راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

چگونه از خشک کن لباسشویی بوش استفاده کنیم؟طرز کار خشک کن لباسشویی بوش

طرز کار خشک کن لباسشویی بوش

درخواست سریع خدمات

یکی از امکانات کاربر پسند و جذاب ماشین لباسشویی بوش، قابلیت خشک کن آن است و اگر فرصت شستشوی کامل لباس های خود را ندارید، می توانید فقط از قابلیت خشک کن آن استفاده کرده و به سرعت لباس های خود را خشک کنید. در این مطلب می خواهیم به سوال شما که چگونه از خشک کن ماشین لباسشویی بوش استفاده کنیم، پاسخ دهیم. پس از مطالعه این مطلب، با طرز کار خشک کن ماشین لباسشویی بوش آشنا خواهید شد. لطفا همراه ما باشید.

چگونه فقط از خشک کن ماشین لباسشویی استفاده کنیم

شما از خشک کن ماشین لباسشویی بوش خود به راحتی می توانید استفاده کنید و طرز کار ساده ای دارد. در ادامه، مراحل استفاده از این قابلیت ماشین لباسشویی را شرح داده ایم :

خارج کردن لباس‌ها

بعد از تمام شدن شستشوی لباس ها در ماشین لباسشویی بوش، آنها را از داخل دستگاه خارج کرده و جدا کنید.

چک کردن لباس ها

پیش از قرار دادن لباس ها داخل خشک کن ماشین لباسشویی بوش، آنها را بررسی کنید که هیچ شیء آسیب زا مثل کلید، سکه و … داخل آنها وجود نداشته باشد.

قرار دادن لباس ها داخل خشک کن

سپس لباس ها را به صورت یکنواخت و منظم داخل خشک کن ماشین لباسشویی بوش قرار دهید. حجم لباس ها نباید خیلی زیاد باشد و باید فضای کافی میان آنها وجود داشته باشد تا هوا به خوبی در میان لباس ها جریان داشته باشد.

تنظیم برنامه خشک کن

در ادامه باید برنامه مناسبی را برای خشک کن ماشین لباسشویی انتخاب کنید. برنامه خشک کن باید متناسب با نوع پارچه و حجم لباس ها باشد و می توانید از گزینه هایی مثل خشک کن حساس یا خشک کن زمان دار، استفاده کنید.

تنظیم دما و زمان خشک کن

برای استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی بوش باید دما و زمان آن را هم تنظیم کنید. برای این منظور، گزینه های مختلفی مثل “معمولی” (Normal)، “حساس” (Delicate) یا “بهداشتی” (Sanitize). را می توانید انتخاب نمایید.

انتخاب دکمه خشک کن لباسشویی

بعد از تمام مراحل فوق و اعمال تنظیمات لازم، می توانید خشک کن را راه اندازی کنید تا فرایند خشک شدن لباس ها آغاز شود. دکمه خشک کن لباسشویی تا خشک کردن لباس ها شروع شود.

اهمیت استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی بوش

استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی بوش با مزایایی همراه است از جمله آنکه :

صرفه جویی در زمان

شما با استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی بوش خود می توانید زمان زیادی را صرفه جویی کنید و لباس هایی که نیاز دارید را خیلی سریع خشک کرده و استفاده کنید.

سهولت استفاده

طرز کار خشک کن لباس بوش بسیار ساده و کاربر پسند است و شما با استفاده از چند دکمه می توانید تنظیمات لازم را انجام داده و از این قابلیت ماشین لباسشویی بهره مند شوید.

کاهش آلودگی های محیطی

خشک کردن لباس در محیط بیرون از خانه ممکن است آلودگی هایی را بر روی لباس به همراه داشته باشد اما خشک شدن لباس داخل خشک کن ماشین لباسشویی، همراه با گرمای بالا انجام می شود و هر نوع آلودگی روی آن از بین می روند.

فناوری گردش هوشمند هوا

در سیستم خشک کن ماشین لباسشویی بوش از فناوری گردش هوشمند هوا استفاده می شود و با این فناوری، لباس ها در هوای عادی و گرم خشک می شوند.

اهمیت استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی بوش

دیگ ضد زنگ

دیگ خشک کن ماشین لباسشویی بوش از نوع ضد زنگ و ساخته شده از متریال با کیفیت است و به الیاف لباس آسیبی وارد نمی کند. 

معایب استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی بوش

استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی بوش، برخی معایب را هم دارد از جمله آنکه :

مصرف بالای برق

استفاده همیشگی از خشک کن ماشین لباسشویی بوش باعث افزایش هزینه های برق شما می شود به همین دلیل توصیه می شود فقط در مواقعی که نیاز دارید، از سیستم خشک کن دستگاه استفاده کنید.

افزایش اندازه لباس ها

از نظر بعضی از کاربران ماشین لباسشویی بوش، خشک کردن لباس ها داخل خشک کن باعث افزایش اندازه آنها می شود زیرا حرارت بالا، بافت لباس ها را تحت تاثیر قرار می دهد و در پی حرکت های مداوم سیستم خشک کن، ممکن است لباس ها شل و بزرگ شوند.

خشک کردن نامناسب برخی لباس‌ ها

خشک کردن بعضی لباس ها مثل لباس های حساس و نازک بهتر است داخل سیستم خشک کن ماشین لباسشویی انجام نشود زیرا ممکن است آسیب ببینند.

معایب استفاده از خشک کن ماشین لباسشویی بوش

انواع برنامه های خشک کن ماشین لباسشویی بوش

شما می توانید برنامه خشک کن ماشین لباسشویی بوش را متناسب با نوع لباسی که می خواهید خشک کنید، تنظیم نمایید. این برنامه ها به شرح زیر هستند :

برنامه ضد چروک

می توانید برنامه ضد چروک را تنظیم کنید تا لباس ها بدون ذره ای چروک، خشک شوند. با این قابلیت در خشک کن ماشین لباسشویی بوش دیگر نیازی به اتو کشیدن لباس ها نخواهد بود و لباس کاملا خشک و اتو کشیده، تحویل داده می شود.

برنامه مخصوصی افراد آلرژیک

یکی از برنامه های کاربردی خشک کن ماشین لباسشویی بوش، مخصوص افراد آلرژیک است. با تنظیم این برنامه، تمام باکتری ها، قارچ و عوامل آلرژی زا بر روی لباس، به طور کامل از بین می برند و لباس هیچ گونه حساسیت و آلرژی را برای فرد ایجاد نخواهد کرد.

برنامه خشک کن بر اساس جنس پارچه

شما می توانید برنامه خشک کن ماشین لباسشویی بوش را بر اساس جنس پارچه، تنظیم کنید. لباس های نخی، پشمی و لباس های ورزشی که بافت حساس تری دارند بهتر است برای خشک کردن آنها از برنامه مخصوص لباس های حساس استفاده نمایید.

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
براساس گزارش‌های ارجاع شده توسط شما عزیزان، متاسفانه متوجه سواستفاده از نام تجاری "راد سرویس" جهت دریافت هزینه‌های گزاف از مشتریان عزیز شده ایم.
راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با نام برند "راد سرویس" با ما در ارتباط باشید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.