راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

بهترین ماشین ظرفشویی سری 4 بوش | معایب ماشین ظرفشویی بوش سری 4

بهترین ماشین ظرفشویی سری 4 بوش

درخواست سریع خدمات

امروزه ماشین ظرفشویی را، با توجه به نیاز روز افزون خانواده‌ها به چنین وسیله‌ کارآمدی، در بیشتر خانه‌ها می‌توان یافت؛ این دستگاه نیز مانند یخچال، ماشین لباسشویی و سایر لوازم خانگی ضروری، برای خود در آشپزخانه‌ها جایی باز کرده است. ظرفشویی‌های شرکت‌های خارجی شناخته شده از  جمله ماشین‌های ظرفشویی است که سری‌های گوناگون آن را در بسیاری از خانه‌های ایرانی می‌توان دید. بنابراین ما در این مقاله به معرفی بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری 4 می‌پردازیم.

ناگفته پیداست با توجه به مشغله فراوان، کمبود زمان و گرفتاری‌های روزمره برای افراد، دیگر کمتر تاب و توانی برای شستن ظرف و ظروف می‌ماند. به همین دلیل این محصول کاربردی هر روز بیش از پیش مورد توجه خانواده‌ها قرار می‌گیرد. یکی از پرطرفدارترین و محبوب‌ترین محصولات شرکت بوش آلمان، ماشین‌های ظرفشویی این برند خوشنام است که در مدل‌های متنوعی ساخته و روانه بازار مصرف می‌شود. بوش با استفاده از فناوری‌های نوینی مانند قفل کودک، قابلیت محافظت از ظروف شیشه‌ای، سامانه ضد نشت آب، سیستم آب هیدرولیک و بسیاری امکانات پیشرفته، موفق به جلب نظر خریداران شده است. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید؛ می‌خواهیم بیشتر و بهتر با این سری ماشین ظرفشویی آشنا شویم.

معرفی ماشین ظرفشویی سری 4 بوش

ماشين ظرفشویی سری 4 بوش با ظرفیت 14 نفره، ساخت شرکت بوش کشور آلمان یکی از پرفروش ترین لوازم خانگی برقی این شرکت است و با قیمت مناسبی که نسبت به کیفیت و کارایی خود دارد، به خوبی توانسته است در میان خریداران ماشين ظرفشویی به یکی از بهترین انتخاب ها تبدیل شود.

معرفی ماشین ظرفشویی سری 4 بوش

ماشین ظرفشویی سری 4 بوش دارای 3 سبد برای قرار گیری ظروف است و 14 نفر ظرفیت دارد ولی اگر خانواده شما کم جمعیت است قابلیت Half Load یا نیم شور دستگاه این امکان را به شما می دهد که سریع تر ظرف ها را بشویید و منتظر پر شدن تمام ظرفیت دستگاه نشوید ولی بهتر است وقتی ظرف های کمتری دارید، بجای استفاده از قرص ظرفشویی از ژل ظرفشویی استفاده کنید که صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد.

مصرف انرژی ماشین ظرفشویی سری 4 بوش

با توجه به اینکه ماشین ظرفشویی از لوازم برقی پر مصرف در خانه است و دست کم هفته ای چند بار از آن استفاده می شود، پیش از خرید توجه داشته باشید که مصرف انرژی بالایی نداشته باشد. مصرف انرژی ماشین ظرفشویی سری 4 بوش بسیار پایین است و شرکت بوش در این مدل ظرفشویی از نسل جدید موتورهای خود یعنی Eco Silence Drive استفاده کرده که مصرف انرژی پایین دارد و به همین دلیل ماشین ظرفشویی سری 4 بوش دارای برچسب انرژی ++A می باشد.

