راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

نحوه تعویض کیسه جاروبرقی فیلیپس

تعویض و جابه جایی کیسه جارو برقی فیلیپس

درخواست سریع خدمات

تعویض کیسه جاروبرقی فیلیپس

از منابع مهم و اصلی برای تمییز کاری و نطافت برای هر فردی میتوان به جارو برقی ها اشاره کرد که خود جاروبرقی ها نیز باید تمییز شوند و نیاز تعویض کیسه جارو برقی دارند.بعد از موتور جارو برقی اصلی ترین و مهم ترین اجزای جارو برقی کیسه و پاکت جارو برقی است که آشنایی با آن مهم بوده و اهمیت بالایی دارد. زباله ها پس از جمع آوری به وسیله‌ی جارو برقی به کیسه‌ی مخصوصی که در جارو برقی قرار دارد منتقل میشوند،این پاکت ها را در مدل‌های مختلف جارو برقی فیلیپس میتوان تعویض نمود و در زمان خرید باید به اندازه و مدل آنها توجه کرد.

کیسه های جارو برقی در دو نوع دائمی و یک بار مصرف به فروش میرسند که شما میتوانید با توجه به مدل جارو برقی خود هر کدام را از آن ها خریداری و استفاده کنید.زمانی کیسه جارو برقی نیاز به تعویض دارد و شما آن را احساس خواهید کرد به میزان مدت زمان استفاده ،مکان جارو زدن و مقدار گرد و غبار موجود در آن دقت کنید. از مواردی که باعث می شود کیسه جارو برقی را تعویض نمود میتوان به ورود گرد و غبار و خاک به داخل جارو برقی نام برد.

چه زمانی باید کیسه جاروبرقی فیلیپس را تعویض کنیم؟

تصویر کیسه جاروبرقی

اگر جارو برقی شما ضعیف عمل کند و نتواند زباله هایی که قبلا با آن جارو میزدید را از روی زمین جمع آوری کند و قدرت مکش آن کم شده باشد زمان تعویض کیسه جارو برقی فیلیپس رسیده است.توصیه ما این است ، زمانی که در حدود 2/3 پاکت جارو برقی پر شده است اقدام به تعویض کیسه جارو برقی فیلیپس کنید.از نظر شما امکان دارد این موضوع که حدود 2/3 پاکت پر شده باشد اقدام به تعویض کیسه جارو برقی کنیم اقتصادی و به صرفه نباشد اما باید در نظر گرفت که اگر به موقع کیسه جارو برقی فیلیپس را عوض نکنید ممکن است مجبور به پرداخت هزینه های بسیار بیشتری برای تعمییر جارو برقی فیلیپس شوید.

نحوه تعویض کیسه جاروبرقی فیلیپس

کیسه های جارو برقی از اصلی ترین و مهم ترین قسمت هایی است که برای پیشگیری از خراب شدن جارو برقی باید تخلیه نمود.تعداد زیادی از جارو برقی های فیلیپس دارای نشانگر پر بودن مخزن هستند و زمانی که پاکت آن تکمیل شده باشد اعلان و اخطاری برای تعویض کیسه جارو برقی به شما میدهد.  
توصیه می شود قبل از اقدام به تعویض کیسه جارو برقی فیلیپس حتما از ماسک و دستکش استفاده کنید و یک زیرانداز همراه خود داشته باشد.

در ابتدا برای پیبشگیری از آلوده شدن دستان خود و رعایت نظافت منزل از دستکش،ماسک و یک زیرانداز استفاده کنید.لوله خرطومی را از جارو برقی فیلیپس جدا کرده و درب جارو برقی را باز نمایید. توجه کنید که برای باز کرد درب جارو برقی فیلیپس دستگیره آن را با احتیاط و به آرامی  به بالا بکشید. بعد از بازکردن درب جاروبرقی فیلیپس میتوانید اقدام به تخلیه کیسه جارو برقی کنید.

در صورت تکمیل و پرشدن پاکت جارو برقی فیلیپس باید آن را تعویض کنید.توجه کنید همانطور که قبلا نیز اشاره شد هنگامی که در حدود 2/3 پاکت جارو برقی پر شده باشد بهترین زمان برای تعویض کیسه جارو برقی فیلیپس میباشد. به این نکته دقت کنید که هنگام تعویض و تخلیه کیسه جارو برقی حواستان به زباله ها و آشغال‌هایی مانند تکه‌های شیشه و اجسام تیز و برنده باشد که آسیبی به دستان شما وارد نکند.

بهترین روش برای تعویض کیسه جارو برقی فیلیپس و بوش

 راد سرویس نمایندگی مجاز بوش در اصفهان آماده ارائه مشاوره به شما مشتریان عزیز می باشد

تصویر کیسه جاروبرقی

کیسه را با رعایت تمام نکات گفته شده و نکات بهداشتی از قابی که در آن قرار گرفته است جدا کنید به این نکته باید اشاره کرد که در برخی از مدل ها این قاب وجود نداشته و این موضوع با توجه به مدل جارو برقی شما متفاوت است.در برخی از مدل ها ممکن است برای جدا کردن کیسه آن دکمه‌ی مخصوصی که قرار گرفته شده است را فشار دهید تا کیسه جارو برقی فیلیپس جدا شود.

برای جلوگیری از پخش شدن گرد و غبار در فضا ومحیط منزل بهتر است هنگام خارج کرد کیسه جارو برقی فیلیپس آن را داخل یک کیسه فریزر قرار دهید و درب آن را ببندیدبرای اینکه میزان گرد و غبار پاشیده شده در فضا را به حداقل خود برسانید بهتر است به سرعت کیسه جاروبرقی فیلیپس را داخل یک کیسه فریزر قرار داده و درب آن را ببندیم.

به این نکته توجه کنید که از کیسه‌های جارو برقی یک بار مصرف نمیتوان استفاده دوباره کرد و به هیچ وجه اقدام به تخلیه و جایگذاری برای استفاده مجدد آنها نکنید زیرا با انجام این کار به سلامت جارو صدمه و آسیب وارد میکنید.
از اصلی ترین دلیل های خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی فیلیپس میتوان به پر بودن کیسه آن اشاره کرد. توجه داشته باشید که کیسه جارو برقی خود را قبل از پر شدن کامل تخلیه کنید . یکی دیگر از اشتباهات استفاده از کیسه ای دائمی در جارو برقی هاست، توصیه میشود که به جای استفاده از این پاکت ها از کیسه های نانو یا کیسه های یک بار مصرف استفاده شود.

در آخر

بسیاری از قطعات جارو برقی امکان تعمیر دوباره نداشته و باید برای تعویض آنها اقدام کنید. در هر صورت پیشنهاد می‌کنیم برا تعمیر و تعویض‌ هریک از قطعات جارو برقی، از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید.

خدمات راد عرضه کننده قطعات اورجینال و با کیفیت بوش است که خدمات تعمیرات لوازم خانگی نیز عرضه می کند.

شما می توانید تمامی سوالات خود در زمینه خرید و تعمیر لوازم خانگی را از تکنسین های ماهر ما بپرسید.

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
براساس گزارش‌های ارجاع شده توسط شما عزیزان، متاسفانه متوجه سواستفاده از نام تجاری "راد سرویس" جهت دریافت هزینه‌های گزاف از مشتریان عزیز شده ایم.
راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با نام برند "راد سرویس" با ما در ارتباط باشید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.