راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

تفاوت ماشین ظرفشویی سری 6 و 8 بوش

تفاوت ماشین ظرفشویی سری 6 و 8 بوش

درخواست سریع خدمات

ظرفشویی های بوش از بهترین دستگاه های موجود در بازار هستند و شما برای خرید یک دستگاه ظرفشویی از برند معتبر می توانید برند بوش را انتخاب کنید. ظرفشویی های بوش از نظر کارایی و قیمتی، در سری های مختلفی دسته بندی می شوند و هر چقدر که سری ظرفشویی بالاتر باشد، به معنای قابلیت ها و امکانات بیشتر آن است و نسخه کامل تری نسبت به سری های پایین تر می باشد همچنین ظرفشویی های سری بالاتر از نظر قیمتی نسبت به سری های پایین، گران تر هستند. در این مطلب می خواهیم تفاوت ماشین ظرفشویی سری 6 و 8 بوش را بررسی کنیم. لطفا همراه ما باشید.

معرفی ماشین ظرفشویی بوش سری 6

با بررسی ماشین ظرفشویی بوش سری 6 می توانیم متوجه شویم که نسبت به سری 4، قابلیت های جدیدتری در اختیار کاربران خود قرار می دهد. از جمله امکانات ویژه این سری ماشین ظرفشویی، وجود قابلیت تنظیم ارتفاع سبد، برنامه aqua mix یا سیستم حفاظت از ظروف شیشه ای و ظریف، برد کنترل شده، صفحه نمایش تمام لمسی و … می باشند. ماشین ظرفشویی سری 6 بوش، کاربری آسانی دارد همچنین مجهز به فناوری زئولیت می باشد که با وجود این فناوری، جذب رطوبت بالایی فراهم است. در بعضی از مدل های ماشین ظرفشویی سری 6، مصرف انرژی تا حد قابل توجهی کاهش یافته است همچنین مشکل باقی ماندن سفیدی رد آب، در این سری تا حدودی برطرف شده است. علاوه بر این موارد، میزان تولید صدا در ماشین ظرفشویی های سری 6، بسیار کم شده است و حدود 42 دسی بل می باشد.

معرفی ماشین ظرفشویی بوش سری 8

ماشین ظرفشویی بوش سری 8، نسخه تکامل یافته ماشین ظرفشویی بوش سری 6 می باشد و با توجه به تکنولوژی های به کار رفته در ساخت این سری ماشین ظرفشویی، تبدیل به ظرفشویی پرچم دار شرکت بوش شده است. امکانات و قابلیت های متعددی در ماشین ظرفشویی سری 8 بوش به کار رفته اند از جمله آنکه :

  • استفاده از فناوری زئولیت در ماشین ظرفشویی سری 8 بوش باعث تولید گرمای بالا و جذب حداکثری رطوبت شده است.
  • بدنه ظرفشویی بوش سری 8 از جنس استیل مقاوم ساخته شده است و بدون ماندن رد اثر انگشت است.
  • ققسه ها در ماشین ظرفشویی سری 8 بوش، منعطف تر هستند و می توان در بخش بالایی ظرفشویی، سینی اضافه کرد و از فضای داخلی دستگاه استفاده نمود.
  • از سنسور load sensor در ماشین ظرفشویی های سری 8 بوش استفاده شده است و بر اساس این سنسور، دستگاه مطابق با وزن ظروف از آب استفاده می کند.
  • سنسور Dosage Assist در ماشین ظرفشویی های سری 8 بوش برای کنترل و تنظیم مواد شوینده مصرفی، کاربرد دارد.
  • با وجود سیستم ضد نشت در ماشین ظرفشویی های سری 8 بوش، امکان قطع خودکار آب در صورت نشت توسط دستگاه فراهم است.
  • کنترل و هدایت ماشین ظرفشویی های سری 8 بوش با استفاده از گوشی هوشمند، امکان پذیر است.
  • ماشین ظرفشویی سری 8 بوش دارای خشک کن اضافه است همچنین قادر به شست‌ و‌ شوی ظروف با نصف ظرفیت ظرفشویی می باشد.

