راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

راد سرویس در هیچ یک از ستان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد.

معرفی انواع درب یخچال فریزر | انواع مدل‌های یخچال براساس نوع درب

نحوه چیدمان وسایل در درب یخچال

درخواست سریع خدمات

انواع درب یخچال با توجه به نوع طراحی یخچال، تولید می شوند و شامل درب های یکسره، دو تکه، سه تکه و …. هستند. شما در زمان خرید یخچال، مدل های مختلف این دستگاه را بر اساس درب آن مشاهده خواهید کرد و سپس با توجه به بودجه خود و همچنین در نظر داشتن سلیقه تان، می توانید یک مدل را انتخاب نمایید. در این صفحه می خواهیم انواع درب یخچال را بررسی و مقایسه کنیم پس با ما همراه باشید.

انواع مدل‌های یخچال براساس نوع درب

یخچال فریزر در انواع مختلف بر اساس نوع درب تولید می شود که هر یک از مدل ها، کارایی و گنجایش متفاوتی دارند. در این بخش، انواع درب یخچال را با یکدیگر مقایسه می کنیم :

یخچال فریزر دو درب

یخچال فریزر دو درب همانطور که از نام آن نیز مشخص است، دارای دو درب است و یخچال و فریزر جداگانه در کنار یکدیگر قرار دارند. درب یخچال به طور عمودی به دو نیمه تقسیم می شود. یخچال فریزر دو درب دارای فضای بزرگی برای نگهداری مواد غذایی است همچنین مجهز به سیستم های خنک کننده جداگانه است و به صرفه ترین مصرف انرژی را دارد. با یخچال فریزر دو درب دسترسی آسانی به مواد غذایی وجود دارد. یخچال ‌های دو درب در بخش فریزر فضای کمتری نسبت به یخچال دارند و برای ذخیره میزان زیادی از مواد غذایی مناسب نیستند.

انواع مدل‌های یخچال براساس نوع درب

یخچال ‌های درب  فرانسوی

از انواع درب یخچال، درب فرانسوی است. یخچال با درب فرانسوی دارای دو درب بالایی برای یخچال و یک درب پایینی برای فریزر است و درب یخچال از نوع جانبی محسوب می شود. یخچال فریزر درب فرانسوی، طراحی مدرن و شیکی دارد همچنین فضای بزرگی را برای نگهداری از مواد غذایی فراهم می کند. این مدل یخچال، مصرف انرژی بهینه ای هم دارد زیرا برای یخچال و فریزر، درب های جداگانه تعبیه شده است. از نقاط ضعف یخچال ‌های درب فرانسوی، قیمت بالای آنهاست همچنین به دلیل داشتن درب های بلند، برای نگهداری طولانی مدت از مواد غذایی مناسب نیستند.

یخچال‌ های درب بالا و فریزر درب پایین

یک مدل از انواع درب یخچال، یخچال درب بالا و فریزر درب پایین است. در این مدل، درب یخچال از بالا باز می شود و محل درب فریزر هم از پایین است. قیمت یخچال دو درب بالا و پایین، مناسب تر است همچنین فضای بزرگی برای نگهداری از مواد غذایی دارد. یخچال ‌های درب بالا و فریزر درب پایین، تعداد قفسه های قابل تنظیم کمی دارند و برای چیدمان مواد غذایی مشکل ایجاد می کنند همچنین به دلیل آنکه برخی از مواد غذایی در فریزر پایین قرار دارند، دسترسی به آنها شاید برای شما دشوار باشد.

یخچال‌ های درب بالا و فریزر درب پایین

یخچال‌ های درب زیر یخچالی

از انواع درب یخچال، یخچال های درب زیر یخچالی است بدین صورت که فریزر در درب پایین یخچال قرار دارد و درب یخچال از بالا باز می شود. طراحی این مدل یخچال، بسیار مدرن و شیک است و دارای قفسه ها و کشوهای بزرگی برای فریزر می باشد تا بتوان به مواد غذایی دسترسی آسان تری داشت. یخچال‌ های درب زیر یخچالی، قدت خنک کنندگی کمتری در قسمت فریزر دارند و به دلیل قرار گرفتن مواد غذایی فریز شده در پایین، ممکن است دسترسی به مواد غذایی داخل فریزر برای شما سخت باشد.

انواع لولای درب یخچال

لولای درب یخچال شامل انواع مختلف ثابت و کشویی است که در ادامه آنها را شرح می دهیم :

لولای ثابت

در اکثر یخچال های تک درب و ساید بای ساید از لولای ثابت استفاده می شود. این لولا، درب یخچال را به صورت مستقیم به بدنه متصل می کند و وزن درب یخچال به طور کامل از سوی لولای ثابت تحمل می شود. لولای ثابت به گونه ای قرار می گیرد که میان درب و بدنه یخچال، فاصله ای وجود نداشته باشد.

لولای کشویی

از انواع لولای درب یخچال، لولای کشویی است که برای برخی از یخچال های مدل جدید در بازار از این لولا استفاده می شود. یخچالی که به لولای کشویی مجهز شده است، باز و بسته شدن درب آن به صورت حرکت خطی انجام می شود. لولاهای کشویی به صورت ریلی هستند و مزیتی که دارند این است که بخشی از وزن درب را به بدنه یخچال انتقال می دهند. قیمت لولای درب یخچال کشویی به نسبت مدل ثابت، مقداری بیشتر است.

انواع لولای درب یخچال

نحوه چیدمان وسایل در درب یخچال

بخشی از مواد غذایی داخل یخچال در درب آن نگهداری می شود و با توجه به اینکه این قسمت درب، گرم ترین بخش یخچال به حساب می آید، مناسب نگهداری از موادی مثل سس، سرکه، مواد نگهدارنده و …. است که طول عمر بیشتری دارند. داخل درب یخچال می توانید انواع بطری های آب و آبمیوه را نگهداری کنید همچنین بهتر است مواد غذایی که به آنها نیاز بیشتری دارید مثل نوشیدنی ها، سس و … را در درب یخچال قرار دهید.

خرید درب یخچال

اگر درب یخچال شما نیاز به تعمیر دارد، توصیه می شود برای تعمیرات به مرکز نمایندگی یخچال خود مراجعه کنید تا تکنسین های مجرب، تعمیرات درب را انجام دهند. همچنین برای خرید درب و خرید لولای درب یخچال، لازم است به مرکز فروش درب یخچال معتبر مراجعه نمایید. 

درخواست سریع خدمات

ارائه خدمات تعمیر، پشتیبانی، مشاروه رایگان و همکاری در خدمات پس از فروش فقط با چند کلیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا

سبد خرید
براساس گزارش‌های ارجاع شده توسط شما عزیزان، متاسفانه متوجه سواستفاده از نام تجاری "راد سرویس" جهت دریافت هزینه‌های گزاف از مشتریان عزیز شده ایم.
راد سرویس در هیچ یک از استان‌ها بجز اصفهان نمایندگی رسمی ندارد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با نام برند "راد سرویس" با ما در ارتباط باشید.
شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
علاقه مندی ها
1 موارد محصول
حساب کاربری من
مقایسه
خانه

از طریق فرم زیر می‌توانید درخواست مشاوره خود را با تیم پشتیبانی درمیان بگذارید. همکاران ما در اولین‌فرصت با شما درتماس خواهند بود.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام/نام خانوادگی*
آدرس
این قسمت برای اهداف اعتبارسنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند.