راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

بهترین زمان تعویض فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک

بهترین زمان تعویض فیلتر-رادسرویس

درخواست سریع خدمات


بهترین زمان تعویض فیلتریخچال جنرال الکتریک

اگر هر یک سال یک بار اقدام به تعویض فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک نمایید، کارایی مناسبی از یخچال و فریزر دریافت می کنید. زمانی که فشار آب یخچال به شدت کاهش پیدا کند و یا یخ های ساخته شده یخچال اندازه کوچکی داشته باشند، باید برای تعویض فیلتر اقدام نمایید. جهت تعویض فیلتر یخچال باید از متخصصانی که در این زمینه فعالیت می کنند، درخواست نمایید تا اقدامات لازم را انجام دهند. دقت داشته باشید که اگر فیلتر یخچال به درستی نصب نشود، کارایی لازم را از خود نشان نمی دهد.

تعویض به موقع فیلتر یخچال

 بسیاری از افراد شاید به تعویض به موقع فیلتر یخچال اهمیت ندهند، ولی باید بدانید که اگر فیلتر یخچال دقیقا در بازه زمانی مشخص عوض نشود. مشکل جدی برای یخچال به وجود می آید. زمانی که فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک را روی یخچال نصب کردید باید حدود سه ثانیه کلید فیلتر آب را نگه دارید تا فرمان تعویض فیلتر به یخچال داده شود. فیلتر یخچال جنرال الکتریک دارای ویژگی ها و مشخصات متفاوتی می باشد. شما باید به خوبی زمان خرید و تعویض فیلتر یخچال با این ویژگی ها و مشخصات آشنایی داشته باشید. در ادامه این ویژگی ها را بیان می کنیم تا اطلاعات تان در مورد فیلتر یخچال جنرال الکتریک بیشتر شود.

 

انواع فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک

شما باید به خوبی بدانید که فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک، مدل های متنوعی دارد. بنابراین باید به خوبی با انواع فیلترهای روی یخچال آشنایی داشته باشید و کارایی آنها را بشناسید که عبارت است از :

  1. فیلتر داخلی یکی از مهمترین فیلترهای روی یخچال است که آنتی باکتریال می باشد. این فیلتر وظیفه اصلی اش از بین بردن باکتری های مضر می باشد. زمانی که آب در طولانی مدت درون منبع پلاستیکی قرار می گیرد، ممکن است باکتری مضر دریافت کند. ولی این فیلتر تمامی باکتری های مضر را از بین می برد.
  2. فیلتر کمکی یکی از دیگر فیلترهای یخچال جنرال الکتریک می باشد. این فیلتر به طور معمول بیرون یخچال نصب می شود. پیش از ورودی آب این فیلتر را روی یخچال نصب می کنند. برای جلوگیری کردن از رسوب داخلی این فیلتر کاربرد مهمی دارد. از رسوب داخلی درون شیر برقی و یخساز این قطعه جلوگیری می کند.

فیلترهایی که روی یخچال جنرال الکتریک نصب می شوند بر چند نوع هستند. این نمونه فیلتر ها به صورت تکی، دوتایی و سه تایی ارائه می شوند. هر یک از فیلترها یک وظیفه مخصوص را بر عهده دارند. برای یخچال های ساید بای ساید بهتر است که از فیلترهای سه مرحله ای استفاده کنید. فیلتر های اولیه برای از بین بردن انواع آلودگی ها مورد استفاده قرار می گیرد که به آنها فیلتر ضد باکتری می گویند. فیلترهای دوم برای دریافت بو و طعم بد آب هستند. فیلترهای سوم آب را قلیایی می کنند. این نمونه فیلترها به دلیل خاصیتی که دارند پی اچ آب را تنظیم می کنند و تمامی اسیدهای چرب اشباع شده را غنی می نمایند.

