راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

دلیل خرابی فن بدون سنسور جنرال الکتریک و تغییر دمای داخل فریزر

خرابی فن بدون سنسور-جنرال الکتریک-راد سرویس

درخواست سریع خدمات

تغییر دمای داخل فریزر جنرال الکتریک

بالا رفتن دمای درون فریزر جنرال الکتریک، یک ایراد مهم می باشد که باید برای رفع آن با تعویض فن اقدام کنید. فن بدون سنسور جنرال الکتریک، یکی از بهترین فن هایی است که برای ثابت کردن دمای درون فریزر جنرال الکتریک، به کار گرفته می شود. در صورتی که می خواهید اقدام به تعویض فن روی یخچال نمایید، باید تعویض آن را به افراد حرفه ای بسپارید. در واقع تعویض فن باید بر اساس اصول مشخص شده انجام شود. همچنین هر نوع فن را نباید روی یخچال نصب کنید.

 فریزر جنرال الکتریک یکی از بهترین فریزرهایی می باشد که باید با قطعات اورجینال و اصل تعمیر گردد. به طور کلی شما باید باید به خوبی بدانید تغییر دمای درون فریزر جنرال الکتریک، دلایل متنوعی دارد. در صورتی که دلایل آن را بشناسید، می توانید برای تعمیر و ثابت کردن دما اقدام کنید. برخی از دلایل خاص است و تنها با تعویض فن، و جایگزینی فن بدون سنسور جنرال الکتریک، تعمیر فریزر انجام می شود. اما برخی از دلایل ساده می باشد. به همین دلیل نیازی به تعویض فن نخواهد داشت. در ادامه مهمترین دلایل تغییر دمای درون فریزر جنرال الکتریک را نام می بریم.

دلایل تغییر دمای درون فریزر و جایگزینی فن بدون سنسور جنرال الکتریک

برخی از مهمترین دلایل تغییر دمای فریزر که موجب می شود، تعمیرکار اقدام به جایگزینی فن بدون سنسور جنرال الکتریک نماید عبارت است از :

  1. ایجاد برفک

برفک به دلایل متنوع در فریزر جنرال الکتریک به وجود می ‌آید. در صورتی که برفک در بخش های متنوع فریزر به وجود بیاید دمای فریزر تغییر پیدا می ‌کند. در واقع شما باید به خوبی بدانید یکی از مهمترین دلایل مربوط به تغییر دمای داخل فریزر جنرال الکتریک ایجاد برفک است.

ایجاد برفک درون فریزر مشکل اساسی می باشد که باید طبق اصول مشخص شده برفک درون فریزر از بین برود. در صورتی که برفک شدت زیادی در فریزر داشته باشد، به بخش های متنوع فریزر آسیب وارد می سازد. ایجاد برفک در فریزر یک مبحث جدی در مورد مشکل فریزر جنرال الکتریکی است که در مباحث بعدی به آن می پردازیم.

  1. نشتی گاز سیستم برودتی

در صورتی که گاز فریزر جنرال الکتریک کاهش پیدا کند، برودت فریزر از بین می رود. گاز کم موجب یکسره شدن کمپرسور فریزر می گردد. به همین دلیل به مرور زمان کمپرسور فریزر می سوزد. نشتی گاز درون فریزر به دلایل متنوع رخ می‌ دهد. بر همین اساس در هر قسمت فریزر اگر نشتی گاز مشاهده کردید باید سریعاً برای تعمیر آن اقدام نمایید. تعمیر نشتی گاز فریزر یک امر تخصصی است و شما به تنهایی نمی توانید این مشکل را تعمیر کنید.

 به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که دلایل متنوعی مانند اکسید شدن و پوسیدگی لوله‌ ها، موجب نشتی گاز می ‌شود. پوسیدگی لوله‌ ها و ضربه خوردن آنها به دلیل جابجایی یخچال موجب از بین رفتن وکیوم گاز می گردد. بعد از بررسی و همچنین پیدا شدن محل نشتی گاز یخچال باید نشتی آن را برطرف کنید و سپس وکیوم فریزر را به صورت مجدد شارژ نمایید.

  1. گرفتگی لوله مویی

یکی دیگر از دلایل مربوط به تغییر دمای داخل فریزر جنرال الکتریک، مسدود شدن لوله مویی فریزر می باشد. در صورتی که لوله مویی فریزر مسدود شود باید یک فن با کیفیت تر مانند فن بدون سنسور جنرال الکتریک روی فریزر نصب گردد. گاز مبرد بعد از اینکه تحت کمپرس قرار می‌ گیرد زمان عبور از لوله مویی فشار زیادی به دست می ‌آورد. به همین دلیل توانایی تولید برودت را نخواهد داشت. باید بدانید که لوله مویی فریزر قطر بسیار کمی دارد. لوله مویی فریزر استعداد زیادی جهت مسدود کردن گاز دارد. مسدود شدن آن به وسیله عوامل محیطی مانند ریزگردها و ذرات معلق می باشد.

  1. خرابی فن

وظیفه اصلی فن فریزر جنرال الکتریک این است که هوای درون فریزر را یکسان سازد. گردش هوا درون فریزر بر عهده فن می‌ باشد. به گردش درآوردن سرمایی که تولید می گردد به وسیله فن به محیط درونی فریزر یک امر بسیار مهم است. در صورتی که به عنوان یکی از مهمترین قطعات تولیدی، فن به خوبی کار نکند فریزر را گرم می کند.

بر همین اساس شما باید به خوبی بدانید که یکی از مهمترین دلایل تغییر دمای داخل فریزر جنرال الکتریک خرابی فن است. خرابی فن از جمله مشکلاتی به شمار می ‌رود که در بسیاری از یخچال های جنرال الکتریک رخ می دهد. نصب فن بدون سنسور جنرال الکتریک به جای فن قبلی روی فریزر یکی از بهترین روش هایی است که موجب یکسان سازی دمای درون فریزر جنرال الکتریک می ‌شود.

فن فریزر جنرال الکتریک اگر کیفیت مناسبی نداشته باشد نمی تواند دمای ایده آل را در فریزر به وجود بیاورد. بر همین اساس باید بهترین فن روی فریزر جنرال الکتریک نصب گردد. تعویض فن یک امر تخصصی می باشد که تنها به وسیله افراد حرفه‌ ای باید انجام گردد.

  1. کثیفی رادیات کندانسور

کثیف بودن رادیات کندانسور یکی دیگر از دلایل تغییر دمای داخل فریزر جنرال الکتریک است. رادیات کندانسور یکی از مهمترین قطعات فریزر جنرال الکتریک می باشد که وظیفه اصلی اش، فشرده کردن گاز مبرد است. این قطعه بعد از مدتی امکان دارد که دچار کثیفی شود. برای اینکه کارکرد آن به درستی انجام گردد باید در دوره مشخص شده تمیز شود.

 تمیز کردن رادیات کندانسور یک امری تخصصی می باشد. بر همین اساس تمیز کردن این قطعه فریزر را باید از افراد حرفه ای که تعمیر فریزر جنرال الکتریک را انجام می دهند درخواست نمایید. در برخی از مواقع رادیات کندانسور به راحتی تمیز می شود و دمای یخچال به حالت یکسان می رسد. اما در برخی از مواقع امکان دارد که رادیات کندانسور دیگر کارایی لازم را از خود نشان ندهد و در این صورت باید تعویض گردد.

جمع بندی

تغییر دمای فریزر جنرال الکتریک به دلایل متنوع رخ می دهد. ولی باید بدانید که یکی از مهمترین دلایل تغییر دما، خرابی فن است. فن بدون سنسور جنرال الکتریک، یکی از بهترین فن هایی می باشد که روی فریزر جنرال الکتریک نصب می شود و طول عمر زیادی دارد. راد سرویس ارائه دهنده خدمات متنوع مربوط به تعمیر فریزر و یخچال جنرال الکتریک می باشد.

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
براساس گزارش‌های ارجاع شده توسط شما عزیزان، متاسفانه متوجه سواستفاده از نام تجاری "راد سرویس" جهت دریافت هزینه‌های گزاف از مشتریان عزیز شده ایم.
راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با نام برند "راد سرویس" با ما در ارتباط باشید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
1 موارد محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.