مصرف آب ماشین ظرفشویی سری 4 بوش

مصرف آب ماشين ظرفشویی سری 4 بوش نیز بسیار پایین است و به دلیل تکنولوژی های سیستم آب هیدرولیک و حس‌گر تشخیص میزان آب، در هر بار شستشو با تمام ظرفیت 14 نفره مقدار آب مصرفی این مدل ظرفشویی حدود 9/5 لیتر است که در برابر ماشین ظرفشویی های سایر برند ها، مقدار بسیار کمی است. سنسور تشخیص میزان آب (Aqua Sensor) توانایی تشخیص میزان آب مصرفی بر اساس تعداد ظروف و کثیفی آنها دارد که تشخیص تعداد ظروف با Load Sensor انجام می شود و پس از محاسبه آب مورد نیاز اطلاعات به Aqua Sensor ارسال شده و ماشین ظرفشویی در نهایت مصرف آب را کنترل می کند.

مصرف انرژی ماشین ظرفشویی سری 4 بوش

موتور Eco Silence Drive

موتور Eco Silence Drive از موتورهای نسل جدید شرکت بوش است که در ماشین های ظرفشویی به کار می برد. در این موتور برس های کربنی حذف شده و آهن ربا به جای آن استفاده می شود که در این صورت سطح اصطکاک به حداقل رسیده و سطح استهلاک موتور نیز کمتر می شود که طول عمر بیشتر موتور را در پی دارد. همچنین با کاهش سطح استهلاک،  صدا و لرزش موتور نیز کمتر می شود.

بدنه عایق فوق کم صدا ماشین ظرفشویی

شرکت بوش از بدنه عایق فوق کم صدا (SuperSilent) در ماشين ظرفشویی سری 4 خود استفاده می کند که باعث کمتر شدن صدای دستگاه تا حد زیادی می شود.

شست ‌و شوی تمیز

ماشين ظرفشویی سری 4 بوش با ویژگی HygienePlu ظروف را بهداشتی و تمیز می شوید و عملکرد این فناوری بدین صورت است که با افزایش دمای آب در زمان آب کشی ظروف، تا 70 درجه سانتی گراد دما بیشتر می شود تا باکتری های موجود بر روی ظروف کاملا زدوده شوند.

معرفی بهترین ماشین های ظرفشویی بوش سری 4

معرفی بهترین ماشین های ظرفشویی بوش سری 4

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46MI20

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46MI20 دارای خصوصیات و ویژگی‌هایی است که سبب تمایز آن با سایر محصولات مشابه شده است. آنچه در نظر نخست در این ماشین ظرفشوی بوش جلب توجه می‌کند ظرفیت 13 نفره این دستگاه است. گنجایشی که به ویژه برای شست‌وشوی ظرف‌های مهمانی‌های دوستانه و خانوادگی بسیار مناسب به نظر می‌رسد. این ظرفشویی تنها به رنگ نقره‌ای تولید می‌شود. ظاهر خاص و زیبای سیلور آن که با دکوراسیون‌های مختلف ‌هارمونی دارد؛ محبوب بسیاری از مصرف‌کنندگان بوده و نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. محفظه داخلی این دستگاه بسیار بادوام و از جنس استیل و مقاوم است. این مدل سه سبد برای شستن اختصاصی ظروف متفاوت دارد و هر یک از این سبدها تشکیل طبقه‌ای جداگانه می‌دهند. طبقه بالا جایگاه قاشق‌ها، کارد و چنگال است، طبقه میانی آن به فنجان‌ها و لیوان‌ها اختصاص دارد و سبد پایینی نیز برای ظروف بزرگ مانند دیگ و قابلمه در نظر گرفته شده است. همچنین برای سهولت بیشتر کاربری، امکان تنظیم ارتفاع سبدها با قابلیت Verio flex در این مدل میسر است.
ناگفته نماند اگر فرزندان خردسالی دارید ویژگی قفل کودک این دستگاه سبب رفع نگرانی شما هنگام خرید و استفاده از این محصول می‌شود. همچنین در اینجا باید به صفحه نمایشگر دستگاه اشاره داشت که با کمک آن شما می‌توانید کار قابلیت‌های گوناگون دستگاه را تنظیم کرده و از مراحل و جزئیات فرآیند شست‌وشو آگاه شوید. چیزی نزدیک به 44 دسی‌بل میزان صدای ماشین ظرفشویی سری 4 مدل SMS46MI20 بوش است. این مزیت به کمک سیستم SUPERSILENT و بدنه عایق کاری شده امکانپذیر شده است.