چه موقع باید فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک را تعویض کنیم ؟

زمانی که آلارم فیلتر یخچال روشن می گردد یعنی باید برای تعویض کردن فیلتر اقدام نمایید. در بسیاری از شهرهای امروزی سطح کیفیت آب کاهش پیدا کرده است. جهت بالا بردن کیفیت آب باید از فیلترهای یخچال استفاده شود. در یخچال های امروزی آبسردکن و یخساز با استفاده از چندین نوع فیلتر قرار گرفته است. فیلتر درونی یخچال ها را به عنوان فیلتر لیوانی می‌ شناسند.

 این فیلترها برای بیشتر یخچال های جنرال الکتریک که مدل های متفاوت دارند به کار می‌ روند. این نمونه فیلترها تمامی موارد آسیب زای آب را از بین می ‌برند. عمر این فیلترها حدود یک سال است و استفاده بیشتر از یک سال از آنها موجب اختلال یخچال می گردد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که فیلتر داخلی یخچال نیاز است که هر یک سال یکبار تعویض شود. اگر فیلتر داخلی یخچال های ساید بای ساید جنرال الکتریک را در بازه زمانی مناسب تعویض کنید از بروز مشکلات متفاوت جلوگیری خواهید کرد.

هر یک از یخچال های ساید بای ساید جنرال الکتریک با استفاده از فیلترهای مناسب به بهترین نحو ممکن می توانند بهره وری و کارایی آب را بالاتر ببرند. اگر فیلتر ها روی یخچال ها در بازه زمانی مناسب، تعویض نشوند آب و یخ تولید شده یخچال کیفیت مناسبی نخواهد داشت. امروزه با استفاده از یخچال هایی که دارای فیلتر آب هستند دیگر نیازی به سیستم های تصفیه در منزل نخواهید داشت.

چه عواملی نشان دهنده تعویض فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک است ؟

برای تعویض فیلتر ساید بای ساید جنرال الکتریک به برخی از علائم فیلتر باید دقت داشته باشید تا تعویض به موقع فیلتر را انجام دهید. در واقع با مشاهده هر یک از این علائم باید بدانید که فیلتر ساید بای ساید خراب شده است و اگر بیش از اندازه از آن استفاده کنید سیستم های متفاوت یخچال را با مشکل مواجه می سازید. برخی از مهمترین علائم فرسودگی و خرابی فیلتر یخچال جنرال الکتریک عبارت است از :

  1. کاهش فشار آب یکی از مهمترین و اصلی ترین دلایل خراب شدن فیلتر یخچال می باشد. در صورتی که کاهش فشار آب را در یخچال مشاهده کردید باید سریعاً برای تعویض فیلتر اقدام کنید.
  2. اگر طعم آب یخچال تغییر کند باید جهت تعویض فیلتر یخچال اقدام نمایید. بسیاری از فیلترهایی که روی یخچال های جنرال الکتریک نصب می شوند در صورت خرابی طعم آب را نمی توانند کنترل کنند. اگر آب مزه داشته باشد یعنی باکتری های درون آب از بین نرفته است.
  3. روشن شدن چراغ فیلتر روی صفحه یخچال یکی دیگر از علائم مربوط به تعویض فیلتر می باشد. با روشن شدن چراغ تعویض فیلتر باید سریعا جهت تعویض کردن فیلتر یخچال جنرال الکتریک اقدام نمایید.
  4. تغییر رنگ آب خروجی یخچال یکی دیگر از مواردی است که باید به آن اهمیت دهید. در صورت تغییر رنگ آب باید سریعتر فیلتر یخچال را عوض نمایید.

5.  نساختن یخ در قسمت یک ساز و همچنین یخ های خرد شده و کوچک، از دیگر نشانه هایی است که مربوط به تعویض فیلتر یخچال می باشد.

جهت تعویض ویا تامین فیلتر های اورجینال انواع ساید بای ساید
با ما تماس بگیرید

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
براساس گزارش‌های ارجاع شده توسط شما عزیزان، متاسفانه متوجه سواستفاده از نام تجاری "راد سرویس" جهت دریافت هزینه‌های گزاف از مشتریان عزیز شده ایم.
راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با نام برند "راد سرویس" با ما در ارتباط باشید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.