راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

علائم خرابی پمپ قهوه ساز و تعمیر پمپ دستگاه اسپرسو

علائم خرابی پمپ قهوه ساز

درخواست سریع خدمات

دستگاه اسپرسوساز در انواع خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی تشکیل شده از یکسری قطعات می باشد تا عملکرد خود را به درستی انجام دهد. یکی از قطعه های اصلی این دستگاه، پمپ می باشد که اگر آسیب ببیند، اسپرسوساز امکان تهیه قهوه نخواهد داشت. پمپ دستگاه اسپرسوساز آب گرم را برای نازل بخار فراهم می کند تا قهوه دم شود. این قطعه در صورت آسیب دیدن، نیاز به تعمیر دارد و حتی ممکن است تعویض هم شود. برای تعمیر پمپ دستگاه اسپرسو لطفا در ادامه همراه ما باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

مراحل تعمیر پمپ دستگاه اسپرسوساز

درست کردن پمپ اسپرسو ساز در صورتی که این قطعه عملکرد درستی نداشته باشد، ضروری است زیرا دستگاه اسپرسوساز بدون پمپ نمی تواند قهوه آماده کند. پمپ آب در این دستگاه، آب گرم را برای نازل بخار فراهم می کند و آبی که از آن رد می شود، با فشار بالا از دانه های قهوه هم عبور می کند تا قهوه آماده شود.

برای درست کردن پمپ اسپرسوساز بهتر است تعمیر دستگاه را به یک تعمیرکار ماهر بسپارید تا پس از عیب یابی دقیق دستگاه، کار تعمیرات انجام شود. 

مراحل تعمیر پمپ دستگاه اسپرسوساز

عیب یابی دستگاه اسپرسو ساز و علائم خرابی پمپ اسپرسو ساز

با مشاهده چند ایراد از دستگاه اسپرسوساز می توانید احتمال دهید که در پمپ آن مشکلی وجود دارد. این ایرادات به شرح زیر هستند :

عدم خروجی مناسب

یکی از نشانه های خراب شدن پمپ دستگاه اسپرسوساز، عدم خروجی مناسب اسپرسو است یعنی دستگاه روشن است اما اسپرسویی خارج نمی شود. این مشکل می تواند بنا به دلایل زیر باشد :
نیم سوز شدن پمپ اسپرسوساز : اگر پمپ دستگاه اسپرسوساز نیم سوز شده باشد، دستگاه خروجی مناسبی نخواهد داشت و فوم هم در قهوه ایجاد نمی شود. این مشکل اسپرسوساز باید با تعویض پمپ رفع گردد.
آسیب کامل پمپ : اگر پمپ دستگاه اسپرسوساز به طور کامل خراب شده باشد، دستگاه هیچ نوع خروجی نخواهد داشت و باید پمپ عوض شود.
جرم گیری پمپ : امکان دارد مشکل عدم خروجی مناسب دستگاه اسپرسوساز شما، رسوب و جرم گرفتگی آن باشد. برای رفع این مشکل باید جرم گیری دستگاه را در مرکز تعمیرات انجام دهید تا هر نوع مواد معدنی و جرمی که در پمپ ته نشین شده اند را تمیز کنند. بهتر است خودتان هم حداقل ماهی یکبار، دستگاه اسپرسوساز را جرم گیری کنید.

صدا دادن دستگاه اسپرسوساز

یکی دیگر از نشانه های خراب شدن پمپ دستگاه اسپرسوساز، صدا دادن دستگاه در زمان کار کردن می باشد البته مشکل سر و صدای زیاد دستگاه فقط به دلیل خرابی پمپ در اسپرسوساز نیست و ممکن است سایر قطعات نیز در این مشکل دخیل باشند. بهتر است با نشان دادن دستگاه به یک مرکز تعمیر پمپ دستگاه اسپرسو، علت اصلی مشکل را پیدا کنید.

عیب یابی دستگاه اسپرسو ساز و علائم خرابی پمپ اسپرسو ساز

تعمیرات انواع پمپ ها در اسپرسوساز

پمپ دستگاه اسپرسوساز شامل چند نوع به شرح چرخشی، لرزشی و دنده ای می باشد. پمپ دستگاه شما از هر نوع که باشد، قابل تعمیر در مرکز تعمیرات می باشد و تکنسین پس از بررسی مشکل دقیق پمپ، اقدام به تعمیر و تعویض آن می کند. مشخصات هر یک از پمپ های مذکور، به شرح زیر می باشد :

تعمیر پمپ لرزشی

پمپ های لرزشی دارای موتورهای مگنتی هستند و اندازه آنها نیز کوچک تر است. این نوع پمپ در دستگاه های اسپرسوساز مخزن دار استفاده می شود و بیش از 90 درصد دستگاه های اسپرسوساز خانگی، این نوع پمپ را دارند.

تعمیر پمپ دستگاه اسپرسو صنعتی چرخشی

پمپ اسپرسو ساز صنعتی از نوع چرخشی است و به دلیل آنکه اندازه بزرگی دارد، مناسب استفاده در دستگاه های اسپرسوساز خانگی نیست. این پمپ، قیمت بالایی دارد و اگر مشکل آن با تعمیرات رفع نشود، باید برای خرید یک پمپ جدید هزینه کنید.

نحوه تعمیر پمپ قهوه ساز دنده ای

نوع سوم از پمپ در دستگاه اسپرسوساز، پمپ دنده ای است. این مدل پمپ را می توان در کنار پمپ های چرخشی استفاده کرد و می تواند به خوبی فشار را تنظیم کند. کاربرد پمپ دنده ای در دستگاه های اسپرسوساز گران قیمت است و با توجه به اینکه قیمت بالایی هم دارد، در صورت آسیب دیدگی باید هزینه زیادی برای تعمیر و تعویض آن در نظر بگیرید.

هزینه تعمیر پمپ دستگاه اسپرسو

در ارتباط با هزینه تعمیر پمپ دستگاه اسپرسو باید بگوییم که بستگی به مدل دستگاه اسپرسوساز و نوع پمپ دارد. بهتر است برای تعمیرات دستگاه خود، به یک مرکز تعمیرات مجاز و معتبر مراجعه کنید تا خدمات با کیفیت را با هزینه ای مناسب دریافت کنید. تعمیرکاران مراکز معتبر، از تخصص و مهارت لازم برای تعمیرات دستگاه های اسپرسوساز برخوردار هستند و اگر هم پمپ دستگاه نیاز به تعویض داشته باشد، از قطعه اصل استفاده می کنند. همچنین تعمیرکاران با چند بار تست پمپ اسپرسوساز، عملکرد سالم دستگاه را برای شما تضمین کرده و سپس آن را تحویل می دهند.

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
براساس گزارش‌های ارجاع شده توسط شما عزیزان، متاسفانه متوجه سواستفاده از نام تجاری "راد سرویس" جهت دریافت هزینه‌های گزاف از مشتریان عزیز شده ایم.
راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با نام برند "راد سرویس" با ما در ارتباط باشید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
0 موارد محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.