راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

معرفی یخچال فریزر مابه | انواع مدل‌های معروف یخچال مابه در ایران

لیست قیمت یخچال مابه

درخواست سریع خدمات

Mabe از شرکت های فعال معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد و محصولات خود را به بسیاری از کشورها همچون ایران ارسال می کند. یکی از کالاهای پرفروش مابه در ایران، یخچال فریزر مابه می باشد. یخچال فریزر مابه از کیفیت ساخت و قطعات قدرتمندی تشکیل شده است و می توانید برای خرید یک مدل یخچال با طول عمر بالا، این کالا را انتخاب نمایید. در ادامه این مطلب می خواهیم به معرفی یخچال فریزر مابه بپردازیم تا راهنمای شما برای خرید باشیم. لطفا همراه ما باشید.

معرفی مدل‌های معروف یخچال مابه در ایران

از برندهای معروف و معتبر یخچال فریزر در ایران، یخچال فریزر مابه می باشد که ساخت کشور مکزیک است. این یخچال فریزر به دلیل کیفیت ساخت و طول عمر بالایی که دارد، تبدیل به یکی از پرفروش ترین مدل ها در بازار یخچال شده است. شما برای خرید یخچال فریزر مابه می توانید مدل های مختلفی را انتخاب کنید مثل ساید بای ساید 30 فوت مابه مدل MEM30VHDC WW که علاوه بر مشخصات فنی فوق العاده، طراحی ظاهری و رنگ زیبایی هم دارد.

خرید ساید بای ساید 30 فوت مابه مدل MEM30VHDC WW 

ساید بای ساید 30 فوت مابه مدل MEM30VHDC WW از محصولات جدید شرکت مکزیکی مابه است که به کیفیت خوب خود در بازار شناخته می شود. برای ساخت این یخچال فریزر از قطعات با کیفیت و مونتاژ قدرتمند استفاده شده است و دارای ظرفیت 30 فوت می باشد.
ساید بای ساید 30 فوت مابه مدل MEM30VHDC WW با داشتن کشوها و طبقات متعدد در بخش های فریزر و یخچال، مناسب ذخیره سازی حجم زیادی از مواد غذایی می باشد همچنین دارای طراحی مدرن و رنگ زیبایی هم می باشد تا با انواع دکوراسیون آشپزخانه ست شود.

معرفی مدل‌های معروف یخچال مابه در ایران

شما می توانید ساید بای ساید 30 فوت مابه مدل MEM30VHDC WW را از فروشگاه های ایرانی معتبر با قیمت مناسب تهیه کنید. این یخجال فریزر مجهز به قابلیت هوم بار هم می باشد تا علاوه بر زیباتر شدن ظاهر یخچال، در مصرف انرژی هم صرفه جویی شود. با این قابلیت دیگر نیازی به باز و بسته کردن مکرر درب ساید بای ساید نیست و می توان از هوم بار برای انواع نوشیدنی، تنقلات و … استفاده کرد.

از مشخصات فنی ساید بای ساید 30 فوت مابه مدل MEM30VHDC WW می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

  • مصرف انرژی+A
  • دارای یخساز
  • دارای آبسردکن
  • موتور دیجیتال اینورتر
  • وزن مناسب
  • طراحی شکیل و زیبا
  • دارای محفظه بار
  • دارای روشنایی LED

خرید یخچال فریزر مابه مدل RMP400FZCU

یخچال فریزر مابه مدل RMP400FZCU یکی دیگر از محصولات این شرکت می باشد که از ویژگی ها و قیمت مناسبی برخوردار است. شما برای خرید یخچال فریزر مابه، می توانید این مدل را انتخاب کنید که دارای مشخصات زیر می باشد :

  • بدون برفک
  • دارای نمایشگر LED
  • دارای عملکرد SuperFreeze با غیرفعال‌ سازی خودکار
  • دارای سیستم صوتی هشدار باز بودن درب
  • امکان کنترل و تنظیمات دما به صورت دیجیتال
  • مجهز به آبسردکن و یخ ساز چراغ دار
  • صدای اخطار باز شدن درب برای بخش یخچال و فریزر
  • دارای فیلتر آب
لیست قیمت یخچال مابه

لیست قیمت یخچال مابه

یخچال فریزر مابه به عنوان یک یخچال از برند معروف مابه کشور مکزیک، قیمت مناسبی دارد. قیمت یخچال فریزر دوقلو مابه و سایر مدل ها، با توجه به مدل و طراحی های مختلف آنها، متغیر است. شما برای خرید یخچال فریزر از این برند می توانید بسته به ویژگی های مورد انتظار خود، مدل آن را انتخاب کنید. یخچال های مابه دارای طرح های ساده، فرنچ یا درب فرانسوی و ساید بای ساید می باشند و تنوع در مدل ها، قیمت ها را متغیر کرده است.

علاوه بر مدل و طراحی یخچال فریزر مابه، میزان ظرفیت یخچال ها نیز در تعیین قیمت موثر است. یخچال فریزرهای این برند در گنجایش های 19، 30 و 34 فوت تولید شده اند که در صورت انتخاب یخچال با ظرفیت بیشتر باید هزینه بالاتری صرف خرید آن کنید.

یخچال مابه ساخت کجاست؟

مایه یک شرکت معتبر تولید کننده لوازم خانگی در کشور مکزیک است و یخچال فریزر مابه نیز از کشور مکزیک می باشد. شما می توانید این کالا از برند خوشنام خارجی را در فروشگاه های لوازم خانگی معتبر ایرانی یافته و خریداری کنید.

خدمات پس از فروش یخچال مابه

شاید برای خرید یخچال فریزر مابه نگران خدمات پس از فروش و گارانتی آن شوید. در این باره باید بدانید که شرکت مابه هم مثل دیگر شرکت های خارجی تولید کننده لوازم خانگی، با نمایندگی های مختلف در شهرها و کشورهای مختلف، قرارداد دارد و شما اگر یخچال مابه را از فروشگاه معتبر خریداری کنید، از خدمات پس از فروش و گارانتی کالا نیز بهره مند می شوید.

نحوه تشخیص یخچال اصلی مابه

شما برای تشخیص یخچال مابه اصل از نمونه های تقلبی و خرید یخچال اورجینال، کافیست به سایت مابه مراجعه نمایید و نام محصول مورد نظر را در سایت درج کرده و استعلام کنید. اگر پس از درج نام محصول و شماره سریال در سایت مابه، مدل انتخابی شما نمایش داده شود، کالا اورجینال است و می توانید با اطمینان آن را خریداری نمایید.

 

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
براساس گزارش‌های ارجاع شده توسط شما عزیزان، متاسفانه متوجه سواستفاده از نام تجاری "راد سرویس" جهت دریافت هزینه‌های گزاف از مشتریان عزیز شده ایم.
راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با نام برند "راد سرویس" با ما در ارتباط باشید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.