راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

روش های تشخیص جاروبرقی اصل و تقلبی بوش و نکات مهم در خرید جارو برقی بوش

روش های تشخیص جاروبرقی اصل و تقلبی بوش و نکات مهم در خرید جارو برقی بوش

درخواست سریع خدمات

جاروبرقی از ضروری ترین لوازم برقی در هر خانه ای است که توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی در کیفیت های متفاوت، تولید می شوند. بوش از معتبرترین تولید کنندگان لوازم خانگی است و با بکارگیری پیشرفته ترین تکنولوژی ها توانسته است لوازم با کیفیتی را به بازار جهانی عرضه کند. شما برای خرید جاروبرقی می توانید برند بوش را انتخاب کنید اما با توجه به وجود نمونه های تقلبی این دستگاه در بازار، باید بتوانید جاروبرقی اصلی و تقلبی بوش را تشخیص دهید. ما این مطلب را آماده کرده ایم تا تفاوت های جاروبرقی اصل و تقلبی بوش را بررسی کنیم. لطفا همراه ما باشید.

روش های تشخیص جاروبرقی اصل و تقلبی بوش

جاروبرقی بوش، کیفیت ساخت بالایی دارد و با برترین تکنولوژی های دنیا ساخته شده است. اگر قصد خرید جاروبرقی دارید، خرید این دستگاه از برند بوش می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد اما چگونه می توان جاروبرقی اصلی و تقلبی بوش را تشخیص داد؟ در ادامه، روش های تشخیص جاروبرقی اصلی و تقلبی بوش را توضیح داده ایم :

بررسی بارکد محصول

مطمئن ترین راه برای بررسی اصل یا تقلبی بودن جاربروقی بوش، بررسی بارکد روی آن است. بارکد هر محصول مثل کدملی است و فقط مختص به آن دستگاه می باشد و نمی توان آن را جعل کرد. می توانید یک برنامه بارکد خوان بر روی گوشی خود نصب نمایید و بعد از اسکن کردن بارکد محصول، منتظر باشید تا تمام اطلاعات محصول برای شما نمایش داده شود. اگر با اسکن بارکد هیچ اطلاعاتی از اینترنت پیدا نشد، آن محصول تقلبی است.

روش های تشخیص جاروبرقی اصل و تقلبی بوش

توجه به عکس جاروبرقی بوش تقلبی و اصلی

یک روش تشخیص جاروبرقی اصلی و تقلبی بوش، بررسی عکس جاروبرقی اصل بوش خریداری شده با تصاویر اصلی آن در سایت خود شرکت بوش می باشد. می توانید وارد سایت شرکت بوش شوید و مدل جاروبرقی را وارد کنید. پس از جستجوی محصول اگر تصویری که نمایش داده شد با جاروبرقی مطابقت داشت، دستگاه اصل است اما در صورت عدم هماهنگی تصویر با دستگاه، احتمالا تقلبی می باشد.

نحوه نگارش نام برند بر روی دستگاه

برای تشخیص جاروبرقی اصلی و تقلبی بوش، به نحوه نگارش نام برند بر روی دستگاه توجه کنید. شرکت بوش دارای فونت خاصی است و شما می توانید با بررسی تصاویر محصولات در سایت شرکت، فونت مخصوص بوش را ببینید و در هنگام خرید جاروبرقی، به فونت نوشته بوش بر روی بدنه جاروبرقی و جعبه آن، توجه داشته باشید.

کیسه جاروبرقی

شما با بررسی کیسه جاروبرقی هم می توانید تشخیص دهید که جاروبرقی بوش اصل است یا تقلبی. ظرفیت و مدل کیسه جاروبرقی بوش انتخابی خود را با نمونه اصل کالا در وبسایت شرکت بوش مطابقت دهید و اگر هماهنگی نداشتند، به اصالت جاروبرقی شک داشته باشید.

بررسی جعبه جاروبرقی

یک راه تشخیص جاروبرقی اصلی و تقلبی بوش، بررسی جعبه محصول است. جعبه جاروبرقی باید تمیز، مرتب و با رنگ روشن باشد و تمام اطلاعات مربوط به دستگاه بر روی آن درج شده باشد. اگر بسته بندی جاروبرقی بی کیفیت و پاره باشد، احتمال دارد که تقلبی باشد.

روش های تشخیص جاروبرقی اصل و تقلبی بوش

بررسی شلنگ جاروبرقی

شرکت بوش برای جاروبرقی های تولیدی خود از شلنگ خرطومی کنفی استفاده می کند که بسیار منعطف و با کیفیت است در حالی که شلنگ به کار رفته در جاروبرقی های بوش بی کیفیت از جنس پلاستیک می باشد.

توجه به کیفیت ساخت و دکمه های دستگاه

شرکت بوش برای تولید محصولات خود مثل جاروبرقی از متریال های با کیفیتی استفاده می کند و بدنه و دکمه های دستگاه، کیفیت بالایی دارند. در زمان خرید جاروبرقی بوش اگر متوجه بی کیفیتی دکمه ها و بدنه دستگاه شدید، احتمالا جاروبرقی اصل نیست و خرید آن را توصیه نمی کنیم.

وزن دستگاه

برندهای بی کیفیت برای تولید لوازم برقی از متریال های بی کیفیت و نامرغوبی استفاده می کنند و وزن لوازم فیک معمولا سنگین تر است در حالی که شرکت بوش با در نظر گرفتن کاربرپسند بودن لوازم، از متریال مرغوب استفاده می کند و وزن دستگاه اصلی کمتر است.

مقایسه قیمت جاروبرقی بوش تقلبی و اصلی

جاروبرقی اصل و تقلبی بوش را از تفاوت قیمت آنها نیز می توانید تشخیص دهید. برندهای تقلبی برای جذب مشتریان، قیمت کمتری در نظر می گیرند اما جاروبرقی بوش اصلی به دلیل برخورداری از قطعات با کیفیت و کیفیت ساخت تضمینی، قیمت بالاتری دارد.

نکات مهم خرید جاروبرقی بوش

نکات مهم خرید جاروبرقی بوش

بهتر است هنگام خرید جاروبرقی بوش، اطلاعات کافی داشته باشید تا بتوانید دستگاه با کیفیت و متناسب با نیاز خود تهیه کنید. مهم ترین نکات خرید جاروبرقی بوش به شرح زیر هستند :

قدرت مکش و توان موتور

نکته مهم خرید جاروبرقی بوش، توجه به قدرت مکش و توان موتور است. هر چقدر که توان موتور کمتر باشد، قدرت مکش جاروبرقی بیشتر خواهد بود البته موتور قدرتمندتر، برق بیشتری هم مصرف می کند. میزان مکش جاروبرقی بوش با وات مشخص می شود.

وزن جاروبرقی

جاروبرقی بوش برای مصرف خانگی نباید سنگین باشد تا جابجا کردن آن برای نظافت خانه، سخت نشود. بعضی از مدل های جاروبرقی بوش، بدنه سبکی دارند و کار کردن با آنها آسان است اما بعضی دیگر از مدل ها، سنگین تر هستند که شاید برای مصرف خانگی مناسب نباشد.

توجه به قیمت جاروبرقی بوش اصل آلمان

برای خرید جاروبرقی بوش، بودجه خود را تعیین کنید و سپس به سراغ مدل هایی باشید که متناسب با بودجه شما هستند. قیمت مدل های مختلف جاروبرقی بوش بر اساس کیفیت ساخت آنها مشخص می شود.

نوع کیسه جاروبرقی

جاروبرقی های بوش در مدل های کیسه دار و بدون کیسه به بازار عرضه می شوند که هر کدام از مزایا و معایبی برخوردار هستند. جاروبرقی کیسه دار، نیازمند تعویض زود به زود کیسه است اما جاروبرقی بدون کیسه هم نیاز به تغییر فیلتر دارد.

قیمت جاروبرقی بوش اصل آلمان

فیلتر تصفیه کننده هوا

بعضی از مدل های پیشرفته جاروبرقی بوش به تکنولوژی نوین فیلتر تصفیه هوا مجهز هستند و افرادی که نسبت گرد و غبار حساسیت دارند، می توانند این مدل جاروبرقی را خریداری کنند.

سخن پایانی

جاروبرقی بوش یکی از بهترین مدل های این دستگاه در بازار است و شما می توانید برای خرید یک دستگاه جاروبرقی با کیفیت و با طول عمر بالا، از برند بوش اقدام به خرید کنید. در این مطلب به بررسی روش های تشخیص جاروبرقی اصلی و تقلبی بوش پرداختیم تا راهنمای شما برای خرید باشیم. ممنون از همراهی شما.

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
براساس گزارش‌های ارجاع شده توسط شما عزیزان، متاسفانه متوجه سواستفاده از نام تجاری "راد سرویس" جهت دریافت هزینه‌های گزاف از مشتریان عزیز شده ایم.
راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با نام برند "راد سرویس" با ما در ارتباط باشید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
3 آیتم محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.