نمایندگی رسمی تعمیر و خدمات پس‌از فروش
یخچال فریزر
بوش Bosch در اصفهان

راد سرویس نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات بوش در اصفهان
سامانه جامع تعمیرات راد حمل‌و‌نقل، تعمیرات تخصصی، خدمات آنلاین، هزینه شفاف و مشاوره رایگان

تم صورتی بوش
تصویر خاکستری
سرویس‌های انجام شده
0 +
نمایندگی‌ها
0
استان‌های تحت پوشش
0
رضایت مشتریان (579 رای)
4.6/5
تعمیرات یخچال فریزر بوش

ویژگی های ما

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

بردر قرمز

حمل و نقل درمکان

زمان‌بندی دقیق

سال‌ها تجربه

تعمیر در محل

کمترین قیمت

کارگاه مجهز

دارای واحد سیار

امکان پیمانکاری

تعمیر یخچال  و فریزر بوش 

شرکت بوش (Bosch)  تولید کننده انواع لوازم خانگی با کیفیت و شناخته شده در سراسر دنیا است. برند بوش لوازم خانگی مختلف مثل ظرفشویی، جاروبرقی، چای ساز، یخچال و غیره را با بالاترین کیفیت و طبق استانداردهای مربوطه تولید می کند.یخچال بوش یکی از محصولات تولیدی این شرکت است که دارای کیفیت بسیار بالایی است و به همین دلیل خریداران زیادی دارد.

از آنجایی که یخچال وسیله ای بسیار کاربردی در هر خانه ای است، طبیعی است که به مرور زمان و یا در اثر  اتفاقاتی مثل نوسان برق، ضربه خوردن در اسباب کشی و غیره دچار آسیب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد.

برای تعمیر یخچال بوش در اصفهان، به شما توصیه می کنیم حتما از افراد متخصص و ماهر کمک بگیرید. تعمیر یخچال بوش نیاز به مهارت و دانش بالا دارد و باید توسط تعمیرکار متخصص انجام شود.در ساخت یخچال بوش از قطعات با تکنولوژی بالا استفاده شده است و به همین دلیل برای تعمیر یخچال بوش حتما از نمایندگی مجاز این شرکت کمک بگیرید.

راد سرویس نمایندگی Bosch برای تعمیر یخچال شما از تعمیرکاران مجرب استفاده می کند. تعمیرکار متخصص دارای مهارت و تخصص کافی است و با استانداردهای ساخت و تعمیر آشنایی کامل دارد.شرکت Bosch  در سراسر شهرهای ایران نمایندگی دارد و خدمات مختلفی مثل فروش، نصب و راه اندازی و تعمیر یخچال بوش در اصفهان شما را با بهره گیری از متخصصین ماهر انجام می دهد.

راد سرویس نمایندگی Bosch برای تعمیر یخچال شما از تعمیرکاران مجرب استفاده می کند. تعمیرکار متخصص دارای مهارت و تخصص کافی است و با استانداردهای ساخت و تعمیر آشنایی کامل دارد.شرکت Bosch  در سراسر شهرهای ایران نمایندگی دارد و خدمات مختلفی مثل فروش، نصب و راه اندازی و تعمیر یخچال بوش در اصفهان شما را با بهره گیری از متخصصین ماهر انجام می دهد.

نمایندگ تعمیرات یخچال فریزر بوش

خدمات پس از فروش یخچال فریزر بوش

در دنیای لوازم خانگی، یخچال فریزر یکی از ارکان اصلی هر خانه ای به شمار می رود. در این میان، برند بوش آلمان با بهره گیری از انواع تکنولوژی های مدرن، حرف های زیادی برای گفتن دارد. اما به این بدان معنی نیست که یخچال فریزرهای بوش، نیازی به تعمیر نخواهند داشت. بسیاری از افراد به محض برخورد با یک عیب کوچک یا آلارم قرمز بر روی پانل یخچال خود، دستپاچه شده و فکر می کنند وسیله خانگی آنها از ابتدا معیوب بوده است. این وسیله آشپزخانه نیز مانند سایر وسایل برقی دیگر، در خلال زمان ممکن است درگیر خرابی های متداولی شده و نیازمند تعمیر و رسیدگی باشد.
به همین دلیل، صرف نظر از اینکه از چه برند معتبری، کدام وسیله آشپزخانه را خریداری می کنید، همیشه نیازمند خدمات پس از فروش آن هستید. عمده این خدمات می تواند شامل نصب، تعمیر قطعات، سرویس و عیب یابی باشد. در ادامه شما را با برخی از موارد تعمیر و خدمات پس از فروش یخچال فریزر بوش آشنا می کنیم.