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46NW01

یکی از ماشین ظرفشویی های برند بوش که جزو جدیدترین مدل سری 4 می باشد ، ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46NW01 می باشد . این ماشین ظرفشویی می تواند ظروف مهمانی های 13 نفره را با کمترین زمان بشوید که به علت قیمت مناسب ، این ماشین ظرفشویی مدل SMS46NW01 جزو محبوب ترین ماشین ظرفشویی برند بوش است ، البته قیمت مناسب بودن این مدل تنها نکته اصلی فروش بالای این محصول نمی باشد بلکه مصرف انرژی A++ و سرعت شستشوی زیاد ، این مدل را میان سایر ماشین ظرفشویی های برند بوش محبوب کرده است.
این ماشین ظرفشویی از قابلیت سیستم Active water استفاده می کند ، استفاده از این تکنولوژی باعث می شود ظروف تمیز و براق شوند و همچنین با افزایش دمای آب ، پاک شدن سریع باکتری های موجود در ماشین ظرفشویی سریع تر خواهد شد . اگر شما به دنبال بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۴ هستید پیشنهاد ما به شما خرید ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46NW01 است چرا که نسبت به قیمت قابلیت های نسبتا بالایی دارد و می تواند متداول ترین نیاز های شما را بر طرف کند .

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46MW20

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46MW20

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46MW20 را می توانید برای شستن ظروف 13 نفر استفاده کنید . این مدل دارای رده انرژی A++ می باشد که از نظر مصرف انرژی و آب به صرفه می باشد . میزان مصرف آب در مدل SMS46MW20 برابر با 10.3 لیتر می باشد . همچنین شما با چیدمان ظروف در 3 طبقه می توانید در زمان مشخص لک های موجود در ظروف را از بین ببرید . همچنین بدنه این ماشین ظرفشویی استیل ضد زنگ و جنس یکی از سه سبد پلاستیک خیلی مقاوم می باشد که در آن شما باید قاشق و چنگال ها را قرار دهید . سبد های استیل نیز برای قرار گرفتن ظروفی مانند بشقاب و پیش دستی استفاده می شود که دارای ارتفاع بالایی می باشد .

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46MW20 دارای 6 برنامه شستشو می باشد که می توانیم به شستشوی سریع ، شستشوی شبانه ، شستشوی قوی ، شستشوی اتوماتیک ، شستشوی اقتصادی و اولیه اشاره کنیم . همچنین بهتر است بدانید موتوری که در این ماشین ظرفشویی استفاده شده است بسیار کم صدا می باشد . البته باید دقت داشته باشید که کشور سازنده این مدل در بازار ایران ترکیه می باشد.

ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46Ni01

چند سالی است که استفاده از ماشین ظرفشویی ها زیاد شده است ، یکی از برندی هایی که تا به امروزه توانسته است با تولید محصولات خود نیاز های متداول خریداران را بر طرف کند بوش می باشد . همانطور که می دانید تولید ماشین ظرفشویی سری 4 برند بوش از 10 سال پیش شروع شده است و تا کنون ادامه دارد . بسیاری از ماشین ظرفشویی های برند بوش سری 4 ساخت آلمان می باشند که نسبت به مدل های چینی کیفیت بالایی دارد . ماشین ظرفشویی بوش سری 4 مدل SMS46Ni01 یکی از بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۴ می باشد که دارای برچسب مصرف انرژی A++ می باشد .

دقت داشته باشید در طراحی این مدل از صفحه کنترلی استفاده شده است که ظاهر مدل SMS46Ni01 را چندین برابر بیشتر می کند. این دستگاه دارای یک فیلتر به شکل سه لایه می باشد که تمیز شدن لیوان ، بشقاب ، قاشق ، چنگال و… را بسیار راحت و در زمان کم انجام می دهد

معایب ماشین ظرفشویی بوش سری 4

1- تعداد نسبتا کم در بازار ایران

به علت اینکه ماشین ظرفشویی بوش اصل ( آلمانی ) به علت تحریم ها وارد بازار ایران نمی شود ممکن است موجودی آن ها نسبتا پایین باشد یا مدل های مونتاژ کشور ها در بازار قرار داشته باشد . البته این را به شما شرح دهیم که برند بوش در شهر تهران نمایندگی دارد که ممکن است تعدادی از ماشین ظرفشویی بوش اصل در آنجا وجود داشته باشد ، در فروشگاه های زنجیره ای ممکن است ماشین ظرفشویی های بوش سری 4 مونتاژ شده وجود داشته باشد به همین دلیل در خرید ماشین ظرفشویی بوش دقت داشته باشید که مدل های اصل موجودی بسیار کمی دارند و کمیاب می باشند اما مدل های مونتاژ شده موجودی بیشتری دارد.

2- قیمت بالا ماشین ظرفشویی بوش سری 4

یکی دیگر از مهم ترین معایب ماشین ظرفشویی بوش سری 4 بالا بودن قیمت آنها می باشد ، علت بالا بودن قیمت ماشین ظرفشویی های بوش سری 4 به ممنوعیت واردات بر میگردد البته باید به شما شرح دهیم که قیمت مدل های مونتاژ پایین تر از مدل های اصلی می باشد که حتما شما باید به این موضوع دقت داشته باشید.

3- نبود گارانتی

تحریم ها باعث شده است که برند بوش در ایران نمایندگی نداشته باشد و نبود نمایندگی باعث می شود شما از خدمات پس از فروش و گارانتی نتوانید استفاده کنید . به همین دلیل اگر برای شما وجود گارانتی و نمایندگی اهمیت بسیاری دارد قطعا ماشین ظرفشویی بوش نمی تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

قیمت ماشین ظرفشویی سری 4 بوش

تفاوت ماشین ظرفشویی سری 4 و 6 بوش

فناوری‌های به کار رفته در سری 6 کامل تر از سری 4 است. ماشین ظرفشویی سری 6 قابلیت خشک کردن  اضافی ظروف با صرفه جویی در انرژی را دارند. این سری از سیستم منحصر به فرد perfect dry استفاده می کنند که کامل‌ترین سیستم خشک کردن ظروف با مواد معدنی طبیعی زلوئیت است و این ماده طی فرآیندی رطوبت را به گرما تبدیل می‌کند. اما سیستم خشک کردن ظروف در سری 4 متفاوت است. ماشین ظرفشویی سری 4 بیشتر بر صرفه جویی در زمان شستشو تمرکز دارد. با استفاده از قابلیت Vario speed plus چرخه شستشو کاسته می شود و  با کمک سیستم خشک کردن Extra dry چرخه خشک کردن اضافه شده در نتیجه ظروف، با بهترین کیفیت خشک می شود.

قیمت ماشین ظرفشویی سری 4 بوش

قیمت ماشین ظرفشویی سری 4 نسبت به سری های دیگر ارزان تراست و قیمت آن براساس امکانات و  فناوری‌های ماشین ظرفشویی تغییر می‌کند. این سری ویژگی‌های قابل توجهی دارد که بیشتر نیازهای کاربر را برطرف می‌کند و به عبارتی با قیمت پایین‌تر بیشترین کارایی ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
براساس گزارش‌های ارجاع شده توسط شما عزیزان، متاسفانه متوجه سواستفاده از نام تجاری "راد سرویس" جهت دریافت هزینه‌های گزاف از مشتریان عزیز شده ایم.
راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با نام برند "راد سرویس" با ما در ارتباط باشید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.