در کل، اگر تصمیم به خرید یک ماشین ظرفشویی فوق العاده دارید، ماشین ظرفشویی سری 8 بوش را به شما پیشنهاد می کنیم که قابلیت های منحصر به فرد و کاملی را در اختیار شما قرار می دهد.

تفاوت سری ۶ و ۸ ظرفشویی بوش

تفاوت سری ۶ و ۸ ظرفشویی بوش

پس از معرفی ماشین ظرفشویی های سری 6 و سری 8 بوش، در ادامه می خواهیم به بررسی تفاوت ماشین ظرفشویی سری 6 و 8 بوش بپردازیم تا شما را برای خرید راهنمایی کنیم :

تفاوت سبدهای ظرفشویی سری ۶ و ۸

اولین تفاوت ماشین ظرفشویی سری 6 و 8 بوش، در سبدهای ظرفشویی آنهاست. سبد های ماشین ظرفشویی سری 8 بوش، بزرگ تر و منعطف تر هستند و می توان ظروف بیشتری را داخل سبدها جای داد همچنین در سبدهای سری 8، بخشی برای نگهداری ظروف حساس و شیشه ای هم طراحی شده است در حالی که ظرفشویی بوش سری 6، این بخش را ندارد.

فناوری زئولیت

از دیگر موارد تفاوت ماشین ظرفشویی سری 6 و 8 بوش، در فناوری زئولیت است. این فناوری جذاب در تمام مدل های ماشین ظرفشویی سری 8 بوش به کار رفته است اما در میان ماشین ظرفشویی های سری 6 بوش، فقط یک مدل از آنها دارای فناوری زئولیت است. قیمت ماشین ظرفشویی بوش سری 6 زئولیت دار به نسبت مدل های دیگر، گران تر است.

فناوری Home Connect

فناوری Home Connect برای مدیریت و کنترل از راه دور ماشین ظرفشویی با استفاده از تلفن هوشمند، کاربرد دارد. با استفاده از این تکنولوژی می توان بدون محدودیت مکانی و زمانی، ماشین ظرفشویی را کنترل کرد. ماشین ظرفشویی های سری 8، تماما مجهز به فناوری Home Connect می باشند اما از ماشین ظرفشویی های سری 6 بوش، فقط در چند مدل از آنها می توان فناوری Home Connect را پیاده سازی کرد.

تفاوت طراحی ظرفشویی های سری 6 و 8 بوش

طراحی ماشین ظرفشویی های سری 6 و سری 8 بوش، در هر دو سری به صورت ایستاده است و درب اصلی، بخش بزرگی از قسمت جلوی دستگاه را دربرگرفته است. یکی از تفاوت های مشهود در طراحی ظاهری دستگاه های سری های 6 و 8 در دکمه های مربوط به تنظیمات آن است؛ دکمه های ماشین ظرفشویی سری 8 به صورت لمسی و ضد آب هستند اما در ماشین ظرفشویی های سری 6 فقط تعدادی از آنها دارای دکمه های لمسی هستند.

تفاوت طراحی ظرفشویی های سری 6 و 8 بوش

تفاوت ماشین ظرفشویی سری 6 و 8 بوش در مصرف انرژی

از موارد تفاوت ماشین ظرفشویی سری 6 و 8 بوش، مصرف انرژی آنهاست. ماشین ظرفشویی های سری 6 بوش، دارای لیبل و رده مصرف انرژی ++A می باشند اما ماشین ظرفشویی های سری 8 دارای لبیل و رده مصرف انرژی +++A هستند بنابراین دستگاه های سری 8، مصرف انرژی کمتری دارند.

تحمل و تنظیم دمای آب

ماشین ظرفشویی های سری 6 و 8 بوش از نظر تحمل و تنظیم دمای آب نیز قابل مقایسه هستند. ماشین ظرفشویی های سری 6 می توانند آب با دمای 45 تا 65 درجه سانتی گراد تولید کنند اما ماشین ظرفشویی های سری 8 قادر به تولید آب در دماهای 35 تا 45، 45 تا 65 و 65 تا 75 درجه سانتی گراد هستند. با توجه به امکان تنظیم بالاتر دما در ماشین ظرفشویی های سری 8، کارایی بالاتری در شستشوی ظروف دارند. این موضوع را می توان از معایب ماشین ظرفشویی بوش سری 6 به نسبت سری 8 دانست. 

طراحی کنترل پنل ماشین ظرفشویی های سری 6 و 8

تفاوت ماشین ظرفشویی سری 6 و 8 بوش در کنترل پنل آنها نیز می باشد. دستگاه های سری 8 مجهز به دکمه های تنظیم مخفی هستند و زمانی که درب ماشین بسته می شود، دکمه ها قابل دید نیستند. ماشین ظرفشویی های این سری، دارای یک صفحه نمایش دیجیتال بر روی درب و در بخش بالایی هستند و می توان از طریف صفحه نمایش، تنظیمات دستگاه را اعمال و مشاهده کرد

تفاوت ماشین ظرفشویی سری 6 و 8 بوش در مصرف انرژی

قابلیت های ماشین ظرفشویی بوش سری های 4، 6 و 8

انواع مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 4، سری 6 و سری 8، دارای برخی قابلیت های مشترک هستند از جمله آنکه :

  • هر 3 سری از ماشین ظرفشویی های بوش، دارای ویژگی AquaStop هستند. با این سنسور، خطاهای به وجود آمده در جریان آب خروجی و ورودی تشخیص داده می شود و جلوی جریان آب گرفته می شود تا علاوه بر حفظ امنیت ماشین ظرفشویی، از خیس شدن آشپزخانه جلوگیری شود.
  • یک ویژگی مشترک میان ماشین ظرفشویی های سری 6 و 8 که سری 4 ندارد، ویژگی Home Connect می باشد. با این ویژگی می توان دستگاه را به گوشی همراه یا وای فای متصل کرد و دستگاه را تحت کنترل داشت.
  • برنامه Auto شستشوی کاملا اتوماتیک در ماشین ظرفشویی های سری 4، 6 . 8 موجود است و با این برنامه می توان زمان و میزان مصرف آب را به صورت خودکار تنظیم نمود تا شستشوی ظرف‌ها به صورت خودکار انجام گیرد.
  • برنامه سکوت در هر سه سری 4، 6 و 8 ماشین ظرفشویی های بوش موجود است و می توان با استفاده از این برنامه، شستشوی ظروف را بدون سر و صدا انجام داد.
  • ویژگی Water Softener در ماشین ظرفشویی های بوش، باعث کاهش میزان مصرف مواد شوینده می شود و از ایجاد پسماندهای کلسیم و منیزیمی در ظروف، جلوگیری می کند. این ویژگی در هر سه سری از ماشین ظرفشویی های بوش، استفاده شده است.
  • آپشن سرعت متنوع (Vario Speed) باعث افزایش کارایی شستشو تا 60 درصد می شود و زمان شستشو را به حداقل می رساند. این آپشن در سری های 4، 6 و 8، استفاده شده است.
  • آپشن شستشوی بهداشتی ظرف ها یا باکتری زدایی ظرف ها (Hygiene Plus) نیز باعث حذف 99.99 درصد باکتری ها از روی ظروف می شود و این آپشن در هر سه سری ماشین ظرفشویی بوش وجود دارد.
قابلیت های ماشین ظرفشویی بوش سری های 4، 6 و 8

سخن پایانی

بوش یکی از برندهای برتر تولید کننده لوازم خانگی همچون ماشین ظرفشویی است و شما می توانید بر اساس ویژگی های مورد انتظارتان و همچنین بودجه ای که دارید، یکی از ماشین ظرفشویی ها از سری های 4، 6 و 8 را انتخاب کنید. بر اساس توضیحاتی که در این مطلب ارائه کردیم و همچنین طبق نظرات در مورد ماشین ظرفشویی بوش سری 8، مدل های تولید شده در سری 8، امکانات و قابلیت های بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهند اما از نظر قیمتی هم گران تر هستند اما ماشین ظرفشویی های سری 6 و 4، با قابلیت های محدودتر، قیمت مناسب تری هم دارند

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
براساس گزارش‌های ارجاع شده توسط شما عزیزان، متاسفانه متوجه سواستفاده از نام تجاری "راد سرویس" جهت دریافت هزینه‌های گزاف از مشتریان عزیز شده ایم.
راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با نام برند "راد سرویس" با ما در ارتباط باشید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.