معرفی انواع یخچال فریزر بوش

انواع یخچال فریزرهای بوش

در حال حاضر، یخچال فریزرهای بوش در انواع مختلفی همچون دوقلو، درب فرانسوی، فریزر در پایین و تک درب وجود دارند. همچنین، یخچال فریزرهای ساید بای ساید بوش نیز در دو نوع عمق استاندارد و عمق کانتر به بازار عرضه می شوند و همگی دارای صلاحیت ستاره انرژی هستند. همچنین، این یخچال فریزرها دارای انواع فریزر از جمله فریزر تک یا فریزر توکار می باشند.

از جمله ویژگی های این یخچال فریزر، می توان به تکنولوژی  سیستم خنک کننده Multi Air Flow  (که بویژه در یخچال فریزرهای ساید بای ساید سری 6 دیده می شود)، محفظه VitaFresh، سیستم نوفراست (بدون برفک)، آب سرد کن و یخدان حرفه ای، انجماد سریع، ماندگاری بالا و قیمت مناسب اشاره نمود.این یخچال فریزرها، بسته به نوع و کاربری آنها، در ابعاد مختلفی از 5 فوت گرفته تا 27 فوت، 30 فوت و 32 فوت در بازار وجود دارند.

دلایل خراب شدن یخچال های بوش

خدمات اصلی بوش

بسیار مهم است که خدمات پس از فروش خود را از چه شرکتی دریافت می کنید. خدمات پس از فروش بوش در اصفهان موظف به ارائه سرویس هایی همچون نصب، عیب یابی و تعمیرات بوش و با بکارگیری قطعات و لوازم جانبی اورجینال هستند. بدیهی است که در صورت مشاهده هرگونه خرابی یا عیب احتمالی باید در وهله اول، مورد پیش آمده را با یکی از نمایندگی های مجاز لوازم خانگی بوش مطرح نمائید. سپردن این کار صرفا به یک تعمیرکار که صاحب دانش باشد، کافی نیست. چرا که هرگونه آسیب احتمالی به یخچال فریزر شما ممکن است آن را از گارانتی شرکت اصلی خارج نماید. برای مشاهده لیست نمایندگی یخچال بوش در اصفهان می توانید به سایت رسمی بوش مراجعه نمائید.

عیوب احتمالی یخچال فریزر بوش

با خرید هریک از لوارم خانگی، ممکن است درگیر خطاها و اشکالات احتمالی آن نیز شوید. این موضوع برای هر وسیله ای ولو لوازم خانگی امری طبیعی است. لذا، آشنایی اولیه با انواع خطاهای مرسوم یخچال فریزرهای بوش برای خریداران ضروری است. بدیهی است صرفا با دانستن علت خطای پیش آمده نباید دست به تعمیر آن زد و یا یخچال فریزر را روانه تعمیرگاه یخچال فریزر نمود. در بسیاری از نقاط مختلف شهر اصفهان می توانید یکی از مراکز خدمات پس از فروش بوش در اصفهان را بیابید. همچنین، برای یافتن شماره نمایندگی بوش در حوزه تعمیرات یخچال فریزر، می توانید از اینترنت کمک بگیرید. بیاد داشته باشید که نمایندگی بوش اصفهان می تواند در محل از یخچال فریزر شما بازدید نموده و به بررسی مشکل پیش آمده بپردازد.

