدود شدن یا خرابی شیلنگ خروجی یا هیدروستات

ممکن است ایراد از سیم کشی دستگاه یا خرابی برد و سنسور D3 باشد. در این صورت در اولین فرصت برای تعمیر لباسشویی بوش اقدام کنید.

خراب شدن سنسور کف یا سنسور جریان

سوال کاربر

نظرات مشتریان

رادسرویس تنها نماینده رسمی خدمات پس از فروش محصولات بوش در اصفهان

بردر قرمز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *