راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش و ایرادات لوله تلسکوپی جارو برقی

بهترین روش تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش | رادسرویس

درخواست سریع خدمات

لوله تلسکوپی از قطعات اصلی جاروبرقی است و در صورت آسیب دیدگی، کارایی جاروبرقی مختل خواهد شد. این لوله وظیفه جمع آوری گرد و غبار را از سطوح مختلف دارد و با اتصال به جاروبرقی، وظیفه خود را انجام می دهد. برای جلوگیری از آسیب وارد شدن به لوله تلسکوپی جاروبرقی باید از آن به درستی استفاده کنید اما اگر هم این وسیله خراب شود، امکان تعمیر آن وجود دارد. در این مطلب می خواهیم شما را برای تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش راهنمایی کنیم. لطفا همراه باشید.

ایرادات لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش

لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش، جنس فلزی محکمی دارد و به این زودی ها آسیب نمی بیند. این قطعه بر خلاف لوله خرطومی که از جنس پلاستیک است، کمتر دچار خرابی می شود و مشکلاتی مثل پاره شدن و سوراخ شدن را نخواهد داشت اما گاهی اوقات ممکن است به دلیل ضربه دیدن لوله تلسکوپی، استفاده از آن ممکن نباشد و نیاز به تعمیر یا حتی تعویض داشته باشد.

یکسری از ایرادات لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش به شرح زیر هستند :

ایرادات لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش

عدم قابلیت تنظیم ارتفاع لوله تلسکوپی جاروبرقی 

اگر جاروبرقی بوش شما از مدل های قدیمی است، ممکن است لوله تلسکوپی جاروبرقی تان قابلیت تنظیم ارتفاع نداشته باشد و در این صورت، جارو کردن خانه برای شما دشوار خواهد بود. در این شرایط بهترین راهکار، خرید لوله تلسکوپی جدید با قابلیت تنظیم ارتفاع و بر اساس ارگونومی بدن است و باید لوله قدیمی را کنار بگذارید.

ایجاد برآمدگی در لوله تلسکوپی جاروبرقی به دلیل وارد شدن ضربه

یکی از دلایلی که باید برای تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش خود اقدام کنید، ایجاد برآمدگی در سطح لوله به دلیل وارد شدن ضربه است. اگر برآمدگی زیاد باشد، بهتر است که لوله جدید خریداری کرده و آن را تعویض کنید اما اگر برآمدگی ایجاد شده باعث تغییر در عملکرد لوله تلسکوپی نشده است، می توانید تعمیر را به مراکز تعمیرات و نمایندگی ها بسپارید.

عمل نکردن اهرم تنظیم ارتفاع 

از دلایل تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش، عمل نکردن اهرم تنظیم ارتفاع آن است. لوله های تلسکوپی جدید، مجهز به قابلیت تنظیم ارتفاع می باشند و در این لوله ها، یک لوله بزرگ تر و یک لوله باریک تر است که داخل لوله بزرگ جای می گیرد. در لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش جدید می توان با کمک اهرم تعبیه شده بر روی لوله، ارتفاع لوله را تنظیم نمود اما ممکن است اهرم خشک شده باشد و نتوان از آن برای تغییر ارتفاع لوله استفاده نمود.

برای رفع مشکل عمل نکردن اهرم تنظیم ارتفاع در لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش، از روش روغن کاری استفاده می شود و با وارد کردن مقداری فشار به اهرم، احتمالا مشکل حل شود.

هرز شدن لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش

هرز شدن لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش

بر روی لوله کوچک لوله تلسکوپی جاروبرقی شیارهای کوچکی وجود دارند تا بتوان از طریق این شیارها، ارتفاع لوله را کمتر و بیشتر کرد. این شیارها در اثر استفاده طولانی مدت، ساییده شده و از بین می روند. در این صورت، تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش ممکن نیست و تنها راه حل، خرید لوله تلسکوپی جدید است.

شکستن اهرم تنظیم ارتفاع

اگر اهرم تنظیم ارتفاع در لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش شما شکسته است، برای تعمیر آن می توانید از لوله پی وی سی در قسمت شکسته شده استفاده کنید. برای این کار، ابتدا باید لوله پی وی سی با حرارت سشوار نرم شود و در ادامه بر روی محل آسیب دیده قرار گیرد.

شکستگی لوله خرطومی جاروبرقی

ممکن است مشکل لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش شما شکستگی خرطوم آن باشد که به دلیل برخورد با سطح تیز یا کشیده شدن بیش از حد، شکسته شده است. لوله خرطومی متصل به لوله تلسکوپی اگر پاره شود، مکش خوبی نخواهد داشت و باعث انتقال گرد و غبار هم می شود. در این وضعیت فقط باید لوله خرطومی را تعویض کنید.

بهترین روش تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی

بهترین روش تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی

توصیه می شود برای تعمیر لوله تلسکوپی جاروبرقی بوش خود به مرکز معتبر تعمیرات و نزدیک ترین نمایندگی شهر خود مراجعه کنید تا تعمیرکاران به شکل اصولی، مشکل دستگاه شما را رفع کنند. اگر ایراد روی لوله خرطومی در حد برآمدگی و برجستگی باشد، با روش هایی مثل چکش زدن یا حرارت دادن، مشکل آن حل می شود اما اگر مشکل لوله گسترده باشد و با تعمیر نتوان مشکل آن را رفع کرد، احتمالا باید لوله تلسکوپی جدید تهیه کنید.

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
براساس گزارش‌های ارجاع شده توسط شما عزیزان، متاسفانه متوجه سواستفاده از نام تجاری "راد سرویس" جهت دریافت هزینه‌های گزاف از مشتریان عزیز شده ایم.
راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با نام برند "راد سرویس" با ما در ارتباط باشید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
1 موارد محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.