اکنون می خواهیم برخی از عیوب احتمالی مرسوم در یخچال فریزرهای بوش را نام ببریم:

  • نداشتن سرما

  • کار کردن یکسره

  • خرابی کمپرسور یا موتور

  • خرابی درب یخچال

  • خرابی برد الکترونیکی

  • خرابی یخ ‌ساز

  • صدای زیاد یخچال

تعمیر و تعویض قطعات یخچال فریز بوش در اصفهان

عواملی از جمله خرابی قطعات دیفراست، فن یخچال و کمبود گاز به علت نشتی گاز می تواند موجب سرد نشدن یخچال فریزر شما شود. خمیر آب بندی یخچال معمولا در صورت بروز مشکل نشتی، کارساز است اما استفاده از آن باید توسط یک متخصص صورت گیرد. در این صورت، با نمایندگی تعمیر یخچال بوش تماس بگیرید و نسبت به مشکل پیش آمده از متخصصین مجرب، راهنمایی بخواهید.

کار کردن یکسره

کار کردن یکسره یخچال ممکن است علل متعددی داشته باشد. از جمله این عوامل عبارتند از:

  • خراب شدن لاستیک دور درب یخچال
  • گرمای بیش از اندازه اطراف یخچال
  • خراب شدن فم های یخچال
  • خراب شدن ترموستات یا کمپرسور

در صورت بروز این مشکل، سریعا با یکی از مراکز تعمیر یخچال بوش در اصفهان تماس بگیرید و به شرح مشکل خود بپردازید.

خرابی کمپرسور یا موتور

یکی از وظایف کمپرسور، گردش و فشرده سازی گاز مبرد در داخل لوله ‌های اواپراتور است. این گاز در کندانسور خنک شده و به مایع تبدیل می ‌شود. لذا، مشکل خرابی کمپرسور، موجب از کار افتادن یخچال فریزر شما می شود. این قطعه در خود دارای انواع خازن ها و الکتروموتور بوده که ممکن است دچار خرابی شوند. با خرابی این قطعه، باید به تعمیر یا تعویض موتور یخچال مبادرت ورزید. لذا، در صورت بروز این مشکل با یکی از مراکز نمایندگی یخچال بوش در اصفهان تماس بگیرید.

تعمیر یخچال فریزرهای ساید بای ساید بوش

خرابی درب یخچال

چنانچه یخچال شما تراز نباشد، یا لاستیک دور درب آن خراب باشد، منجر به خرابی درب یخچال می شود. همچنین، خرابی لولای درب نیز می تواند در بروز این مشکل موثر باشد. اگر از صحت خرید خود از فروشگاه بوش مطمئن هستید، باید مشکل پیش آمده را با یکی از نمایندگی های تعمیرات یخچال فریزر بوش در اصفهان مطرح نمائید.

خرابی برد الکترونیکی

در صورت مشاهده ارور خرابی برد الکترونیکی، که معمولا با نشانگر E10 یا E20 مشخص می شود، باید سریعا با مرکز تعمیرات بوش تماس بگیرید. برد الکترونیکی یخچال فریزر قلب این لوارم خانگی به شمار می رود و خرابی آن موجب از کار افتادن یخچال شما می شود.

خرابی یخ ‌ساز

از علل خرابی یخ ساز می توان به خرابی المنت یا مسدودی فیلتر یخ ساز اشاره کرد. همچنین، نبود سرمای کافی در یخچال می تواند عامل بروز این مشکل باشد.

صدای زیاد یخچال

تراز نبودن یخچال و معیوب بودن فن های یخچال می تواند موجب بروز صدای زیاد یخچال فریزر شود. در صورت بروز این مشکل، حتما با یکی از مراکز تعمیر فریزر بوش در اصفهان تماس بگیرید و مشکل را شرح دهید.

نصب، عیب یابی و تعمیرات بوش
کلام آخر

بوش، یک برند معتبر در سطح جهانی است و یخچال فریزرهای بوش، از اصالت کالای بالایی برخوردار هستند. در صورت بروز مشکلات و عیب های احتمالی، خونسردی خود را حفظ نموده و با مراکز مجاز تعمیر بوش در اصفهان تماس بگیرید. کارشناسان مجرب این مراکز، در اولین فرصت شما را راهنمایی می کنند تا مشکل را رفع نموده و در صورت نیاز، با مراجعه به محل حضور شما، به بررسی و رفع مشکل پیش آمده می پردازند.

دایره قرمز

درخواست تعمیر یخچال فریزر

نام و نام خانوادگی
استان و شهرستان(ضروری)
ارسال درخواست تعمیرات یخچال فریزر بوش

8 ارور رایج در یخچال و فریزرهای بوش

بردر قرمز

این خطا باید خیلی سریع رفع شود وگرنه مشکل ساز می شود. این خطا به دلیل بروز مشکل در ماژول برد اصلی یخچال بوش می باشد.

این خطا به دلیل بروز مشکل در برد اصلی نمایشگر یخچال است.

این خطا به دلیل عدم نمایش درست دمای یخچال است و به دلیل بروز مشکل در سنسور محیط یخچال بوش است.

این خطا به دلیل بروز مشکل در برد الکتریکی اصلی و دیسپلی یخچال است که نیاز به تماس با مرکز تعمیر یخچال بوش دارد.

متخصص تعمیر یخچال بوش این خطا را به دلیل بروز مشکل در سنسور دمای یخچال معرفی می کند. ممکن است با فشردن سوکت مشکل حل شود، در غیر این صورت این خرابی باید توسط متخصص تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش بررسی شود.

متخصص مرکز تعمیر یخچال بوش این خطا را به دلیل بروز مشکل در سنسور دمای فریزر می داند.

این خطا به دلیل بروز مشکل در سنسور کشو یخچال است. برای حل این مشکل، ابتدا باید یخچال را 1 دقیقه از برق بیرون بکشید و سپس در قسمت کشو سنسور را خارج نمایید. سپس دوباره یخچال را به برق بزنید در صورت حل شدن به متخصصان تعمیر یخچال بوش نیازی نیست.

در صورت مشاهده ی این خطا با مرکز تعمیر یخچال بوش تماس بگیرید تا متخصصان مرکز تعمیرات به این مشکل رسیدگی کنند

علامت سوال
سوال کاربر

تجهیزات و لوازم بوش

ارتباط با کارشناس فروش 09137397330

ارتباط با کارشناس فروش 09137397330

ارتباط با کارشناس فروش 09137397330

ارتباط با کارشناس فروش 09137397330

نظرات مشتریان

راد سرویس در عرضه خدمات خود بهترین ویژگی‌ها
را جای داده است.

بردر قرمز

دیدگاهی در مورد “نمایندگی رسمی تعمیر و خدمات پس‌از فروش یخچال فریزر بوش Bosch در اصفهان

  1. سهراب گفت:

    خیلی ممنونم بابت تعمیر یخچال فریزر از اولشم بهتر شد سپاس

    1. radservice گفت:

      سپاس از اعتماد شما جناب سهراب

  2. لیلا داوری گفت:

    ممنونم از خدمات نمایندگی محترم واقعا راضی بودم از تعمیر یخچال فریزرم

  3. مهدیه گفت:

    کلا خیلی رضایت دارم وخیلی بهتر یخچال تعمیرکردن مممنون

  4. مهدیه گفت:

    کارشون عالی هست ودرتعمیر یخچال بینظیر هستند

  5. مهدیه گفت:

    ممنون بایت تعمیریخچال ازاول هم بهتر شد

  6. مینا گفت:

    هرجا رفتیم واسه تعمیر یخجال بوش قیمت خیلی بالا میگفتن اینجا دادیم تعمیر کردن و چه قدر حرفه ای مثل روز اولش شد و قیمت مناسب ممنون

  7. مریم گفت:

    خیلی راضی هستم ممنون از خدماتتون

  8. ساحل گفت:

    سلام
    وقتتون بخیر، سمت چپ داخل یخچال یخ زدگی کوچکی درست میشه آیا این به علت تنظیم نبودن سطح یخچال هست یا مشکل داخلی پیدا کرده و باید تعمیر بشه؟

    1. radservice گفت:

      سلام
      مشکل به احتمال زیاد از خرابی لاستیک دو درب یخچال هستش

    2. نرجس گفت:

      مشکلم صدای یخچال بود دقیق درست کردن

      1. کریمی گفت:

        در اسرع وقت برای تعمیر مراجعه کردید قیمت خدماتتون نسبت به جاهای دیگه بسیار مناسب بود

    3. علی گفت:

      خیلی عالیه تنها جایی که ازشون راضی بودم

  9. مهدی گفت:

    من راضیم و سپاس از تعمیرکاران عزیز و دوست داشتنی.

  10. مسعودمقنی باشی گفت:

    باسلام وخسته نباشیدخدمت واقعا ازتون ممنونم بابت تعمیر یخچال وفریز مون که الان انگار ازرو اولش بهتر شده وتشکر ویژه بابت سرعت انجام کارتون که درسریعترین زمان ممکن تحویل دادند

    1. Rigi گفت:

      واقعا کارشون عالی است و بسیار کار بلد

  11. یونس گفت:

    سلام ممنون از خدماتتون همکاری با شما تجربه عالی برام بود . از اولشم بهتر شده انگار

    1. دنیا گفت:

      خدمات و تعمیر عالی و تخصصی با کیفیت بود خیلی وقت شناس و دقیق سو وقت تشریف اوردن یک ایراد که چندین نفر نتونستن پیدا کنن و متخصص این مجموعه سریعا تشخیص دادن و اقدام به تعمیر کردن واقعا ازتون ممنونم

  12. امیلی گفت:

    در تعمیر یخچال حرف اول رو میزنن واقعا خدماتشان عالیه و مقرون به صرفه و همین که با یک تعمیر مشکل حل میشه عالیه ممنون که به سوالات ما در اینجا پاسخ میدین واقعا تیم حرفه ای و کارآمدی هستین

  13. حنا گفت:

    واقعا خیلی عالی بود من یخچالم موتورش داغ میکرد اومدن تعمیر الان مثل زور اول کار میکنه خیلی راضیم هزینه خیلی کمی هم گرفتن ولی در عوض کیفیت عالی بود برخوردشان از همه چی بهتر بود

  14. مهدی گفت:

    واقعا کارتون عالیه به صورت تخصصی تعمیر کردند .
    پیشنهاد میکنم برای تعمیر یخچال فریزر بوش حتما به سایت بسپارید.
    همه جا خیلی قیمت بالا میگن اما سایت بصورت خیلی حرفه‌‌ای و قیمت مناسب تعمیر کردن.

  15. reza گفت:

    کارتون عالیه و از خدمات شما خیلی راضی هستم برای تعمیرات مخصوصا برای یخچال

  16. زهرا مرادی گفت:

    خدماتشون عالی بود واز پشتیانی هم دریغ نکردن من که واقعا راضیم

  17. کریمی گفت:

    من از خدمات تعمیر یخچال بسیار راضی بودم هزینه منصفانه بود

  18. مهران گفت:

    خیلی ممنون که خیلی حرفه ای یخچالم و تعمیر کردید، بازم ازتون نهایت تشکر و دارم.

  19. عادل طاریمرادی گفت:

    کارتون بسیار خوب و دقیق بود ممنون

  20. اندیا گفت:

    سلامممنون خیلی تیم قوی بودن و پاسخگو بودن در اسرع وقت برای تعمیر یخچال ما وقت گذاشتن سپاس

  21. اسکندری گفت:

    سلام خدمات خیلی عالی و سر وقت مقرر انجام شد با تشکر

  22. هانی گفت:

    سلام واقعا تیم راد سرویس تعمیرات یخچال فریز بوش به بهترین وجه ممکن خدماتی رسانی میکنن . واقعا کارتون عالیه ممنون بابت خدمات رسانی خوبتون .

  23. nastaran گفت:

    کارتون خیلی خوب بود ،تشکر و ممنون

  24. امیر گفت:

    سلام خسته نباشید هم منصف بودید هم قیمت مناسب بود در کل دمتون گرم عالیه

    1. Mahsa گفت:

      خیلی ممنونم ازتون، کارتون عالی بود و خیلی سریع یخچالمون رو تعمیر کردید.

      1. فرشاد گفت:

        سرویس و رسیدگی خیلی بود بود و در کل راضی هستیم

      2. فرشاد خوب گفت:

        سرویس و رسیدگی خیلی بود بود و در کل راضی هستیم و خدا برکت

  25. متین گفت:

    باسلام ، خسته نباشید
    هزینه تعمیر وتعویض موتور یخچال بوش در استان اصفهان چقدره ؟

  26. مهسا گفت:

    خیلی ممنونم ازتون، کارتون عالی بود و خیلی سریع یخچالمون رو تعمیر کردید.

  27. ستایش عزیزی گفت:

    تعمیرات بسیار عالی انجام شد
    ممنونم از صبر و حوصله کارکنان

  28. زهرا حبچیه گفت:

    خیلی ممنون ازتون کارتون حرفی نداره و خدماتتون عالیه .

  29. زهرا حبچیه گفت:

    خیلی ممنونم از خدماتتون.

  30. Sahar گفت:

    پیگیری بسیار عالی و کار بسیار تمیز انجام شد و بدون هیچ گونه کثیفی و اخلاق کارکنان بسیار خوب و خوش برخورد

  31. فاطمه گفت:

    باسلام و وقت بخیر کارتون واقعا عااااالیه خیلی راضی بودم

  32. فرشته گفت:

    سلام وقتتون بخیر کارتون حرف نداره ممنونم از گروه و سایت خوبتون

  33. هانیه رستمی گفت:

    خواستم تشکر کنم بابت حضور به موقع و تسلط کامل برای تعمیر یخچالم مچکرم

  34. هانیه رستمی گفت:

    خواستم تشکر کنم بابت حضور به موقع و تسلط کامل برای تعمیر یخچال بوشم و قیمت شما خیلی مناسب بود مچکرم

  35. سحررضایی گفت:

    خیلی از خدماتشون راضی بودم چون تیم شون باتجربه بودن قیمتشون هم که مناسب بود ممنون از خدماتتون
    فقط اینکه تعمیر هر یخچالی غیر این بود رو هم انجام میدن؟

  36. گلناز گفت:

    تعمیرات با صبر و حوصله و دقیق انجام میشه واقعا ممنونم ازتون عالی بود

  37. سحر گفت:

    سلام
    خدمات رسانی به شهرهای بزرگ باعث رضایت بنده از این شرکت شد.یک تیم حرفه ای با پیشتیبانی قوی برای دوستان هموطن

    1. احمد گفت:

      سلام.
      ممنون از خدمات خوب و به موقع شما.

  38. سحر گفت:

    سلام
    تیم بسار حرفه ا ی و بادقت و سخت کوش.سپاس از زحماتتون

  39. sadegh76 گفت:

    ممنون از خدمات تون راضی هستم. کار حرفه ای تعمیرات ارائه میدهید

  40. علیرضا گفت:

    ممنون بابت پیگیری و خدمات ارزشمندتون

  41. فرناز محمدی گفت:

    تیم بسیار کاربلد و حرفه ای بودن از خدماتتون بسیار راضی بودم

  42. Panah گفت:

    داخل کارشون خیلی حرفه ای هستن و همچنین قیمت هم خیلی خیلی مناسبه

  43. توحیدجاهد گفت:

    سلام واقعا دمتون گرم. فک کنم نه تنها تواصفهان بلکه توکل ایران بهترین تعمیرکار یخچال بوش هستیدومنصف ترین. خسته نباشیو

  44. Leila گفت:

    سلام خدا قوت به تیم تعمیرات یخچال نمایندگی بوش. من دیروز زنگ زدم و اومدن یخچال منو تعمیر کردن خیلی عالی بود ممنون

  45. علی گفت:

    سلام ممنون ازخدماتتون بسیارعالی

  46. محمد علی غلامی گفت:

    کاملا راضی بودم از تعمیرات قوی و کاملتون
    در اجرای کار کم نگذاشته اند و کامل تعمیر کردند

  47. My گفت:

    کارشون خوب بود و خدمات خوبی ارائه کردند
    و از کارشون راضی ام

  48. رحمت گفت:

    خلیی عالی هستش از تمام عوامل این شرکت خلیی ممنون تمام خدماتوشن عالی هستش

  49. علی گفت:

    سلام عالی و مطمئن تضمینی واقعا کار درستن

  50. بخشی گفت:

    ممنون از پاسخ دهی خوب و به موقع تون و اینکه مشکل یخچال من حل سد خیلی مچکرم

  51. نیلو گفت:

    با سلام مرسی از تیم زحمت کشتون .من خیلی راضی بودم .یخچال مث روز اول کار میکنه

  52. نیلو گفت:

    با سلام مرسی از تیم زحمت کشتون .من خیلی راضی بودم .یخچال مث روز اول کار میکنه دمتون گرم

  53. نیلو گفت:

    خیلی راضی بودم مرسی واقعا دمتون گرم

  54. فایزه گفت:

    سلام مرسی از تیم شما از تمام خدماتتون راضی هستم

  55. اراز گفت:

    ممنونم از تیم عالیتون یخچالم در حد فریزر سرد میکنه

  56. صدرا فارسی گفت:

    خیلی ممنون ازتون
    خیلی پیگیری عالی داشتید

  57. صدرا فارسی گفت:

    خیلی ممنون ازتون
    خیلی پیگیری عالی داشتید
    تیم فنی عالی

  58. صدرا فارسی گفت:

    خیلی ممنون ازتون
    خیلی پیگیری عالی داشتید
    تیم فنی عالی

  59. اناهیتا گفت:

    سلام واقعا ممنونم از خدمات عالی تون تعمیرات عالی انجام شده و یخچالم دقیقا مثل روز اولش داره کار میکنه

  60. مرضیه گفت:

    مرسی از خدمات شما راضی بودم

  61. سارا گفت:

    سلام
    ممنونم از پشتيباني و تيم فني عالي

  62. دلارام گفت:

    بسیار متشکرم از بابت تعمیر یخچال فریزمان. بسیار کاربلد و حرفه ای هستند در شغلشان

  63. دلارام گفت:

    از خدمات حرفه ایتان راضی بودم. از تعمیریخچال فریزرمان. بسیار عالی و کاربلد. متشکرم

  64. nazaninam گفت:

    عالی بودین ممنونم

  65. زینب ریگی گفت:

    واقعا خدمات بسیار خوبی ارائه میدن

  66. فرشید گفت:

    سلام با تشکر از مشاوره و پیگیری سریع جهت اعزام کارشناس فنی ماهر
    با تشخیص دقیق، مشکل یخ زدگی و برفک رفع شد
    شما بهترین هستید

  67. محمد گفت:

    سلام
    از خدمات عالی نمایندگی و کادر قوی شما به خصوص در استان اصفهان متشکرم
    مشکل صدای بلند موتور بخچال داشتم
    با تشخیص دقیق کارشناس فنی ماهر مشکل رفع شد

  68. محمد گفت:

    سلام
    از خدمات عالی نمایندگی و کادر قوی شما به خصوص در استان اصفهان متشکرم
    مشکل صدای بلند موتور داشتم
    با تشخیص دقیق کارشناس فنی ماهر مشکل رفع شد

  69. علی سهرابی گفت:

    ممنونم از زحمات بی دریغتان

  70. علی سهرابی گفت:

    ممنونم از زحمات بی دریغتان از اینکه از خدمات تان استفاده کردم راضی هستم

  71. میترا گفت:

    واقعا کارتون عالیه.یکی از بهترین های اصفهان هستین.دمتون گرم .تشکرات فراوان

  72. میترا گفت:

    واقعا کارتون عالیه.کارمارو ب بهترین نحو انجام دادین.یکی از بهترین های اصفهان هستین.دمتون گرم .تشکرات فراوان.

  73. میترا گفت:

    واقعا کارشون حرف نداره.یکی از بهترین های اصفهان هستن.

  74. رضا گفت:

    عالی ان شالله همیشه موفق باشید

  75. فاطمه گفت:

    خیلی خوبه ایا به شهرستان برا تعمیر یخچال تشریف میارید؟

  76. فاطمه گفت:

    خیلی خوبه ایا به شهرستان برا تعمیر میاین؟ هزینه چقدره؟

  77. فاطمه گفت:

    کارتون عالیه هزینه چقدره؟

  78. فرشاد گفت:

    یا سلام خدمته تمامی پرسنل زحمت کش نمایندگی bosch در اصفهان ،واقعا ممنونم از بابت تیم خوب و کاربلدتان،خواستم بپرسم در رابطه با فن یخچال فریزرم به صدا افتاده،راهی هست که خودم هم بتونم درستش کنم؟ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *