راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

ارور E57 لباسشویی بوش

ارور E57 لباس شویی بوش-رادسرویس-خدمات راد

درخواست سریع خدمات

 

ارور E57 لباسشویی بوش

شما اگر از ماشین لباسشویی بوش زیمنس استفاده می کنید، باید به خوبی در مورد ارورهایی که مربوط لباسشویی بوش است اطلاعات تان را افزایش دهید. ارورE57 لباسشویی بوش ، یکی از مهمترین ارورهایی است که روی صفحه نمایش این دستگاه نشان داده می شود. زمانی که این ارور را روی صفحه نمایش مشاهده کردید باید بدانید که مشکل جدی در برد اینورتر به وجود آمده است.

 البته در برخی از موارد هم به دلیل عدم کارکرد موتور، این ارور روی ماشین لباسشویی نشان داده می شود. برای رفع این مشکل( ارورE57 ) و تعویض برد اینورتر باید تنها از تعمیرکارانی که در این زمینه تخصص دارند درخواست کمک نمایید.

برد اینورتر یکی از مهمترین قطعات ماشین لباسشویی می باشد. این قطعه به وسیله برد فرمان لباسشویی کنترل می شود و می تواند ولتاژ مورد نیاز موتور را تامین کند. در صورتی که این وسیله ولتاژ موتور را تامین نکند، موتور دستگاه دیگر کار نمی کند. بنابراین باید به خوبی بدانید که ارور E57 لباسشویی بوش نشان دهنده عدم کارکرد برد اینورتر و موتور می باشد.

این دو قطعه با یکدیگر ارتباط دارند و خرابی هر یک از آنها روی بخش دیگر تاثیر می گذارند. این دو قطعه را به عنوان قطعات اصلی ماشین لباسشویی می شناسند.

ارور e57

خرابی برد و ارور E57 لباسشویی بوش

یکی از مهمترین کدهای خطای ماشین لباسشویی، ارور E57 لباسشویی بوش است که در صورت مشاهده این کد باید به آن اهمیت دهید. در صورت مشاهده ارور E57 لباسشویی بوش ، به هیچ عنوان نباید خودتان اقدامی انجام دهید، چرا که تعمیر لباسشویی بوش و رفع این کد، یک امر تخصصی می باشد. برند بوش یکی از برترین برند های تولید کننده انواع دستگاه های الکترونیکی می باشد.

این برند بر اساس جدیدترین و به روزترین تکنولوژی های دنیا تمامی دستگاه ‌های پیشرفته الکترونیکی را تولید می کند. برند زیمنس به عنوان زیرمجموعه شرکت بوش به شمار می ‌آید که عملکرد مشابهی در این زمینه دارد.

برد یکی از قطعات الکترونیکی است که نسبتاً کوچک می باشد، اما نقش بسیار ضروری را در مغز ماشین لباسشویی ایفا می ‌کند. این قطعه طبق روش ها و استانداردهای مشخص شده عملکرد خود را انجام می‌ دهد. با ارسال فرمان الکتریکی به هر یک از قطعات ماشین لباسشویی عملیات شستشو در ماشین انجام می ‌شود.

خراب شدن قطعه مورد نظر موجب می گردد که دستور شستشوی لباس به موتور دستگاه و دیگر بخش ‌های دستگاه ارسال نگردد. در صورتی که بخواهیم به تخصصی تر در مورد این قطعه صحبت کنیم باید بگوییم که حدود ۹۹ درصد علت نشان دادن این ارور، مربوط به دلیل خراب شدن بردهای برتر دستگاه می باشد.

ارور E57 لباسشویی بوش از جمله مشکلاتی است که نیاز مبرمی به تکنسین‌ های حرفه‌ ای دارد. با مشاهده کد خطای مورد نظر دستگاه را باید خاموش کنید و تا رسیدن تکنسین ‌های حرفه ای، هیچ نوع فعالیتی انجام ندهید. در ابتدا تکنسین ‌های حرفه ‌ای بعد از بررسی دستگاه، هر یک از بردهای درون ماشین لباسشویی را چک می کنند. اگر برد اینورتر سوخته باشد و یا خراب شده باشد آن را به صورت دقیق بررسی می کنند تا متوجه شوند که آیا با تعویض برد مشکل حل می ‌شود و یا مشکل از جای دیگری است.

تعمیر برد های الکترونیکی

نمایندگی خدمات بوش اصفهان در خصوص تعمیر انواع بردهای الکترونیکی نیز متخصص است. برد الکترونیکی در واقع مجموعه ای از مدارهای الکتریکی است که بر روی آن انواع قطعات و متعلقات الکتریکی قرار گرفته است. در واقع برد الکترونیکی به واسطه به کار رفتن آی سی، خازن و مقاومت و …. بر روی آن، دارای ساختاری بسیار تخصصی و پیچیده است.

بردهای الکترونیکی را می توان بر اساس ویژگی ها  و مشخصات آنها در دسته های مختلفی قرار داد. همچنین ترک های مسی اتصالات آنها از مباحث دیگری است که موجب متمایز شدن بردهای الکترونیکی از یکدیگر شده است. در ساختار لوازم برقی بوش از بردهای الکترونیکی مختلفی استفاده شده است.

در بسیاری از مواقع ممکن است علت مشکلات لوازم برقی به این بردها مربوط باشد. بدون شک تا کسی دانش کافی در خصوص ساختار این بردها نداشته باشد نمی تواند به درستی مراحل تعمیرات را پشت سر بگذارد. از این رو نمایندگی خدمات بوش اصفهان از نیروهای متخصص تعمیر لباسشویی بوش استفاده کرده است.

 این نیروها می توانند بسته به نوع وسیله برقی و نوع برد الکترونیکی به کار رفته در آن، تمامی مشکلات مربوط به بخش بردهای الکترونیکی را مرتفع کنند.

بسیاری از تعمیرکاران لوازم برقی به علت عدم دانش و تخصص کافی در خصوص بردهای الکترونیکی قادر به تعمیر لوازم خانگی بوش نمی باشد. از این رو عمر دستگاه را بعد از خرابی برد، پایان یافته می دانند. اما با تعمیر تخصصی بردهای الکترونیکی در بسیاری از مواقع می توان مانع از تعویض دستگاه شد.

ارور E57 لباسشویی بوش و دلایل خراب شدن برد اینورتر

 شما باید به خوبی بدانید که برد ماشین لباسشویی به دلایل متنوع خراب می شود که موجب ارور E57 لباسشویی بوش می گردد. برخی از مهمترین و اصلی ترین دلایل مربوط به خرابی برد ماشین لباسشویی عبارت است از :

  1. وجود نوسانات برقی

برد یکی از قطعات بسیار حساسی شناخته می شود که در ماشین لباسشویی قرار گرفته است. در صورت وجود نوسانات برقی امکان دارد که آی سی اصلی ماشین لباسشویی و منبع تغذیه دچار خرابی و سوختگی شود. بر همین اساس توصیه می ‌کنیم که برای جلوگیری کردن از خرابی و سوختگی برد از دستگاه خود مراقبت نمایید. زمانی که مصرف برق در اوج ساعات شلوغی می باشد بهتر است که از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.

به طور کلی باید بدانید که یکی از مهمترین دلایل خراب شدن برد ماشین لباسشویی که موجب نشان دادن ارورE57 می ‌شود نوسانات برقی است. اگر نوسانات برقی بیش از اندازه ‌ای در برد ماشین لباسشویی به وجود بیاید امکان دارد که ماشین لباسشویی به طور کلی کارایی خود را از دست بدهد و دیگر عملیات شستشو را انجام ندهد. در این صورت باید برای تعویض برد ماشین لباسشویی اقدام کنید.

  1. فرسودگی برد

یکی از دیگر دلایلی که موجب خراب شدن برد ماشین لباسشویی می‌ شود فرسودگی برد است. در صورتی که شما چندین سال از ماشین لباسشویی خود استفاده می کنید ممکن است که ماشین لباسشویی تان بعد از مدتی خراب شود. بر همین اساس فرسودگی برد موجب می گردد که دیگر ماشین لباسشویی به بهترین نحو ممکن لباس ها را شستشو ندهد.

طبق استانداردهای مشخص شده باید برای تعویض برد ماشین لباسشویی اقدام نمایید. تعویض برد ماشین لباسشویی در صورت فرسودگی باید تنها توسط تکنسین ‌های حرفه ‌ای انجام بگیرد.

بسیاری از افرادی که از ماشین لباسشویی بوش زیمنس استفاده می ‌کنند امکان دارد که بعد از ۳ الی ۴ چهار سال این ارور را روی ماشین لباسشویی خود مشاهده نمایند. بر همین اساس باید بدانند که برد ماشین لباسشویی آنها نیاز به تعویض دارد و فرسوده شده است.

چگونگی رفع ارور E57 لباسشویی بوش

برای رفع ارور E57 لباسشویی بوش باید تنها از تکنسین هایی که حرفه ای هستند و در این زمینه تخصص دارند، درخواست تعمیر برد را داشته باشید. تکنسین ها به خوبی برد ماشین لباسشویی را مشاهده می کنند، در صورتی که ایرادی درون برد وجود داشته باشد برای تعمیر آن اقدام می کنند. در برخی از موارد ایراد درون ماشین لباسشویی با تعمیر حل نمی شود.

بنابراین باید برای تعویض آن اقدام کنند. دقت داشته باشید که باید برد اصلی و با کیفیت را جایگزین برد خراب شده نمایید. در غیر این صورت به دستگاه آسیب جدی وارد می شود.

 تکنسین های حرفه ای راد سرویس، به خوبی در مورد دلایل خرابی برد ماشین لباسشویی اطلاعات دارند. بنابراین آنها می توانند این قطعه را بررسی کنند و در صورت نیاز برای تعمیر و تعویض برد ماشین لباسشویی اقدام نمایند.  

جهت تعمیر ویا تامین برد اینورتر اورجینال ماشین لباسشویی بوش با ما تماس بگیرید

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
براساس گزارش‌های ارجاع شده توسط شما عزیزان، متاسفانه متوجه سواستفاده از نام تجاری "راد سرویس" جهت دریافت هزینه‌های گزاف از مشتریان عزیز شده ایم.
راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با نام برند "راد سرویس" با ما در ارتباط باشید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.