راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

تعمیر جاروی شارژی بوش تعمیر و تعویض باتری | موتو و برد جارو شارژی بوش

تعمیر جارو شارژی بوش اصفهان

درخواست سریع خدمات

ممکن است جاروشارژی بوش شما هم با خرابی های مختلفی روبرو شود و کارایی خود را از دست دهد. اختلالاتی مثل روشن نشدن، بوی سوختگی، کم شدن قدرت مکش جارو، شارژ نشدن جارو، خاموش شدن ناگهانی جارو و… که در نتیجه آسیب دیدن یکی از قطعات، این علائم نشان داده می شوند. اگر جاروشارژی بوش شما هم علائم مشکوک خرابی را نشان می دهد، باید با مراجعه به یک مرکز تعمیرات معتبر، برای تعمیر و عیب یابی دستگاه اقدام کنید. در این مطلب می خواهیم راهنمای تعمیر جاروشارژی بوش را ارائه کنیم پس با ما همراه باشید.

تعمیر قطعات جارو شارژی بوش

یک دستگاه جارو شارژی بوش از قطعات مختلفی تشکیل شده است که هرکدام از آنها کارایی خاص خود را دارند و اگر یکی از آنها با مشکل مواجه شود، دستگاه نمی تواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد. مهم ترین خرابی های مربوط به قطعات جارو شارژی بوش عبارتند از : 

تعمیر و تعویض باتری جارو شارژی بوش

هر ابزار الکترونیکی که به صورت شارژی کار می کند، یک باتری دارد که نیروی الکتریکی را برای فعالیت دستگاه در خود ذخیره می کند. جارو شارژی نیز به این صورت است و اگر باتری دستگاه خراب شود، شاید لازم باشد نسبت به تعویض باتری اقدام کنید. از آنجایی که قیمت جارو شارژی بوش در مقایسه با هزینه تعمیر آن بیشتر است، اولویت تعمیرکاران این موضوع خواهد بود که باتری را تعمیر کنند اما اگر باتری کاملا خراب شده باشد، شما باید یک باتری جدید خریداری کرده و آن را با باطری قبلی تعویض کنید.

قیمت باطری جارو شارژی بوش به نوع باتری بستگی دارد چرا که باتری های این دستگاه به دو صورت کتابی و لیتیومی در بازار عرضه می شوند که نوع لیتیومی آن کیفیت بیشتری دارد ولی قیمت آن نیز بالاتر است.

تعمیر موتور جارو شارژی بوش

موتور جارو شارژی بوش، انرژی لازم برای مکش جارو را فراهم می کند و در صورتی که از کار بیافتد، دستگاه باید عیب یابی شود. معمولا موتور جارو شارژی به دلیل استفاده غیر اصولی و وارد شدن فشار بیش از حد به آن، با مشکل مواجه می شود. علاوه بر این، لازم است بدانید که در بیشتر مواردی که مربوط به خرابی این قطعه می شوند، امکان تعمیر وجود ندارد و فقط مشکلات جزئی موتور را می توان از طریق تعمیر از بین برد. بنابراین شما نیاز به خرید موتور جارو شارژی بوش خواهید داشت تا امکان استفاده مجدد از این دستگاه دوباره فراهم شود.

موتور های تقلبی زیادی در بازار وجود دارند و لازم است شما خرید خود را از مراکز معتبر انجام دهید تا موتور دستگاه با یک نمونه اورجینال تعویض شود و در ادامه، دستگاه با این نوع خرابی مواجه نشود. گذشته از این موارد، توصیه ما این است که با توجه به هزینه بالای خرید موتور جارو شارژی، اقدامات لازم را در زمینه نگهداری مناسب این دستگاه انجام دهید تا به خدمات تعمیر و تعویض این قطعه نیاز پیدا نکنید.

تعمیر برد جارو شارژی بوش

برد الکترونیکی جارو شارژی بوش نیز یکی از قطعات اصلی این دستگاه است که وظیفه آن، برقراری ارتباط بین قسمت های مختلف دستگاه می باشد. زمانی که دمای داخلی جارو شارژی بالا می رود، قطعات مختلف آن از جمله برد و مدار های الکترونیکی در معرض خرابی قرار می گیرند. بنابراین اولین نشانه ای که به شما هشدار می دهد که به خدمات تعمیر جارو شارژی bosch در زمینه برد نیاز دارید، افزایش دمای این دستگاه است.

تعمیر برد جارو شارژی بوش کار راحتی نیست و فقط تکنسین های ماهری که در این زمینه از تجربه کافی برخوردار هستند می توانند اشکالات برد الکترونیکی را رفع کنند. اگر دستگاه توسط تکنسینی که دانش کافی ندارد تعمیر شود، ممکن است دستگاه موقتا چند روزی را کار کند اما دوباره این مشکل پس از مدت زمان کوتاهی نمایان شود.

هزینه تعمیر جارو شارژی بوش

هزینه تعمیر جارو شارژی بوش

خدمات مختلفی که در زمینه تعمیر جارو های شارژی ارائه می شوند، قیمت مخصوص به خود را دارا می باشند اما در مقایسه با قیمت خرید یک دستگاه جارو شارژی بوش جدید، هزینه کمتری خواهد داشت. هزینه تعمیرات این دستگاه با توجه به این که کدام قطعه خراب شده باشد، تعیین می شود برای مثال قیمت تعمیر و تعویض کلید پاور دستگاه با تعمیر آداپتور یا غلطک متفاوت است چرا که با توجه به این که کدام قطعه به مشکل خورده باشد، نوع تعمیر متفاوت خواهد بود.

نمایندگی تعمیر جارو شارژی بوش

برای تعمیر جارو شارژی بوش اصفهان و در سایر شهرها، توصیه می کنیم که به نمایندگی فروش جارو شارژی بوش مراجعه کنید تا بتوانید دستگاه را توسط تکنسین های ماهر و مجرب، عیب یابی و تعمیر کنید. نمایندگی جاروشارژی بوش، از لوازم تعمیرات به روز برای ارائه خدمات استفاده می کند و تمام قطعات نیازمند تعویض این دستگاه را از نوع اصل در اختیار دارد. می توانید برای تعمیر یا تعویض برد الکترونیکی، غلتک، برش، آداپتور، کلید پاور، پلاتین پایه شارژ، موتور و دیگر قطعات جاروشارژی بوش، از طریق نمایندگی اقدام کنید و خدمات را با هزینه مناسب دریافت نمایید.

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.